______________________________________________________
______________________________________________________
ایجاد/تولید/ساخت شخصیت دروغین و ضد قرآنی برای پیامبر اسلام(ص) توسط یهودیان به بهانه روایت، حدیث، سیره، غزوه، تفسیر و تاویل قرآن
دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 01:11 ق.ظ
naina pagwan
یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 04:04 ب.ظ
چرا دشمنان اسلام آن دسته از آیاتی که خداوند در آنها حضرت محمد را مورد سرزنش و شماتت و نصیحت قرار میده برجسته نکردند .
میتوانستند از آن آیه ها برای تحقیر پیامبر مسلمان ها استفاده کنند و عیسی و موسی نبی را برتر از پیامبر مسلمین و به تبع آن مسیحیت و یهودیت رانیز برتر بدانند. اما عملا در این زمینه طریق سکوت پیشه کرده اند.
و حتی سعی در برعکس جلوه دادن قضیه نمو ده اند. به این صورت که در کتاب های دینی و تاریخی حضرت محمد شخصی دانا و مطلع به همه امور و اسرار کائنات است و راه به راه از سر آستینش حدیث میریزد.
اکنون به مدد یافته های بنیان اندیشی به راحتی میشه جواب این سوال را داد .
یهودیان برای اینکه بار مفاهیم اسلامی را از دوش قران برداشته و به اشخاصی چون محمد، علی فاطمه و ... منتقل کنند لازم بوده که این اشخاص را به صورت شخصیت های بزرگی در ذهن مسلمانان جا بیاندازند.
ولی عجیب است که خود مسلمانان هم از روی آیه های واضحی چون 73 اسرا بدون تامل و درنگ گذشته اند.
همه اینها به دلیل شستشوی مغزی مسلمانان است که از طریق فقه و مذهب توسط یهودیان اعمال شده .
ولی به خواست خدا وضع به این شکل نخواهد ماند .
جهودان با مغزهای کپک زده شان احتمالا باید متوجه شده باشند که صاحب اختیار و گرداننده هستی کس دیگری است نه آنها .
پاسخ:
هنگامی که مشرکین ذات یکتا و واحد و توانای خداوند را نمی پذیرند پس در نقلی از قول ان بارگاه هم عاجزند.
اصالت یهودی داشتن خاندان های سید موسوی و یهودیان مسلمان سید، سادات یهودی مسلمان نما و آنوسی های یهودی به اسم سید موسوی، سادات
دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 12:15 ق.ظ
یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 02:17 ب.ظ
سلام استاد. سیدها و ساداتی که فامیلشان موسوی(موسی) هست آیا آنوسی هستند؟
پاسخ:
با اری و نه نمی توان پاسخ نوشت.
برچسبها: خاندان های آنوسی و آنوسیهای یهود، خانواده های یهودی مسلمان نما، یهودیان مخفی، آنوسی ها در کنیسه، آنوسی ها؛ تظاهر یهودیان به اسلام، مسلمان نمایی یهودیان، آنوسی ها، آنوسی ها و مارانوسی ها، مزدوران، یهودی بودن خانواده های سادات، سیدهای یهودی مسلمان نما، آنوسی بودن خانواده های سادات، موسوی ها، سادات آنوسی مسلمان نما
ناتوانی یهودیان و جهودان و آنوسیان در پاسخ دادن به نظریات بنیان اندیشانه ناصر پورپیرار و القای بیماری پارکینسون در ناصر پورپیرار
یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 12:49 ق.ظ
شنبه 22 تیر 1392 ساعت 10:16 ب.ظ
استاد امکانش هست که بیماری پارکینسون شماهم کار یهود باشد.
پاسخ:
البته خداوند به تر می داند ولی به قرائنی حدس درستی است.
آمون : همچنین است در این مدار :
نمایشی از مشارکت عمومی و اجتماعی یهودیان ایران و آنوسیان جهود در ساخت بنا و ابنیه و معماری کنیسه و حمام خاص یهودیان تهران، ایران
یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 12:45 ق.ظ
h
شنبه 22 تیر 1392 ساعت 08:28 ب.ظ
http://www.7dorim.com/cu_DICTIONARY.asp
پاسخ:
بسیار دیدنی بود. این ها فقط بخش بسیار کوچکی از انبوه دشوار شمار یهودیان مخفی یعنی آنوسیان است که از میلیون ها نیز درمی گذرند.
آمون : شاید جالب انگیزناک ترین مطلب، یهودی بودن گنج دانش باشد که کتاب فروشی معروفی است در تهران!
برچسبها: محله یهودیان، جهود، عودلاجان، محلیه جهودان، کلیمیان، آنوسی ها و مارانوسی های یهودیان، یهودیان مسلمان نمای آنوسی، نفوذ یهودیان و آنوسیها در حکومت، کنیسه یهودیان و معماری ابنیه، یهودیان مخفی، آنوسی ها در کنیسه، پراکندگی یهودیان و گسترش آنوسیان، جهودان، یهودیان، جهود، کلیمیان، آنوسیان و یهودیان ایران
فهرست دوره های مجلس شورای ملی انقلاب مشروطه عصر قاجار و نمایندگان منتخب جامعه یهودیان/ کلیمیان/ جهودان در مجالس شورای ملی مشروطه
شنبه 22 تیر 1392 ساعت 04:55 ب.ظ
یه دوست
شنبه 22 تیر 1392 ساعت 11:49 ق.ظ
سید عبدالله بهبهانی نماینده کلیمیان در مجلس شورای ملی:
عصر اول مشروطیت مقارن با اواخر سلطنت خاندان قاجار بود که شامل 5 دوره قانون گذاری است.
با صدور فرمان مشروطیت، مجلس اول شورای ملی با نطق مظفرالدین شاه قاجار و بدون حضور نمایندگان شهرستان ها افتتاح شد. ریاست مجلس را صنیع الدوله به عهده داشت . در میان اقلیت ها، تنها زرتشتیها، نماینده ویژه ای به نام ارباب جمشید داشتند. یهودیان در این دوره، حضرت آیت الله بهبهانی را به عنوان نماینده خود برگزیدند.
علت انتخاب وی یقیناً اختلاف نظر بین شخصیت های جامعه کلیمیان (حبرا) و نیز با صلاحدید آنان تصمیم گرفته شد جهت حفظ حقوق جامعه کلیمیان ایران در آن برهه حضرت آیت الله بهبهانی به عنوان نماینده جامعه کلیمیان به مجلس راه یابد.
مجلس در اولین دوره خود، با اخذ وام از دولت های روس و انگلیس مخالفت کرد، از مداخله مستشاران خارجی جلوگیری و قدرت بلژیکی ها را نیز محدود نمود. اصلاح بودجه کشور و کاهش مخارج دربار شاهی از اقدامات دیگر در این دوره است . از قوانین مصوبه این دوره می توان به تساوی حقوق پیروان مذاهب، تشکیل ایالات و ولایات، آزادی مطبوعات و قانون بلدیه(شهرداری) اشاره کرد.
شروع دوره: 16 مهرماه 1285 هجری شمسی
پاسخ:
حفظ حقوق جامعه کلیمیان دیگر چه صیغه ای است؟
آمون : به نظرم جالب بود و لینک را عرضه می دارم :
سید عبدالله بهبهانی و مشروطیتعصر اول مشروطیت مقارن با اواخر سلطنت خاندان قاجار بود که شامل 5 دوره قانون گذاری است.با صدور فرمان مشروطیت، مجلس اول شورای ملی با نطق مظفرالدین شاه قاجار و بدون حضور نمایندگان شهرستان ها افتتاح شد. ریاست مجلس را صنیع الدوله به عهده داشت . در میان اقلیت ها، تنها زرتشتیها، نماینده ویژه ای به نام ارباب جمشید داشتند. یهودیان در این دوره، حضرت آیت الله بهبهانی را به عنوان نماینده خود برگزیدند.علت انتخاب وی یقیناً اختلاف نظر بین شخصیت های جامعه کلیمیان (حبرا) و نیز با صلاحدید آنان تصمیم گرفته شد جهت حفظ حقوق جامعه کلیمیان ایران در آن برهه حضرت آیت الله بهبهانی به عنوان نماینده جامعه کلیمیان به مجلس راه یابد.مجلس در اولین دوره خود، با اخذ وام از دولت های روس و انگلیس مخالفت کرد، از مداخله مستشاران خارجی جلوگیری و قدرت بلژیکی ها را نیز محدود نمود. اصلاح بودجه کشور و کاهش مخارج دربار شاهی از اقدامات دیگر در این دوره است . از قوانین مصوبه این دوره می توان به تساوی حقوق پیروان مذاهب، تشکیل ایالات و ولایات، آزادی مطبوعات و قانون بلدیه(شهرداری) اشاره کرد.شروع دوره: 16 مهرماه 1285 هجری شمسیپایان: 2 تیرماه 1287تاریخچه حضور نمایندگان اقلیت های دینی ایران در مجالس قانون گذاریمقدمه:حضور جوامعی غیر مسلمان که با عنوان اقلیت های دینی شناخته می شوند، به ویژه کلیمیان سابقه طولانی در تاریخ ایران دارند. با آغاز عصر مشروطیت نهادی به عنوان مجلس شورای ملی عهده دار قانون گذاری، نظارت بر امور کشور و انعکاس خواسته های ملت در مسائل اجتماعی و سیاسی کشور شد . از همین زمان موضوع توجه به حقوق و نظرات جوامع اقلیت های مذهبی نیز مد نظر قرار گرفت و تا به امروز، نمایندگانی از سوی این جوامع در میان سایر نمایندگان ملت در مجلس شورا حضور می یابند. در این گفتار به طور مجمل، تاریخ مجلس شورای ملی و بعد از استقرار نظام جمهوری اسلامی، مجلس شورای اسلامی با تمرکز بر حضور نمایندگان اقلیت ها به سه عصر تقسیم و مورد بررسی قرار می گیرد.****عصر اول مشروطیتافتتاح مجلس شورای ملیعصر اول مشروطیت مقارن با اواخر سلطنت خاندان قاجار بود که شامل 5 دوره قانون گذاری است.دوره اولشروع : 16 مهرماه 1285 هجری شمسیپایان: 2 تیرماه 1287با صدور فرمان مشروطیت، مجلس اول شورای ملی با نطق مظفرالدین شاه قاجار و بدون حضور نمایندگان شهرستان ها افتتاح شد. ریاست مجلس را صنیع الدوله به عهده داشت . در میان اقلیت ها، تنها زرتشتیها، نماینده ویژه ای به نام ارباب جمشید داشتند. یهودیان در این دوره، حضرت آیت الله بهبهانی را به عنوان نمانیده خود برگزیدند.علت انتخاب وی یقیناً اختلاف نظر بین شخصیت های جامعه کلیمیان (حبرا) و نیز با صلاحدید آنان تصمیم گرفته شد جهت حفظ حقوق جامعه کلیمیان ایران در آن برهه حضرت آیت الله بهبهانی به عنوان نماینده جامعه کلیمیان به مجلس راه یابد.مجلس در اولین دوره خود، با اخذ وام از دولت های روس و انگلیس مخالفت کرد، از مداخله مستشاران خارجی جلوگیری و قدرت بلژیکی ها را نیز محدود نمود. اصلاح بودجه کشور و کاهش مخارج دربار شاهی از اقدامات دیگر در این دوره است . از قوانین مصوبه این دوره می توان به تساوی حقوق پیروان مذاهب، تشکیل ایالات و ولایات، آزادی مطبوعات و قانون بلدیه(شهرداری) اشاره کرد.مجلس اول توسط لیاخوف روسی به توپ بسته شد و محمد علی شاه با این مجلس مخالفت کرد و دوره اول فترت شروع شد (استبداد صغیر). مبارزات مردمی موجب پناهندگی محمد علی شاه به سفارت روس شد.با انتخاب احمد میرزا، مجلس اول مجدداً کار خود را شروع کرد و مقدمات انتخابات مجلس دوم فراهم گشت.دوره دومشروع:24 آبان 1288پایان: 3 دی 1290ریاست مجلس: مستشار الدوله (میرزا صادق خان)نماینده کلیمیان:دکتر میرزا لقمان نهورائیدوره سومشروع: 14 آذر 1293پایان:21 آبان 1294ریاست مجلس: حسین پیرنیا موذن الملکنماینده کلیمیان:دکتر میرزا لقمان نهورائیدوره چهارمشروع:1 تیر 1300پایان: 30 خرداد 1302نماینده اول تهران: سید حسن مدرسنماینده کلیمیان:دکتر میرزا لقمان نهورائیدوره پنجمشروع: 22 بهمن 1302پایان: 22 بهمن 1304ریاست: حسین خان پیرنیا موذن الملکنماینده کلیمیان:ساموئل حییمعصر دوم مشروطیتسلطنت رضا شاهدوره ششمشروع:19 تیر 1305پایان:22 مرداد 1307ریاست مجلس: سید محمد تدویننماینده کلیمیان:دکتر میرزا لقمان نهورائیدوره هفتمشروع:14 مهر 1307پایان: 14 آبان 1309ریاست مجلس:دادگر عدل الملکنماینده کلیمیان:دکتر میرزا لقمان نهورائیدوره هشتمشروع: 24 آبان 1309پایان: 24 دی 1311ریاست مجلس:دادگر عدل الملکنماینده کلیمیان:دکتر میرزا لقمان نهورائیدوره نهمشروع:24 اسفند 1311پایان:24 فروردین 1314ریاست مجلس:دادگر عدل الملکنماینده کلیمیان:دکتر میرزا لقمان نهورائیدوره دهمشروع:15 خرداد 1314پایان: 22 خرداد 1316ریاست مجلس: میرزا حسن خان اسفندیاری محتشم السلطنهنماینده کلیمیان:دکتر میرزا لقمان نهورائیدوره یازدهمشروع:20 شهریور 1316پایان: 27 شهریور 1318ریاست مجلس: میرزا حسن خان اسفندیاری محتشم السلطنهنماینده کلیمیان: دکتر میرزا لقمان نهورائیدوره دوازدهمشروع:3 آبان 1318پایان: 9 آبان 1320ریاست مجلس: میرزا حسن خان اسفندیاری محتشم السلطنهنماینده کلیمیان:دکتر میرزا لقمان نهورائیعصر سوم مشروطیتسلطنت محمد رضا شاهدوره سیزدهمشروع:22 آبان 1320پایان: 1 آذر 1322ریاست مجلس: میرزا حسن خان اسفندیاری محتشم السلطنهنماینده کلیمیان:دکتر میرزا لقمان نهورائیدوره چهاردهمشروع:6 اسفند 1322پایان: 21 اسفند 1324ریاست مجلس:سید محمد صادق طباطبائینماینده کلیمیان:مراد اریهدوره پانزدهمشروع:25 تیر 1326پایان:6 مرداد 1328ریاست مجلس: رضا حکمت (سردار فاخر)نماینده کلیمیان:مراد اریهدوره شانزدهمشروع:20 بهمن 1328پایان: 29 بهمن 1330ریاست مجلس: رضا حکمتنماینده کلیمیان: دکتر موسی برالدوره هفدهمشروع:7 اردیبهشت 1331پایان:28 آبان 1332ریاست مجلس: دکتر امامی و دکتر معظمیدر این دوره هیچ یک از اقلیت ها در مجلس نماینده ندارند.دوره هجدهمشروع:27 بهمن 1332پایان: 26 فروردین 1335ریاست مجلس: سردار فاخر حکمتنماینده کلیمیان:مراد اریهدوره نوزدهمشروع:10 خرداد 1335پایان:29 خرداد 1339ریاست مجلس: سردار فاخر حکمتنماینده کلیمیان:مراد اریهدوره بیستمشروع:2 اسفند 1339پایان: 19 اردیبهشت 1340ریاست مجلس: سردار فاخر حکمتنماینده کلیمیان: مراد اریهدوره بیست و یکمشروع:14 مهر 1342پایان:13 مهر 1346ریاست مجلس:مهندس عبدالله ریاضینماینده کلیمیان: جمشید کشفیدوره بیست و دومشروع: 1346پایان: 1350ریاست مجلس: مهندس عبدالله ریاضینماینده کلیمیان:لطف الله حیدوره بیست و سومشروع:9 شهریور 1350پایان: 16 شهریور 1354ریاست مجلس: مهندس عبدالله ریاضینماینده کلیمیان:لطف الله حیدوره بیست و چهارمشروع: 17 شهریور 1354پایان: بهمن 1357ریاست مجلس: مهندس عبدالله ریاضینماینده کلیمیان: یوسف کهندوره های مجلس شورای اسلامیدوره اول (مجلس شورای اسلامی)شروع:7 خرداد 1359پایان:7 خرداد 1363ریاست مجلس: حجت الاسلام اکبر هاشمی رفسنجانینماینده کلیمیان: اسحق فرهمند پور (اعتبار وی رد شد) - خسرو ناقی (میان دوره اول)دوره دوم(مجلس شورای اسلامی)شروع:7 خرداد 1363پایان:7 خرداد 1367ریاست مجلس: حجت الاسلام اکبر هاشمی رفسنجانینماینده کلیمیان: مرحوم دکتر منوچهر نیکروزدوره سوم(مجلس شورای اسلامی)شروع:7 خرداد 1367پایان: 7 خرداد 1371ریاست مجلس:حجت الاسلام اکبر هاشمی رفسنجانی- مهدی کروبینماینده کلیمیان: مرحوم دکتر منوچهر نیکروزدوره چهارم (مجلس شورای اسلامی)شروع:7 خرداد 1371پایان:7 خرداد 1375ریاست مجلس: حجت اسلام کروبی- علی اکبر ناطق نورینماینده کلیمیان:دکتر کورس کیوانیدوره پنجم (مجلس شورای اسلامی)شروع:7 خرداد 1375پایان: 7 خرداد 1379ریاست مجلس: حجت اسلام علی اکبر ناطق نورینماینده کلیمیان: دکتر منوچهر الیاسیدوره ششم (مجلس شورای اسلامی)شروع: 7 خرداد 1379پایان: 7 خرداد 1383ریاست مجلس: حجت اسلام مهدی کروبینماینده کلیمیان: مهندس موریس معتمددوره هفتم (مجلس شورای اسلامی)شروع: 7 خرداد 1383پایان: 7 خرداد 1387ریاست مجلس: غلام علی حداد عادلنماینده کلیمیان: مهندس موریس معتمددوره هشتم (مجلس شورای اسلامی)شروع: 7 خرداد 1387پایان: 7 خرداد 1391ریاست مجلس: دکتر لاریجانینماینده کلیمیان: دکتر سیامک مره صدقدورهنهم (مجلس شورای اسلامی)شروع: 7 خرداد 1391پایان: 7 خرداد 1394ریاست مجلس: دکتر لاریجانینماینده کلیمیان: دکتر سیامک مره صدق
لزوم و ضرورت انتقال قدرت از خاندان قجر/ قاجار/ قاجاریه / خاندان رضاخان (رضا شاه) میر پنج و عدم امکان تداوم حکومت ایل قجر/ قاجار
شنبه 22 تیر 1392 ساعت 04:46 ب.ظ
شنبه 22 تیر 1392 ساعت 01:19 ق.ظ
استاد بلاخره جواب سوال ما رو ندادید که اون پروژه ی آوردن پهلوی به جای قاجار توجیه اش چه بود؟ مگر نمی شد در حکومت قاجار نخست وزیری قدرتمند آورد که کار شاه مقتدر پهلوی را انجام دهد؟
پاسخ:
جواب دعوت به صبر است ضمن این که با این اسناد که یک برگ و عکس غیر جاعلانه ندارد از سلسله حکومتی با نام قاجارها نمی توان چیزی گفت.
برچسبها: حکومت قاجار/ قجر/ قاجاریه ایران، خاندان قجر و انقلاب مشروطه قاجار، انتقال قدرت از قاجار به پهلوی، رضا خان(شاه) میر پنج کبیر پهلوی، پهلوی اول و دوم، رضاخان، محمدرضا، عصر حکومت خاندان پهلوی بر ایران، شاهنشاه آریامهر محمدرضا پهلوی، انقلاب اسلامی ایران،22 بهمن 1357، تاریخ معاصر ایران، عصر قاجاریه، تاریخ معاصر ایران، عصر پهلوی ها
قبیله سیزدهم آرتور کستلر یهودی، علت مرگ (خودکشی) او و همسرش؛ القای بیماری روانی نفرت از خود(خودستیزی روانی) به دستور خاخام
شنبه 22 تیر 1392 ساعت 04:41 ب.ظ
شنبه 22 تیر 1392 ساعت 01:15 ق.ظ
ولی استاد کستلر یهودی بود
پاسخ:
کنیسه سختت ترین مجازات را متوجه یهودیان بریده ای می کند که به نوعی اسناد دست ساخت خاخام را بی اثر و برملا کند. از جمله آن ها را به بیماری روانی نفرت از خود آلوده می داند.
آمون : اینجا، چشم را باید گرداند:
نامه تند دختر جهود به اکبر عبدی، بازیگر و کمدین سینمای ایران به خاطر به کاربردن لغت جود/جیود/جهود در اشاره به جهودان و جهود مطرب
شنبه 22 تیر 1392 ساعت 01:33 ق.ظ
جمعه 21 تیر 1392 ساعت 11:51 ب.ظ
نامه تند دختر یهودی به اکبرعبدی
http://ghanoononline.ir/News/Item/78804/22/78804.html
پاسخ:
جهودان این موسیقی ملی را ساخته اند نه نگهداری کرده اند.
آمون : این سایت قانون از کجا خبر گردآوری می کند! معلوم است که سایت جهودان است. این جهودان هم که از اسم خودشان بدشان می آید! انگار به من بگویند مسلمان! خوب خجالت می کشید اگر، جهود نباشید! این هم مزخرفات این دخترک روان پریش دوزخ نشین که تعدادی آنوسی را نام می برد و نشان می دهد که عرصه مطربی و دلقک بازی کردن، تا چه برای جهودان، مطلوب و محبوب است و شغل شریفشان، لودگی است!! :
نامه تند دختر یهودی به اکبرعبدیهنرمند به همه تعلق دارد، مرز نمی شناسد. او نقش مهمی در جامعه بازی می کند. نمی گویم وظیفه ی هنرمند روشنگری است اما فرهنگ ساز بودن هنرمندان، بخصوص بازیگران را در یک جامعه نمی توان کتمان کرد و به همین دلیل، آنها انتظاراتی را با خود به همراه می آورند قانون- به گزارش پارسینه، الهام یعقوبیان، دختر کلیمی ایرانی در وبلاگ شخصی اش نامه ای سرگشاده به اکبر عبدی بازیگر نوشت. متن این نامه بدین شرح است:اقای اکبر عبدیشما یک هنرمندی. هنرمندی که حد اقل برای هم نسل های من در دوران جنگ و دلهره، با نقش آفرینی در نمایش های تلویزیونی برای کودکان و نوجوانان خاطرات شیرین ساختی و به دلهای ماتم زده ی هم میهنانت لبخند هدیه دادی .شما را از "محله ی برو بیا" شناختیم، با "باز مدرسه ام دیر شد" دنبالتان کردیم تا به "آدم برفی" رسیدیم . همان فیلمی که در صف دیدن آن، از عوامل چماق به دست ده نمکی کتک خوردیم. باز آمدیم تا شما را با بازی در "اخراجی ها"یی پیدا کردیم .که دست ساخت همان ده نمکی بود. بی پرده بگویم، شما را با تمام چرخش هایتان پی گرفتیم.آقای عبدی،هنرمند به همه تعلق دارد، مرز نمی شناسد. او نقش مهمی در جامعه بازی می کند. نمی گویم وظیفه ی هنرمند روشنگری است اما فرهنگ ساز بودن هنرمندان، بخصوص بازیگران را در یک جامعه نمی توان کتمان کرد و به همین دلیل، آنها انتظاراتی را با خود به همراه می آورندشما اخیرا در مراسم تجلیل از فرهیختگان و هنرمندان در تالار "وحدت" در میان صحبت هایتان با استفاده از واژه ی تحقیر آمیز "جود" (جهود) به جمعیتی از هم میهنانتان آگاهانه یا نا آگاهنه توهین کردید و خاطر بسیاری را آزردید.می خواستم از شما بپرسم، آیا می دانید فیلم "ای ایران" که شما به خاطر نقش آفرینی در آن خود را لایق سیمرغ بلورین می دانستی ساخته ی یکی از همان هایست که شما با لحن تحقیر آمیز خطابشان کردید؟ آیا خبر دارید فیلم های "اجاره نشین ها" ، از پرفروشترین فیلم های دهه نخست بعد از انقلاب و فیلم "هنرپیشه" از دیگر فیلم های شما از ساخته های همو، "هارون یشایایی" است؟شما که هنرمندی و احتمالا هنردوست، تا به حال نام مرتضی خان نی داوود، یونس دردشتی، سلیمان روح افزا، موسی خان کاشی را شنیده اید؟ کسانی که در زنده نگاه داشتن موسیقی اصیل ایرانی نقش مهمی داشتند. نام مشفق همدانی را چه طور؟ می دانستید که آنها هم یهودی اند؟جناب عبدی، یک عمرهنرمندانه بازی کردید، دمی هم هنرمندانه زندگی کن!
کتاب قبیله سیزدهم آرتور کستلر یهودی و بررسی مرگ/خودکشی او و همسرش، القای بیماری پارکینسون به دستور کنیسه و خاخام به جرم افشاگری
شنبه 22 تیر 1392 ساعت 01:25 ق.ظ
جمعه 21 تیر 1392 ساعت 09:59 ب.ظ
سلام استاد ببخشید نظرتون درباره ی آرتور کستلر چیه؟ و البته مرگش چون این طور که متوجه شدم بر خلاف حرفای بعضیا چندان هم مشکوک نبوده دوتا مریضی خیلی سخت با هم داشته و به خاطر اون خودکشی کرده.
پاسخ:
نتوانست ازارهای ستوه آورنده پارکینسون را تحمل کند که سوقات کنیسه به او از بابت تالیف کتاب قبیله سیزدهم بود.
آمون : آرتور کستلر ( کوئستلر) Kösztler Artúr و Arthur Koestler یهودی/ جهود مجارستانی الاصل که هم سرطان خون داشت و هم پارکینسون. ظاهرا یهودیان، دیده بودند سم اولی اثر نکرده، دومی را هم داده بودند، بعد دیدند که هر دو اثر کرده! خلاصه ... ! این هم ویکی پدیا:
آرتور کستلر سه بار ازدواج کرد؛ دوروتی آشر (۵۰-۱۹۳۵) ، ماماینه پاگه (۵۲-۱۹۵۰) و سینیتا جفریز از ۱۹۶۵ تا پایان عمرشان در ۱۹۸۳. خودکشی او و همسرش شایعاتی را دامن زد. کستلر در آن هنگام کاملا مریض بود اما سینیتا سالم بود. به همین جهت این فرضیه مطرح شد که ممکن است او همسرش را به خودکشی ترغیب کردهباشد. او در هنگام اقامت در فرانسه ارتباط نزدیکی هم با سیمون دو بوار داشت.
این سیمون دو بوار هم همان مادر فمینیسم است که کتاب جنس دوم را نوشته و با ژان پل سارتر هم رفیق بوده و باقی داستان!
برچسبها: آرتور کستلر، کتاب قبیله سیزدهم، آرتور کستلر یهودی و همسرش، خودکشی آرتور کستلر از دست یهود، القای بیماری پارکینسون به کستلر، ایجاد بیماری پارکینسون در کستلر، قبیله سیزهم یهودیان/بنی اسراییل، Kösztler Artúr-Arthur Koestler، مرگ مشکوک آرتور کستلر یهودی، ژان پل سارتر، سیمون دوبوار، سیمون دو بوار، فمینیسم، جنس دوم
تعیین اعتقادات و گرایش های دینی و مذهبی افراد از روی نام و نام خانوادگی(شهرت) و مسیحی و یهودی و آنوسی و مسلمان بودن فامیلی ها
جمعه 21 تیر 1392 ساعت 11:05 ب.ظ
جمعه 21 تیر 1392 ساعت 03:54 ب.ظ
سلام
سوال:آیا عنوان خواجه (مرتبط با کلمه خاج و خاچ )بیانگر مسیحی بودن و حکیم(مرتبط با کلمه حاخام یا خاخام) بیانگر یهودی بودن اشخاص بوده است؟مثل خواجه حافظ شیرازی حکیم ابوالقاسم فردوسی و ...
پاسخ:
تکلیف چنین مقاطع گفتاری را نمی توان با اری و نه تعیین کرد.
برچسبها: خواجه، خاج، خاچ، درخت کاج مسیحی، حکیم، هاخام، حاخام، خاخام یهودی، تعیین دین/ مذهب افراد از روی نام، خواجه شمس الدین محمد حافظ شیرازی، حکیم ابوالقاسم فردوسی طوسی، شاهنامه حکیم ابوالقاسم فردوسی، غزلیات و اشعار حافظ شیرازی، زبان شناسی و تعیین معنای لغات، نام و نام خانوادگی مبین اعتقادات، ناصر پورپیرار
جعلی/تقلبی/ساختگی بودن عکس رنگی قلیان کشیدن آقای سید محمد خاتمی رئیس جمهور سابق (اسبق) جمهوری اسلامی ایران در قهوه خانه سنتی
جمعه 21 تیر 1392 ساعت 04:19 ب.ظ
khalil
پنجشنبه 20 تیر 1392 ساعت 11:59 ق.ظ
دوست بی نامی که در مورد عکس خاتمی کامنت گذاشته اید.
این عکس دستکاری به نظر می رسد. بازو و دست کوچک و حاله دار مرد آبی پوش سمت راست عکس با آناتومی مرد سازگاری ندارد حتی دست خاتمی هم مال یک بچه به نظر می آید.
پاسخ:
عکس به طور ناشیانه ای دست کاری قلمی شده است.
آمون :
برچسبها: رئیس جمهور سید محمد خاتمی، قلیان کشیدن سید محمد خاتمی، احکام شرعی دخانیات، قلیان، سیگار، سیگار، قلیان، پیپ، تریاک،دخانیات، مواد افیونی، استعمال دخانیات، کوکائین، هروئین، تریاک،مواد مخدر، شیشه، کراک، حشیش، بنگ،هروئین، حشیش، شیره، تریاک، تریاق، زهر، زهر،پاد زهر، تریاک،دخانیات،افیون، تحریف و دستکاری عکس های قدیمی
تصویر/عکسی از پرزیدنت دکتر سید محمد خاتمی رئیس جمهور سابق (اسبق) جمهوری اسلامی ایران در حال کشیدن قلیان در قهوه خانه سنتی ایرانی
پنجشنبه 20 تیر 1392 ساعت 04:51 ب.ظ
چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 06:23 ب.ظ
عکسی بدونه شرح از تفریحات سالـم آقای خاتمــی در قهوه خونه سنتی در حال کشیدن قلیون
http://goftguy.blogspot.co.uk/2013/07/blog-post.html
پاسخ:
عکس یاز نشد و لینک هم فیلتر بود.
آمون : این عکس :
سپس ایمیل بی میل به دست آمد که نوشته بود :
عکس به کلی قلابی است
درخواست دوستان و علاقه مندان ناصر پورپیرار ( پور پیرار ، ناریا) به تسریع و سرعت گرفتن انتشار یادداشت ها و کاهش فاصله مقالات
یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 01:38 ب.ظ
منصور
یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 08:21 ق.ظ
سلام استاد
از نصب آخرین یادداشت بیش از سه هفته گذشته و سوالات خوانندگان هم رو به تزاید. آیا مشغله ی دیگری مانع از نصب یادداشت ها می شود یا مشکلی هست یا علتی دیگر؟ وقتی فاصله یادداشت ها زیاد می شود سوالات بیشتر از حول محور یادداشت متفرق می شود.امسال تقریبا ماهی یک یادداشت ثبت کرده اید. ضمن آرزوی سلامتی برای شما باید عنوان کنم که ما بیشتر به حال خود نگرانیم.
پاسخ:
فقدان سلامت کافی و لازم برای مرتب کردن باریکه خیالاتی که به پهنای فلک است و نیز نیاز به مهلت لازم برای ته نشستن مطالب در ذهن مخاطب و این که یادداشت های در پیش آینه ای است که ان شاء الله صورت درست ان چه را تاکنون خوانده اید از پس نقاب دروغ و توهم بیرون می کشد، همه و همه تعجیل را توصیه نمی کند.
عهد و پیمان بندگان و خداوند در مورد شفاعت شفعا روز قیامت و محشر کبری و حشر و زنده شدن شفیعان و شفاعت شفیع برای مجرمین روز جزا
یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 01:26 ب.ظ
grand father
یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 08:21 ق.ظ
با سلام سوالی دارم که ممنون میشم پاسخ بدین.
در متن آیه 87 سوره مریم نسبت به آیه 123 سوره النسا و چندین
آیه دیگر نوعی تناقض دیده میشود لطفا توضیح بدین.
با تشکر و امتنان
پاسخ:
دفتر مفسران بزرگ منتظرر ورود جناب عالی ند.
یهودی بودن پدر و مادر حسن البناء موسس اخوان المسلمین و تعلق او به فراماسونری و پشت پرده قدر اخوان المسلمین مصر، آفریقا، مسلمانان
شنبه 15 تیر 1392 ساعت 01:20 ب.ظ
شنبه 15 تیر 1392 ساعت 07:24 ق.ظ
موسس اخوان المسلمین مصر یهودی است.
http://jahannews.com/vdcftvd0ew6d11a.igiw.html
استاد نظر بدید. دروغه یا راسته؟ به فرض هم بوده باشه شاید مسلمان شده و این تهمت باشه.
آمون : این هم متن خبر ، البته هیچ یهودی هرگز مسلمان نشود! :
موسس اخوان المسلمین مصر یهودی است!تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۶عقاد می نویسد:نام اصلی وی "حسن احمد عبدالرحمن" است، پدرش به دستور گروه های یهودی کلمه ی "البناء" که معادل همان "MASON" است را به نام وی اضافه نموده است. وی مقیم منطقه ی "البحیره" در مصر بوده است که یکی از بزرگترین مناطق یهودی نشین کشور استبه گزارش جهان، شیعه نیوز نوشت:نویسنده و ادیب مصری "عباس محمود عقاد" در ژانویه ی ۱۹۴۶در مطلبی با عنوان "فتنه ی اسراییلی" که در روزنامه ی "الاساس" مصر چاپ شد رازی از اخوان المسلمین مصر فاش نمود که شاید بر همگان پوشیده بود.وی در مقاله ی خود نوشته بود: موسس اخوان المسلمین مصر "حسن البنا" یک یهودی است، پدر و مادر او یهودی هستند و وی اصلا مصری نیست بلکه با شعله ور شدن آتش جنگ جهانی اول از مراکش به مصر آمده و گروه های یهودی مصر از او حمایت نموده و خدمات در اختیار او قرار داده اند، و پدرش را در بخش راه آهن این کشور مشغول کرده اند.وی می افزاید: نام اصلی وی "حسن احمد عبدالرحمن" است، پدرش به دستور گروه های یهودی کلمه ی "البناء" که معادل همان "MASON" است را به نام وی اضافه نموده است. وی مقیم منطقه ی "البحیره" در مصر بوده است که یکی از بزرگترین مناطق یهودی نشین کشور است و ضریح "ابوحصیره" نیز در آن وجود دارد، ضریحی که یهودی ها امروز نیز ان را زیارت می کنند.
فهرست زرتشتیان/زردشتیان راه یافته به شوراهای شهر و روستا در انتخابات شورای شهر و روستا و استان و محل، تلاش زردشتیان و بهائیان
شنبه 15 تیر 1392 ساعت 01:11 ب.ظ
فتح
شنبه 15 تیر 1392 ساعت 12:26 ق.ظ
زرتشتیانی که به شورای شهر و روستا راه یافتهاند
زرتشتیان ایران و چالش اقلیت بودن
http://www.radiozamaneh.com/81142#.Udcfyawygt0
جناب پورپیرار گویا کم کم وقت ورود به سر بر آوردن زرتشتی گری و بهایی گری در دوران قاجار است.
ناصر الدین شاه را کاملا شناخته ایم.
پاسخ:
اندکی بیش تر حوصله کنید. به خواست خدا حقایق دیگری برای خروج از پستوی تاریخ صف بسته اند.
برچسبها: زرتشتی سازی برای مردم ایران، زرتشتیان / زردشتیان ایران و هند، انتخابات شوای شهر و روستای ایران، اقلیت زرتشتی در جستجوی قدرت، قدرت سیاسی زرتشتیان و بهائیان، بهائیت، بابیت، بهائیان، بابیان، بابیت و بابیت و بابیه، حضرت باب، علی محمد باب، خروج، قیام، بابیه، تاریخ معاصر ایران، عصر قاجاریه، ناصر پورپیرار
اعجاز آیات قرآن و مسلمان شدن دکتر موریس بوکای جراح فرانسوی بعد از کالبد شکافی جنازه مومیایی شده فرعون مصر دوران موسی و هارون،نیل
شنبه 15 تیر 1392 ساعت 01:04 ب.ظ
شنبه 15 تیر 1392 ساعت 12:10 ق.ظ
با عرض سلام خدمت استاد آیا جناب عالی کتاب مقایسه ای بین عهدین قرآن و علم اثر موریس بوکایی را مطالعه کرده ای اگر جواب مثبت است نظرتان در مورد مولفش آقای بوکای چیست؟
پاسخ:
با کتابی که می گویید اشنا نیستم و توصیه می کنم یادداشت های اقای مهدی - مهدی درباره علم را ببینید.
برچسبها: مسلمان شدن Dr. Maurice Bucaile، The Biblethe Qur'an and science، تورات و انجیل-کتب عهد عتیق،عهدین، مقایسه عهدین عتیق و جدید و قرآن، عهد قدیم، عهد جدید، تورات، انجیل، دکتر موریس بوکای و فرعون مصر، کالبدشکافی فرعون مومیایی شده مصر، جنازه فرعون عصر موسی و هارون نبی، مسلمان شدن دکتر موریس بوکای
کتاب/ جزوه پروتکل های جهانی یهود برای استقرار حکومت های یهودی در سراسر جهان و قدرت گرفتن یهودیان به صورت زنجیره های سیاسی حکومتی
شنبه 15 تیر 1392 ساعت 12:09 ق.ظ
آرام
جمعه 14 تیر 1392 ساعت 08:08 ب.ظ
استاد سلام به عقیده جناب عالی آیا دلایل کافی برای انتساب جزوه ای به نام پروتکل های یهود به این قوم وجود دارد؟
پاسخ:
متن کهنی نیست.
برچسبها: کتاب پروتکل های یهود، پروتوکل، پروتکلهای یهودیان برای حکومت، حکومت جهانی یهودیان و پروتکل ها، جزوه پروتکل های یهود؛ تسخیر جهان، یهودیان نفوذ کرده در مراکز قدرت، یهودیان نفوذی مسلمان نمای جاسوس، آنوسی ها و مارانوسی های یهودیان، قوم مصری بنی اسراییل/بنی اسرائیل، ناصر پورپیرار، پشت پرده پنهان سیاست
مستند از تهران تا قاهره،قضاوت تاریخی در مورد شاهنشاه آریامهر محمدرضا پهلوی،زندگی و دوران سلطنت و شخصیت اخلاقی، ساواک، خوش گذرانی
جمعه 14 تیر 1392 ساعت 08:35 ب.ظ
پنجشنبه 13 تیر 1392 ساعت 11:42 ب.ظ
سلام استاد
در حال بررسی تاریخ معاصر هستید و حقایق کتمان شده را بدون هراس از نام و نان عیان می کنید. نظرتان راجع به محمدرصا پهلوی چیست؟ شخصی که هیچ فرصتی برای دفاع از خود برایش قائل نشدند (حتی رسانه های غربی) و به طرز مشکوکی یک سال و نیم پس از سقوط فوت کرد (یا کشته شد) و اکثر بازوهای نظامی و مورد اعتماد و نزدیکش از تیمسار های مختلف گرفته تا آقای بختیار که قطعا حقایق زیادی را می دانستند کشته شدند.
حقیقتش اینکه تا چند روز پیش خود من بعلت سالها تبلیغ منفی علیه او از سوی حکومت جانشین ، که چیزی جز سیاهی و تباهی از او ارائه نکرده ، فکر می کردم واقعا فرد ملعون و سیاه کاری است ، ولی به قول یکی از پاراگراف هایتان در کتاب پلی بر گذشته ، از نظر مورخ هیچ شخصیتی ملعون و منفور نیست و ... تا اینکه چند روز پیش مستند مفصل جالبی با عنوان «از تهران تا قاهره» در مورد وقایع رخ داده در 10 سال انتهایی حکومت شاه دیدم که حقایق در خوری داشت.
به هیچ وجه قصد تطهیر او را ندارم ، ولی انصاف و انسانیت حکم می کند نکات مثبت و خدمات او هم مورد توجه قرار گیرد ، تا نظر شما و سایر دوستان چه باشد.
موفق و پیروز باشید.
پاسخ:
برای محکوم کردن ابدی او، کافی است توجه کنید در سرزمینی که شن و قیرش مفت بود و دست مزد روزانه کارگران غیر متخصص به ده ریال هم نمی رسید، ا توبان این سرزمین پهناور تهران - کرج بود و پای تخت امپراتوری پهلوی روزانه 4 ساعت نوبت خاموشی داشت. محمد رضا تنه لش خوش گذرانی بود که اینده را هم برای اعتراف و تنبیه به دست بازجویان ساواک می سپرد.
آمون : همچنین بنگرید به :
برچسبها: عصر حکومت خاندان پهلوی بر ایران، پهلوی اول و دوم، رضاخان، محمدرضا، پدر و پسر، شاهان پهلوی و استبداد، شاهنشاه آریامهر محمدرضا پهلوی، محمدرضا پهلوی در ترازوی قضاوت، فیلم مستند از تهران تا قاهره، شهبانو ملکه فرح دیبا، ملکه پهلوی، تاریخ معاصر ایران، عصر پهلوی ها، انقلاب اسلامی ایران،22 بهمن 1357، ناصر پورپیرار
عمل نکردن به گفته های خود در منظر و آیینه قرآن کریم و توصیه های اخلاقی و ارزش های فردی - اجتماعی در آیات قرآن و اوامر و نواهی
پنجشنبه 13 تیر 1392 ساعت 06:12 ب.ظ
مسعود سنجری
پنجشنبه 13 تیر 1392 ساعت 01:44 ق.ظ
برادر بزرگ استاد پورپیرار گرامی
سلام علیکم
بزرگوار در قرآن کریم در آیات متعدد و به صور مختلف مومنین مورد خطاب مستقیم و سرزنشگر خداوند قرار می گیرند. مانند آیه 1 سوره صفّ (یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آَمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ مَا لَا تَفْعَلُونَ ) این نکوهش های چند متعدد را چگونه می بینید؟
والسلام علیکم
فی امان الله
پاسخ:
محتوای این آیات نصیحت است نه سرزنش.
برچسبها: سرزنش و نکوهش مومنین در قرآن، دستورات و توصیه های اخلاقی قرآن، اخلاقیات در جوامع اسلامی، فرامین اخلاقی و ارزش های اسلامی، جنبه های آموزش اخلاق فردی قرآن، قرآن کریم، آیات نورانی هدایت بشر، تربیت و پرورش در مکتب آیات قرآنی، رفتار های انسانی و اخلاقی اسلام، اسلام، دین هدایت و سعادت نوع بشر، ناصر پورپیرار
درخواست دوستان و علاقه مندان به مباحثه و طرح سوال و جواب و کسب جواب های مناسب از آقای ناصر پورپیرار در دفتر انتشارات کارنگ، نیل
پنجشنبه 13 تیر 1392 ساعت 12:42 ق.ظ
دومینو
چهارشنبه 12 تیر 1392 ساعت 03:23 ب.ظ
استاد گرانقدر سلام علیکم.با عرض شرمندگی بدلیل تاخیر در پرواز هواپیما متاسفانه نتوانستم خدمت برسم.آیا امکان دارد فردا پنجشنبه بیایم؟
پاسخ:
لطفا بعد از ساعت 14
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر