پنجشنبه، مرداد ۱۰، ۱۳۹۲

پست های 4334 تا 4354 وبلاگ آرشیو کامنتهای وبلاگ ناصر پورپیرار

    
 



______________________________________________________
______________________________________________________

ایجاد/تولید/ساخت شخصیت دروغین و ضد قرآنی برای پیامبر اسلام(ص) توسط یهودیان به بهانه روایت، حدیث، سیره، غزوه، تفسیر و تاویل قرآن

دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 01:11 ق.ظ
naina pagwan
یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 04:04 ب.ظ
چرا دشمنان اسلام آن دسته از آیاتی که خداوند در آنها حضرت محمد را مورد سرزنش و شماتت و نصیحت قرار میده برجسته نکردند . 
میتوانستند از آن آیه ها برای تحقیر پیامبر مسلمان ها استفاده کنند و عیسی و موسی نبی را برتر از پیامبر مسلمین و به تبع آن مسیحیت و یهودیت رانیز برتر بدانند. اما عملا در این زمینه طریق سکوت پیشه کرده اند. 
و حتی سعی در برعکس جلوه دادن قضیه نمو ده اند. به این صورت که در کتاب های دینی و تاریخی حضرت محمد شخصی دانا و مطلع به همه امور و اسرار کائنات است و راه به راه از سر آستینش حدیث میریزد. 
اکنون به مدد یافته های بنیان اندیشی به راحتی میشه جواب این سوال را داد . 
یهودیان برای اینکه بار مفاهیم اسلامی را از دوش قران برداشته و به اشخاصی چون محمد، علی فاطمه و ... منتقل کنند لازم بوده که این اشخاص را به صورت شخصیت های بزرگی در ذهن مسلمانان جا بیاندازند. 
ولی عجیب است که خود مسلمانان هم از روی آیه های واضحی چون 73 اسرا بدون تامل و درنگ گذشته اند. 
همه اینها به دلیل شستشوی مغزی مسلمانان است که از طریق فقه و مذهب توسط یهودیان اعمال شده . 
ولی به خواست خدا وضع به این شکل نخواهد ماند . 
جهودان با مغزهای کپک زده شان احتمالا باید متوجه شده باشند که صاحب اختیار و گرداننده هستی کس دیگری است نه آنها .
پاسخ:
هنگامی که مشرکین ذات یکتا و واحد و توانای خداوند را نمی پذیرند پس در نقلی از قول ان بارگاه هم عاجزند.
del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo

اصالت یهودی داشتن خاندان های سید موسوی و یهودیان مسلمان سید، سادات یهودی مسلمان نما و آنوسی های یهودی به اسم سید موسوی، سادات

دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 12:15 ق.ظ
del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo

ناتوانی یهودیان و جهودان و آنوسیان در پاسخ دادن به نظریات بنیان اندیشانه ناصر پورپیرار و القای بیماری پارکینسون در ناصر پورپیرار

یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 12:49 ق.ظ
del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo

نمایشی از مشارکت عمومی و اجتماعی یهودیان ایران و آنوسیان جهود در ساخت بنا و ابنیه و معماری کنیسه و حمام خاص یهودیان تهران، ایران

یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 12:45 ق.ظ
h
شنبه 22 تیر 1392 ساعت 08:28 ب.ظ
http://www.7dorim.com/cu_DICTIONARY.asp
پاسخ:
بسیار دیدنی بود. این ها فقط بخش بسیار کوچکی از انبوه دشوار شمار یهودیان مخفی یعنی آنوسیان است که از میلیون ها نیز درمی گذرند.  
 
 
 
 
آمون : شاید جالب انگیزناک ترین مطلب، یهودی بودن گنج دانش باشد که کتاب فروشی معروفی است در تهران! 
del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo

فهرست دوره های مجلس شورای ملی انقلاب مشروطه عصر قاجار و نمایندگان منتخب جامعه یهودیان/ کلیمیان/ جهودان در مجالس شورای ملی مشروطه

شنبه 22 تیر 1392 ساعت 04:55 ب.ظ
یه دوست
شنبه 22 تیر 1392 ساعت 11:49 ق.ظ
سید عبدالله بهبهانی نماینده کلیمیان در مجلس شورای ملی: 

عصر اول مشروطیت مقارن با اواخر سلطنت خاندان قاجار بود که شامل 5 دوره قانون گذاری است. 

با صدور فرمان مشروطیت، مجلس اول شورای ملی با نطق مظفرالدین شاه قاجار و بدون حضور نمایندگان شهرستان ها افتتاح شد. ریاست مجلس را صنیع الدوله به عهده داشت . در میان اقلیت ها، تنها زرتشتیها، نماینده ویژه ای به نام ارباب جمشید داشتند. یهودیان در این دوره، حضرت آیت الله بهبهانی را به عنوان نماینده خود برگزیدند. 
علت انتخاب وی یقیناً اختلاف نظر بین شخصیت های جامعه کلیمیان (حبرا) و نیز با صلاحدید آنان تصمیم گرفته شد جهت حفظ حقوق جامعه کلیمیان ایران در آن برهه حضرت آیت الله بهبهانی به عنوان نماینده جامعه کلیمیان به مجلس راه یابد. 

مجلس در اولین دوره خود، با اخذ وام از دولت های روس و انگلیس مخالفت کرد، از مداخله مستشاران خارجی جلوگیری و قدرت بلژیکی ها را نیز محدود نمود. اصلاح بودجه کشور و کاهش مخارج دربار شاهی از اقدامات دیگر در این دوره است . از قوانین مصوبه این دوره می توان به تساوی حقوق پیروان مذاهب، تشکیل ایالات و ولایات، آزادی مطبوعات و قانون بلدیه(شهرداری) اشاره کرد. 

شروع دوره: 16 مهرماه 1285 هجری شمسی
پاسخ:
حفظ حقوق جامعه کلیمیان دیگر چه صیغه ای است؟  
 
 
 
 
 
آمون : به نظرم جالب بود و لینک را عرضه می دارم :  
 
 
 
سید عبدالله بهبهانی  و مشروطیت
 
 
 عصر اول مشروطیت مقارن با اواخر سلطنت خاندان قاجار بود که شامل 5 دوره قانون گذاری است.
 با صدور فرمان مشروطیت، مجلس اول شورای ملی با نطق مظفرالدین شاه قاجار و بدون حضور نمایندگان شهرستان ها افتتاح شد. ریاست مجلس را صنیع الدوله به عهده داشت . در میان اقلیت ها، تنها زرتشتیها، نماینده ویژه ای به نام ارباب جمشید داشتند. یهودیان در این دوره، حضرت آیت الله بهبهانی را به عنوان نماینده خود برگزیدند.
علت انتخاب وی یقیناً اختلاف نظر بین شخصیت های جامعه کلیمیان (حبرا) و نیز با صلاحدید آنان تصمیم گرفته شد جهت حفظ حقوق جامعه کلیمیان ایران در آن برهه حضرت آیت الله بهبهانی به عنوان نماینده جامعه کلیمیان به مجلس راه یابد.
مجلس در اولین دوره خود، با اخذ وام از دولت های روس و انگلیس مخالفت کرد، از مداخله مستشاران خارجی جلوگیری و قدرت بلژیکی ها را نیز محدود نمود. اصلاح بودجه کشور و کاهش مخارج دربار شاهی از اقدامات دیگر در این دوره است . از قوانین مصوبه این دوره می توان به تساوی حقوق پیروان مذاهب، تشکیل ایالات و ولایات، آزادی مطبوعات و قانون بلدیه(شهرداری) اشاره کرد.
شروع دوره: 16 مهرماه 1285 هجری شمسی
پایان: 2 تیرماه 1287
 
تاریخچه حضور نمایندگان اقلیت های دینی ایران در مجالس قانون گذاری
مقدمه:
حضور جوامعی غیر مسلمان که با عنوان اقلیت های دینی شناخته می شوند، به ویژه کلیمیان سابقه طولانی در تاریخ ایران دارند. با آغاز عصر مشروطیت نهادی به عنوان مجلس شورای ملی عهده دار قانون گذاری، نظارت بر امور کشور و انعکاس خواسته های ملت در مسائل اجتماعی و سیاسی کشور شد . از همین زمان موضوع توجه به حقوق و نظرات جوامع اقلیت های مذهبی نیز مد نظر قرار گرفت و تا به امروز، نمایندگانی از سوی این جوامع در میان سایر نمایندگان ملت در مجلس شورا حضور می یابند. در این گفتار به طور مجمل، تاریخ مجلس شورای ملی و بعد از استقرار نظام جمهوری اسلامی، مجلس شورای اسلامی با تمرکز بر حضور نمایندگان اقلیت ها به سه عصر تقسیم و مورد بررسی قرار می گیرد.
 
****
 
عصر اول مشروطیت
افتتاح مجلس شورای ملی
عصر اول مشروطیت مقارن با اواخر سلطنت خاندان قاجار بود که شامل 5 دوره قانون گذاری است.
 
دوره اول
شروع : 16 مهرماه 1285 هجری شمسی
پایان: 2 تیرماه 1287
با صدور فرمان مشروطیت، مجلس اول شورای ملی با نطق مظفرالدین شاه قاجار و بدون حضور نمایندگان شهرستان ها افتتاح شد. ریاست مجلس را صنیع الدوله به عهده داشت . در میان اقلیت ها، تنها زرتشتیها، نماینده ویژه ای به نام ارباب جمشید داشتند. یهودیان در این دوره، حضرت آیت الله بهبهانی را به عنوان نمانیده خود برگزیدند.
علت انتخاب وی یقیناً اختلاف نظر بین شخصیت های جامعه کلیمیان (حبرا) و نیز با صلاحدید آنان تصمیم گرفته شد جهت حفظ حقوق جامعه کلیمیان ایران در آن برهه حضرت آیت الله بهبهانی به عنوان نماینده جامعه کلیمیان به مجلس راه یابد.
مجلس در اولین دوره خود، با اخذ وام از دولت های روس و انگلیس مخالفت کرد، از مداخله مستشاران خارجی جلوگیری و قدرت بلژیکی ها را نیز محدود نمود. اصلاح بودجه کشور و کاهش مخارج دربار شاهی از اقدامات دیگر در این دوره است . از قوانین مصوبه این دوره می توان به تساوی حقوق پیروان مذاهب، تشکیل ایالات و ولایات، آزادی مطبوعات و قانون بلدیه(شهرداری) اشاره کرد.
مجلس اول توسط لیاخوف روسی به توپ بسته شد و محمد علی شاه با این مجلس مخالفت کرد و دوره اول فترت شروع شد (استبداد صغیر). مبارزات مردمی موجب پناهندگی محمد علی شاه به سفارت روس شد.
با انتخاب احمد میرزا، مجلس اول مجدداً کار خود را شروع کرد و مقدمات انتخابات مجلس دوم فراهم گشت.

دوره دوم
شروع:24 آبان 1288
پایان: 3 دی 1290
ریاست مجلس: مستشار الدوله (میرزا صادق خان)
نماینده کلیمیان:دکتر میرزا لقمان نهورائی
دوره سوم
شروع: 14 آذر 1293
پایان:21 آبان 1294
ریاست مجلس: حسین پیرنیا موذن الملک
نماینده کلیمیان:دکتر میرزا لقمان نهورائی 
دوره چهارم
شروع:1 تیر 1300
پایان: 30 خرداد 1302
نماینده اول تهران: سید حسن مدرس 
نماینده کلیمیان:دکتر میرزا لقمان نهورائی
دوره پنجم
شروع: 22 بهمن 1302
پایان: 22 بهمن 1304
ریاست: حسین خان پیرنیا موذن الملک
نماینده کلیمیان:ساموئل حییم
عصر دوم مشروطیت
سلطنت رضا شاه
دوره ششم
شروع:19 تیر 1305
پایان:22 مرداد 1307
ریاست مجلس: سید محمد تدوین
نماینده کلیمیان:دکتر میرزا لقمان نهورائی 
دوره هفتم
شروع:14 مهر 1307
پایان: 14 آبان 1309
ریاست مجلس:دادگر عدل الملک
نماینده کلیمیان:دکتر میرزا لقمان نهورائی
دوره هشتم
شروع: 24 آبان 1309
پایان: 24 دی 1311
ریاست مجلس:دادگر عدل الملک 
نماینده کلیمیان:دکتر میرزا لقمان نهورائی
دوره نهم
شروع:24 اسفند 1311
پایان:24 فروردین 1314 
ریاست مجلس:دادگر عدل الملک
نماینده کلیمیان:دکتر میرزا لقمان نهورائی
دوره دهم
شروع:15 خرداد 1314
پایان: 22 خرداد 1316
ریاست مجلس: میرزا حسن خان اسفندیاری محتشم السلطنه
نماینده کلیمیان:دکتر میرزا لقمان نهورائی
دوره یازدهم
شروع:20 شهریور 1316
پایان: 27 شهریور 1318
ریاست مجلس: میرزا حسن خان اسفندیاری محتشم السلطنه 
نماینده کلیمیان: دکتر میرزا لقمان نهورائی
دوره دوازدهم
شروع:3 آبان 1318
پایان: 9 آبان 1320
ریاست مجلس: میرزا حسن خان اسفندیاری محتشم السلطنه
نماینده کلیمیان:دکتر میرزا لقمان نهورائی
عصر سوم مشروطیت
سلطنت محمد رضا شاه
دوره سیزدهم
شروع:22 آبان 1320
پایان: 1 آذر 1322
ریاست مجلس: میرزا حسن خان اسفندیاری محتشم السلطنه
نماینده کلیمیان:دکتر میرزا لقمان نهورائی 
دوره چهاردهم
شروع:6 اسفند 1322 
پایان: 21 اسفند 1324
ریاست مجلس:سید محمد صادق طباطبائی
نماینده کلیمیان:مراد اریه
دوره پانزدهم
شروع:25 تیر 1326
پایان:6 مرداد 1328
ریاست مجلس: رضا حکمت (سردار فاخر)
نماینده کلیمیان:مراد اریه
دوره شانزدهم
شروع:20 بهمن 1328
پایان: 29 بهمن 1330
ریاست مجلس: رضا حکمت 
نماینده کلیمیان: دکتر موسی برال
دوره هفدهم
شروع:7 اردیبهشت 1331
پایان:28 آبان 1332
ریاست مجلس: دکتر امامی و دکتر معظمی
در این دوره هیچ یک از اقلیت ها در مجلس نماینده ندارند.
دوره هجدهم
شروع:27 بهمن 1332
پایان: 26 فروردین 1335
ریاست مجلس: سردار فاخر حکمت
نماینده کلیمیان:مراد اریه
دوره نوزدهم
شروع:10 خرداد 1335
پایان:29 خرداد 1339
ریاست مجلس: سردار فاخر حکمت
نماینده کلیمیان:مراد اریه
دوره بیستم
شروع:2 اسفند 1339
پایان: 19 اردیبهشت 1340
ریاست مجلس: سردار فاخر حکمت
نماینده کلیمیان: مراد اریه
دوره بیست و یکم 
شروع:14 مهر 1342
پایان:13 مهر 1346
ریاست مجلس:مهندس عبدالله ریاضی 
نماینده کلیمیان: جمشید کشفی
دوره بیست و دوم
شروع: 1346
پایان: 1350
ریاست مجلس: مهندس عبدالله ریاضی
نماینده کلیمیان:لطف الله حی
دوره بیست و سوم
شروع:9 شهریور 1350
پایان: 16 شهریور 1354
ریاست مجلس: مهندس عبدالله ریاضی
نماینده کلیمیان:لطف الله حی
دوره بیست و چهارم
شروع: 17 شهریور 1354
پایان: بهمن 1357
ریاست مجلس: مهندس عبدالله ریاضی
نماینده کلیمیان: یوسف کهن
 
 
دوره های مجلس شورای اسلامی
دوره اول (مجلس شورای اسلامی)
شروع:7 خرداد 1359
پایان:7 خرداد 1363
ریاست مجلس: حجت الاسلام اکبر هاشمی رفسنجانی
نماینده کلیمیان: اسحق فرهمند پور (اعتبار وی رد شد) - خسرو ناقی (میان دوره اول)
دوره دوم(مجلس شورای اسلامی)
شروع:7 خرداد 1363
پایان:7 خرداد 1367
ریاست مجلس: حجت الاسلام اکبر هاشمی رفسنجانی
نماینده کلیمیان: مرحوم دکتر منوچهر نیکروز
دوره سوم(مجلس شورای اسلامی)
شروع:7 خرداد 1367
پایان: 7 خرداد 1371
ریاست مجلس:حجت الاسلام اکبر هاشمی رفسنجانی- مهدی کروبی
نماینده کلیمیان: مرحوم دکتر منوچهر نیکروز
دوره چهارم (مجلس شورای اسلامی)
شروع:7 خرداد 1371
پایان:7 خرداد 1375
ریاست مجلس: حجت اسلام کروبی- علی اکبر ناطق نوری
نماینده کلیمیان:دکتر کورس کیوانی
دوره پنجم (مجلس شورای اسلامی)
شروع:7 خرداد 1375
پایان: 7 خرداد 1379
ریاست مجلس: حجت اسلام علی اکبر ناطق نوری
نماینده کلیمیان: دکتر منوچهر الیاسی
دوره ششم (مجلس شورای اسلامی)
شروع: 7 خرداد 1379
پایان: 7 خرداد 1383
ریاست مجلس: حجت اسلام مهدی کروبی
نماینده کلیمیان: مهندس موریس معتمد
دوره هفتم (مجلس شورای اسلامی)
شروع: 7 خرداد 1383
پایان: 7 خرداد 1387
ریاست مجلس: غلام علی حداد عادل
نماینده کلیمیان: مهندس موریس معتمد
دوره هشتم (مجلس شورای اسلامی)
شروع: 7 خرداد 1387
پایان: 7 خرداد 1391
ریاست مجلس: دکتر لاریجانی
نماینده کلیمیان: دکتر سیامک مره صدقدوره
نهم (مجلس شورای اسلامی)
شروع: 7 خرداد 1391
پایان: 7 خرداد 1394
ریاست مجلس: دکتر لاریجانی
نماینده کلیمیان: دکتر سیامک مره صدق
 
 
del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo

لزوم و ضرورت انتقال قدرت از خاندان قجر/ قاجار/ قاجاریه / خاندان رضاخان (رضا شاه) میر پنج و عدم امکان تداوم حکومت ایل قجر/ قاجار

شنبه 22 تیر 1392 ساعت 04:46 ب.ظ
شنبه 22 تیر 1392 ساعت 01:19 ق.ظ
استاد بلاخره جواب سوال ما رو ندادید که اون پروژه ی آوردن پهلوی به جای قاجار توجیه اش چه بود؟ مگر نمی شد در حکومت قاجار نخست وزیری قدرتمند آورد که کار شاه مقتدر پهلوی را انجام دهد؟
پاسخ:
جواب دعوت به صبر است ضمن این که با این اسناد که یک برگ و عکس غیر جاعلانه ندارد از سلسله حکومتی با نام قاجارها نمی توان چیزی گفت.
del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo

قبیله سیزدهم آرتور کستلر یهودی، علت مرگ (خودکشی) او و همسرش؛ القای بیماری روانی نفرت از خود(خودستیزی روانی) به دستور خاخام

شنبه 22 تیر 1392 ساعت 04:41 ب.ظ
شنبه 22 تیر 1392 ساعت 01:15 ق.ظ
ولی استاد کستلر یهودی بود
پاسخ:
کنیسه سختت ترین مجازات را متوجه یهودیان بریده ای می کند که به نوعی اسناد دست ساخت خاخام را بی اثر و برملا کند. از جمله آن ها را به بیماری روانی نفرت از خود آلوده می داند.
 
 
 
 
 
 
آمون : اینجا، چشم را باید گرداند:  
 
 
del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo

نامه تند دختر جهود به اکبر عبدی، بازیگر و کمدین سینمای ایران به خاطر به کاربردن لغت جود/جیود/جهود در اشاره به جهودان و جهود مطرب

شنبه 22 تیر 1392 ساعت 01:33 ق.ظ
جمعه 21 تیر 1392 ساعت 11:51 ب.ظ
نامه تند دختر یهودی به اکبر‌عبدی 

http://ghanoononline.ir/News/Item/78804/22/78804.html
پاسخ:
جهودان این موسیقی ملی را ساخته اند نه نگهداری کرده اند.  
 
 
 
 
 
آمون : این سایت قانون از کجا خبر گردآوری می کند! معلوم است که سایت جهودان است. این جهودان هم که از اسم خودشان بدشان می آید! انگار به من بگویند مسلمان! خوب خجالت می کشید اگر، جهود نباشید! این هم مزخرفات این دخترک روان پریش دوزخ نشین که تعدادی آنوسی را نام می برد و نشان می دهد که عرصه مطربی و دلقک بازی کردن، تا چه برای جهودان، مطلوب و محبوب است و شغل شریفشان، لودگی است!! :  
 
نامه تند دختر یهودی به اکبر‌عبدی
هنرمند به همه تعلق دارد، مرز نمی شناسد. او نقش مهمی در جامعه بازی می کند. نمی گویم وظیفه ی هنرمند روشنگری است اما فرهنگ ساز بودن هنرمندان، بخصوص بازیگران را در یک جامعه نمی توان کتمان کرد و به همین دلیل، آنها انتظاراتی را با خود به همراه می آورند قانون- به گزارش پارسینه، الهام یعقوبیان، دختر کلیمی ایرانی در وبلاگ شخصی اش نامه ای سرگشاده به اکبر عبدی بازیگر نوشت. متن این نامه بدین شرح است:
اقای اکبر عبدی
شما یک هنرمندی. هنرمندی که حد اقل برای هم نسل های من در دوران جنگ و دلهره، با نقش آفرینی در نمایش های تلویزیونی برای کودکان و نوجوانان خاطرات شیرین ساختی و به دلهای ماتم زده ی هم میهنانت لبخند هدیه دادی .
شما را از "محله ی برو بیا" شناختیم، با "باز مدرسه ام دیر شد" دنبالتان کردیم تا به "آدم برفی" رسیدیم . همان فیلمی که در صف دیدن آن، از عوامل چماق به دست ده نمکی کتک خوردیم. باز آمدیم تا شما را با بازی در "اخراجی ها"یی پیدا کردیم .که دست ساخت همان ده نمکی بود. بی پرده بگویم، شما را با تمام چرخش هایتان پی گرفتیم.
آقای عبدی،
هنرمند به همه تعلق دارد، مرز نمی شناسد. او نقش مهمی در جامعه بازی می کند. نمی گویم وظیفه ی هنرمند روشنگری است اما فرهنگ ساز بودن هنرمندان، بخصوص بازیگران را در یک جامعه نمی توان کتمان کرد و به همین دلیل، آنها انتظاراتی را با خود به همراه می آورند
شما اخیرا در مراسم تجلیل از فرهیختگان و هنرمندان در تالار "وحدت" در میان صحبت هایتان  با استفاده از واژه ی تحقیر آمیز "جود" (جهود)  به جمعیتی از هم میهنانتان آگاهانه یا نا آگاهنه توهین کردید و خاطر بسیاری را آزردید.
می خواستم از شما بپرسم، آیا می دانید فیلم "ای ایران" که شما به خاطر نقش آفرینی در آن خود را لایق سیمرغ بلورین می دانستی ساخته ی یکی از همان هایست که شما با لحن تحقیر آمیز خطابشان کردید؟  آیا خبر دارید فیلم های "اجاره نشین ها" ، از پرفروشترین فیلم های دهه نخست بعد از انقلاب و فیلم "هنرپیشه" از دیگر فیلم های شما از ساخته های همو، "هارون یشایایی" است؟
شما که هنرمندی و احتمالا هنردوست، تا به حال نام مرتضی خان نی داوود،  یونس دردشتی، سلیمان روح افزا، موسی خان کاشی را شنیده اید؟ کسانی که در زنده نگاه داشتن موسیقی اصیل ایرانی نقش مهمی داشتند. نام مشفق همدانی را چه طور؟ می دانستید که آنها هم یهودی اند؟
جناب عبدی، یک عمرهنرمندانه بازی کردید، دمی هم هنرمندانه زندگی کن!
del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo

کتاب قبیله سیزدهم آرتور کستلر یهودی و بررسی مرگ/خودکشی او و همسرش، القای بیماری پارکینسون به دستور کنیسه و خاخام به جرم افشاگری

شنبه 22 تیر 1392 ساعت 01:25 ق.ظ
جمعه 21 تیر 1392 ساعت 09:59 ب.ظ
سلام استاد ببخشید نظرتون درباره ی آرتور کستلر چیه؟ و البته مرگش چون این طور که متوجه شدم بر خلاف حرفای بعضیا چندان هم مشکوک نبوده دوتا مریضی خیلی سخت با هم داشته و به خاطر اون خودکشی کرده.
پاسخ:
نتوانست ازارهای ستوه آورنده پارکینسون را تحمل کند که سوقات کنیسه به او از بابت تالیف کتاب قبیله سیزدهم بود.  
 
 
 
آمون : آرتور کستلر ( کوئستلر) Kösztler Artúr و Arthur Koestler یهودی/ جهود مجارستانی الاصل که هم سرطان خون داشت و هم پارکینسون. ظاهرا یهودیان، دیده بودند سم اولی اثر نکرده، دومی را هم داده بودند، بعد دیدند که هر دو اثر کرده! خلاصه ... ! این هم ویکی پدیا:   
 
آرتور کستلر سه بار ازدواج کرد؛ دوروتی آشر (۵۰-۱۹۳۵) ، ماماینه پاگه (۵۲-۱۹۵۰) و سینیتا جفریز از ۱۹۶۵ تا پایان عمرشان در ۱۹۸۳. خودکشی او و همسرش شایعاتی را دامن زد. کستلر در آن هنگام کاملا مریض بود اما سینیتا سالم بود. به همین جهت این فرضیه مطرح شد که ممکن است او همسرش را به خودکشی ترغیب کرده‌باشد. او در هنگام اقامت در فرانسه ارتباط نزدیکی هم با سیمون دو بوار داشت.
 
این سیمون دو بوار هم همان مادر فمینیسم است که کتاب جنس دوم را نوشته و با ژان پل سارتر هم رفیق بوده و باقی داستان!  
del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo

تعیین اعتقادات و گرایش های دینی و مذهبی افراد از روی نام و نام خانوادگی(شهرت) و مسیحی و یهودی و آنوسی و مسلمان بودن فامیلی ها

جمعه 21 تیر 1392 ساعت 11:05 ب.ظ
جمعه 21 تیر 1392 ساعت 03:54 ب.ظ
سلام 

سوال:آیا عنوان خواجه (مرتبط با کلمه خاج و خاچ )بیانگر مسیحی بودن و حکیم(مرتبط با کلمه حاخام یا خاخام) بیانگر یهودی بودن اشخاص بوده است؟مثل خواجه حافظ شیرازی حکیم ابوالقاسم فردوسی و ...
پاسخ:
تکلیف چنین مقاطع گفتاری را نمی توان با اری و نه تعیین کرد.
del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo

جعلی/تقلبی/ساختگی بودن عکس رنگی قلیان کشیدن آقای سید محمد خاتمی رئیس جمهور سابق (اسبق) جمهوری اسلامی ایران در قهوه خانه سنتی

جمعه 21 تیر 1392 ساعت 04:19 ب.ظ
khalil
پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 11:59 ق.ظ
دوست بی نامی که در مورد عکس خاتمی کامنت گذاشته اید. 
این عکس دستکاری به نظر می رسد. بازو و دست کوچک و حاله دار مرد آبی پوش سمت راست عکس با آناتومی مرد سازگاری ندارد حتی دست خاتمی هم مال یک بچه به نظر می آید.
پاسخ:
عکس به طور ناشیانه ای دست کاری قلمی شده است.
 
 
 
 
آمون :  
 
del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo

تصویر/عکسی از پرزیدنت دکتر سید محمد خاتمی رئیس جمهور سابق (اسبق) جمهوری اسلامی ایران در حال کشیدن قلیان در قهوه خانه سنتی ایرانی

پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 04:51 ب.ظ
چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 06:23 ب.ظ
عکسی بدونه شرح از تفریحات سالـم آقای خاتمــی در قهوه خونه سنتی در حال کشیدن قلیون 
http://goftguy.blogspot.co.uk/2013/07/blog-post.html
پاسخ:
عکس یاز نشد و لینک هم فیلتر بود.  
 
 
 
 
آمون : این عکس :  
 
 
سپس ایمیل بی میل به دست آمد که نوشته بود :  
  
عکس به کلی قلابی است 
 
del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo

درخواست دوستان و علاقه مندان ناصر پورپیرار ( پور پیرار ، ناریا) به تسریع و سرعت گرفتن انتشار یادداشت ها و کاهش فاصله مقالات

یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 01:38 ب.ظ
منصور
یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 08:21 ق.ظ
سلام استاد 
از نصب آخرین یادداشت بیش از سه هفته گذشته و سوالات خوانندگان هم رو به تزاید. آیا مشغله ی دیگری مانع از نصب یادداشت ها می شود یا مشکلی هست یا علتی دیگر؟ وقتی فاصله یادداشت ها زیاد می شود سوالات بیشتر از حول محور یادداشت متفرق می شود.امسال تقریبا ماهی یک یادداشت ثبت کرده اید. ضمن آرزوی سلامتی برای شما باید عنوان کنم که ما بیشتر به حال خود نگرانیم.
پاسخ:
فقدان سلامت کافی و لازم برای مرتب کردن باریکه خیالاتی که به پهنای فلک است و نیز نیاز به مهلت لازم برای ته نشستن مطالب در ذهن مخاطب و این که یادداشت های در پیش آینه ای است که ان شاء الله صورت درست ان چه را تاکنون خوانده اید از پس نقاب دروغ و توهم بیرون می کشد، همه و همه تعجیل را توصیه نمی کند.
del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo

عهد و پیمان بندگان و خداوند در مورد شفاعت شفعا روز قیامت و محشر کبری و حشر و زنده شدن شفیعان و شفاعت شفیع برای مجرمین روز جزا

یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 01:26 ب.ظ
grand father
یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 08:21 ق.ظ
با سلام سوالی دارم که ممنون میشم پاسخ بدین. 
در متن آیه 87 سوره مریم نسبت به آیه 123 سوره النسا و چندین 
آیه دیگر نوعی تناقض دیده میشود لطفا توضیح بدین. 
با تشکر و امتنان
پاسخ:
دفتر مفسران بزرگ منتظرر ورود جناب عالی ند.
del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo

یهودی بودن پدر و مادر حسن البناء موسس اخوان المسلمین و تعلق او به فراماسونری و پشت پرده قدر اخوان المسلمین مصر، آفریقا، مسلمانان

شنبه 15 تیر 1392 ساعت 01:20 ب.ظ
شنبه 15 تیر 1392 ساعت 07:24 ق.ظ
موسس اخوان المسلمین مصر یهودی است. 
http://jahannews.com/vdcftvd0ew6d11a.igiw.html 

استاد نظر بدید. دروغه یا راسته؟ به فرض هم بوده باشه شاید مسلمان شده و این تهمت باشه.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
آمون : این هم متن خبر ، البته هیچ یهودی هرگز مسلمان نشود! :  
  
 
موسس اخوان المسلمین مصر یهودی است!
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۶
 عقاد می نویسد:نام اصلی وی "حسن احمد عبدالرحمن" است، پدرش به دستور گروه های یهودی کلمه ی "البناء" که معادل همان "MASON" است را به نام وی اضافه نموده است. وی مقیم منطقه ی "البحیره" در مصر بوده است که یکی از بزرگترین مناطق یهودی نشین کشور است
به گزارش جهان، شیعه نیوز نوشت:
نویسنده و ادیب مصری "عباس محمود عقاد" در ژانویه ی ۱۹۴۶در مطلبی با عنوان "فتنه ی اسراییلی" که در روزنامه ی "الاساس" مصر چاپ شد رازی از اخوان المسلمین مصر فاش نمود که شاید بر همگان پوشیده بود.
وی در مقاله ی خود نوشته بود: موسس اخوان المسلمین مصر "حسن البنا" یک یهودی است، پدر و مادر او یهودی هستند و وی اصلا مصری نیست بلکه با شعله ور شدن آتش جنگ جهانی اول از مراکش به مصر آمده و گروه های یهودی مصر از او حمایت نموده و خدمات در اختیار او قرار داده اند، و پدرش را در بخش راه آهن این کشور مشغول کرده اند.
وی می افزاید: نام اصلی وی "حسن احمد عبدالرحمن" است، پدرش به دستور گروه های یهودی کلمه ی "البناء" که معادل همان "MASON" است را به نام وی اضافه نموده است. وی مقیم منطقه ی "البحیره" در مصر بوده است که یکی از بزرگترین مناطق یهودی نشین کشور است و ضریح "ابوحصیره" نیز در آن وجود دارد، ضریحی که یهودی ها امروز نیز ان را زیارت می کنند.
 
 
 
 
del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo

فهرست زرتشتیان/زردشتیان راه یافته به شوراهای شهر و روستا در انتخابات شورای شهر و روستا و استان و محل، تلاش زردشتیان و بهائیان

شنبه 15 تیر 1392 ساعت 01:11 ب.ظ
فتح
شنبه 15 تیر 1392 ساعت 12:26 ق.ظ
زرتشتیانی که به شورای شهر و روستا راه یافته‌اند 
زرتشتیان ایران و چالش اقلیت بودن 

http://www.radiozamaneh.com/81142#.Udcfyawygt0 

جناب پورپیرار گویا کم کم وقت ورود به سر بر آوردن زرتشتی گری و بهایی گری در دوران قاجار است. 

ناصر الدین شاه را کاملا شناخته ایم.
پاسخ:
اندکی بیش تر حوصله کنید. به خواست خدا حقایق دیگری برای خروج از پستوی تاریخ صف بسته اند.
del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo

اعجاز آیات قرآن و مسلمان شدن دکتر موریس بوکای جراح فرانسوی بعد از کالبد شکافی جنازه مومیایی شده فرعون مصر دوران موسی و هارون،نیل

شنبه 15 تیر 1392 ساعت 01:04 ب.ظ
شنبه 15 تیر 1392 ساعت 12:10 ق.ظ
با عرض سلام خدمت استاد آیا جناب عالی کتاب مقایسه ای بین عهدین قرآن و علم اثر موریس بوکایی را مطالعه کرده ای اگر جواب مثبت است نظرتان در مورد مولفش آقای بوکای چیست؟
پاسخ:
با کتابی که می گویید اشنا نیستم و توصیه می کنم یادداشت های اقای مهدی - مهدی درباره علم را ببینید.  
 
 
 
 
del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo

کتاب/ جزوه پروتکل های جهانی یهود برای استقرار حکومت های یهودی در سراسر جهان و قدرت گرفتن یهودیان به صورت زنجیره های سیاسی حکومتی

شنبه 15 تیر 1392 ساعت 12:09 ق.ظ
del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo

مستند از تهران تا قاهره،قضاوت تاریخی در مورد شاهنشاه آریامهر محمدرضا پهلوی،زندگی و دوران سلطنت و شخصیت اخلاقی، ساواک، خوش گذرانی

جمعه 14 تیر 1392 ساعت 08:35 ب.ظ
پنج‌شنبه 13 تیر 1392 ساعت 11:42 ب.ظ
سلام استاد 

در حال بررسی تاریخ معاصر هستید و حقایق کتمان شده را بدون هراس از نام و نان عیان می کنید. نظرتان راجع به محمدرصا پهلوی چیست؟ شخصی که هیچ فرصتی برای دفاع از خود برایش قائل نشدند (حتی رسانه های غربی) و به طرز مشکوکی یک سال و نیم پس از سقوط فوت کرد (یا کشته شد) و اکثر بازوهای نظامی و مورد اعتماد و نزدیکش از تیمسار های مختلف گرفته تا آقای بختیار که قطعا حقایق زیادی را می دانستند کشته شدند. 
حقیقتش اینکه تا چند روز پیش خود من بعلت سالها تبلیغ منفی علیه او از سوی حکومت جانشین ، که چیزی جز سیاهی و تباهی از او ارائه نکرده ، فکر می کردم واقعا فرد ملعون و سیاه کاری است ، ولی به قول یکی از پاراگراف هایتان در کتاب پلی بر گذشته ، از نظر مورخ هیچ شخصیتی ملعون و منفور نیست و ... تا اینکه چند روز پیش مستند مفصل جالبی با عنوان «از تهران تا قاهره» در مورد وقایع رخ داده در 10 سال انتهایی حکومت شاه دیدم که حقایق در خوری داشت. 
به هیچ وجه قصد تطهیر او را ندارم ، ولی انصاف و انسانیت حکم می کند نکات مثبت و خدمات او هم مورد توجه قرار گیرد ، تا نظر شما و سایر دوستان چه باشد. 

موفق و پیروز باشید.
پاسخ:
برای محکوم کردن ابدی او، کافی است توجه کنید در سرزمینی که شن و قیرش مفت بود و دست مزد روزانه کارگران غیر متخصص به ده ریال هم نمی رسید، ا توبان این سرزمین پهناور تهران - کرج بود و پای تخت امپراتوری پهلوی روزانه 4 ساعت نوبت خاموشی داشت. محمد رضا تنه لش خوش گذرانی بود که اینده را هم برای اعتراف و تنبیه به دست بازجویان ساواک می سپرد.  
 
 
 
 
 
 
آمون : همچنین بنگرید به :  
 
 
 
 
del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo

عمل نکردن به گفته های خود در منظر و آیینه قرآن کریم و توصیه های اخلاقی و ارزش های فردی - اجتماعی در آیات قرآن و اوامر و نواهی

پنج‌شنبه 13 تیر 1392 ساعت 06:12 ب.ظ
مسعود سنجری
پنج‌شنبه 13 تیر 1392 ساعت 01:44 ق.ظ
برادر بزرگ استاد پورپیرار گرامی 
سلام علیکم 

بزرگوار در قرآن کریم در آیات متعدد و به صور مختلف مومنین مورد خطاب مستقیم و سرزنشگر خداوند قرار می گیرند. مانند آیه 1 سوره صفّ (یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آَمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ مَا لَا تَفْعَلُونَ ) این نکوهش های چند متعدد را چگونه می بینید؟ 

والسلام علیکم 
فی امان الله
پاسخ:
محتوای این آیات نصیحت است نه سرزنش.
del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo

درخواست دوستان و علاقه مندان به مباحثه و طرح سوال و جواب و کسب جواب های مناسب از آقای ناصر پورپیرار در دفتر انتشارات کارنگ، نیل

پنج‌شنبه 13 تیر 1392 ساعت 12:42 ق.ظ
دومینو
چهارشنبه 12 تیر 1392 ساعت 03:23 ب.ظ
استاد گرانقدر سلام علیکم.با عرض شرمندگی بدلیل تاخیر در پرواز هواپیما متاسفانه نتوانستم خدمت برسم.آیا امکان دارد فردا پنجشنبه بیایم؟
پاسخ:
لطفا بعد از ساعت 14
del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo

هیچ نظری موجود نیست: