درخواست برای ترجمه صحیح از قرآن به زبان فارسی در ایران و انتشار (قرآن کریم Holy Quran و آیات مبین)دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 4:17 PM دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 00:35 AM سلام. استاد قسمتان می دهم به الله که ترجمه ای از قرآن انجام دهید. واقعا نیاز است. با این ترجمه ها نمیشه منظور و معنی اصلی قرآن را فهمید. پاسخ: امیدوارم خداوند فرصت و وسیله آن را فراهم کند. احمقانه ترین تلاشهای بشری برای اثبات اوج حماقت و بی شعوری ذاتی (قاجار،خاندان قجر و حکومت قاجاریه)دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 4:16 PM یکی از نسل سوخته دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 00:07 AM مقاله را ول کردن چسبیدن به عکس. منتظرن ببینن استاد اشتباهی می کنه یا نه تا سریع برگردن به تاریخ قبلی جعلی! عجیب وضعیه پاسخ: از آن عکس هم جز بی آبرویی و نمایش پهنای باند احمقی خود چیزی نصیب نمی برند. بدبختی و بی پناهی آن ها وسیع تر از این اداها است ولابد خجالت می کشند به عکس قلابی آخر نیز نگاهی بیاندازند و درباره آن چیزی بگویند. آمون : بحث : ترکیب عکس و نقاشی در تولید عکس جاعلانه مجسمه ناصرالدین شاه قاجار (قاجار،خاندان قجر و حکومت قاجاریه)دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 4:13 PM بنیان اندیش یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 6:46 PM سلام استاد خسته نباشید و خدا قوت. من تصویر مجسمه را در کامپیوتر معکوس کردم یعنی 180 درجه چرخاندم به احتمال 90 درصد تصویر وارونه درست است و مهر برعکس زده شده. اگر خودتان یک بار با دو حرکت کلیک موس تصویر را وارونه کنید به این نتیجه می رسید که تصویر حقیقی همان تصویریست که پایه مجسمه دارد. ولی این موضوع هم باعث تغییر این حقیقت که تصویر، با «به اصطلاح» انعکاس خود در آب همخوانی ندارد نمی شود . استاد اگر ممکن است با نصب سر و ته عکس و شرح مختصری در مقاله برای افراد کند ذهن بیشتر توضیح دهید. چرا که روشن ترین مدرک جعلی بودن انعکاس که بسیار خنده دار می باشد آن درب نرده ای باز است که جاعل قصه ما آن را به همان صورت اصل خود نقاشی کرده و یادش رفته زوایا و شیب را آینه ترسیم کند. در کل پی بردن به انگیزه جاعل و جاعلین از خلق این اثر حماقت آمیز بسیار سخت و بغ رنج است. آیا هدف سرگرمی و مضحکه کردن عوام بوده ؟ و یا سرگرمی و تمرین فن جعل برای خود جاعل؟ چه نیازی به این بوده که از انعکاس طبیعی مجسمه و منظره اطرافش در آب صرف نظر کرده و متوسل به نقاشی آن شده ؟ یا شاید به ظن قوی اصلا برکه آبی در منظر اصلی وجود نداشته ولی برای ایجاد جلوه ویژه اقدام به نقاشی آن کرده اند ؟ ولی با قاطعیت تمام می توان گفت آماتور ترین کارشناسان عکاسی هم نمی توانند از صحت عکس دفاع کنند. موفق و موید باشید. پاسخ: مسئله اب مقابل مجسمه نیست، اشکال در خود مجسمه است. تمام ازمایشات مورد اشاره شما قبل از نصب عمومی انجام شده است. آمون : توضیحات بیشتر اینجا بخوانید : رشد،پرورش و آموزش و تربیت اخلاقی جوامع اسلامی و شرق میانه مسلمان (فرهنگ(جدید))دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 4:07 PM ؟! یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 5:44 PM این عکس معکوس مهر خورده و لی در اینکه سایه های درختان سرجای خود نیستند و بقول آقای پورپیرار "تبریزی به چنار " تبدیل شده حرفی نیست اما چرا اون کسی که قصد ساختن این مجسمه معجول را بنام ناصرالدین شاه داشت اصلا چنین خطایی کرده و اینقدر کودن بوده؟ با اینحال چنین افرادی جمع شده و اقتصاد و سیاست و حکومت دنیارا قرنهاست در دست دارند ؟ افراد مقابل آنها کودن ترند ؟!! پاسخ: آن ها فاقد شرف فرهنگی و راهزن و غارتگرند و مردم شرق میانه، مسلمان اند و ترببت اسلامی دارند. آمون : منظور از اشاره جعل عکس، این است : فهرست اسامی تاریخ نگاران و مورخان دوران سلسله های قاجاری و پهلوی (تاریخ معاصر (جدید))دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 4:01 PM mufleh ismaili یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 5:26 PM با سلام وارزوی سلامتی وطول عمر برای حضرت عالی استاد گرامی تاریخ نویسان زمان قاجار چه کسانی وچند نفر می باشند وچه تعداد کتابهای به اصطلاح تاریخی مربوط به قبل ازرضا مسلسل نوشته شده است وچطور است که شاه مظفر درسن کهولت شاه شده پاسخ: جواب رسمی سئوال های تان در اینترنت فراوان است. جست و جو کنید. مسلمان شدن رئیس سازمان سیا CIA و اظهارات قاتل اسامه بن لادن (نظرات جالب دیگران)دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 4:00 PM h یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 4:53 PM http://www.entekhab.ir/fa/news/96218 http://www.entekhab.ir/fa/news/96893
آمون : واقعا حالم دیگر از این دروغها به هم می خورد. آخر چه کسی باور می کند؟ هر دو داستان که عینا نقل می شود، کذب محض است.
وارونه سازی عکسهای ناصرالدین شاه برای تشخیص راستای مناسب شاه قجر (قاجار،خاندان قجر و حکومت قاجاریه)دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 3:43 PM h یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 4:29 PM با سلام خدمت استاد و دوستان استاد حق با شما است و با وجود انکه منبع سر و ته عکس را تشخیص نداده با این حال این عکس تلفیقی و ساختگیه. راستی جهت انبساط خاطر http://boro.niazerooz.com/box-11/109216.htm خدا شما را حفظ کند با تشکر پاسخ: خیالاتی شده اید چرا که لااقل ۱۵ دقیقه با برخی از دوستان در این باب مشورت شد که عکس را به شکل اصل و یا وارونه شده نمایش دهیم که شکل اصل پذیرفته شد. اولین نفری که به این اشتباه اشاره کرد استاد مهدی- مهدی بود. آمون : رشته کلام : البته آن لینک هم مربوط به داستان یاجوج و ماجوج بود. چگونه می توان حقه های فرهنگی کثیف مفتضح تاریخی به ملتی قالب زد؟ (قاجار،خاندان قجر و حکومت قاجاریه)دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 3:36 PM سلام محمدی یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 4:20 PM با سلام خدمت استاد و دوستان گرامی از پرسپکتیو اشیاء منعکس گشته در آب ، می توان به چندگانگی خط دید در آنها پی برد . 1 : پرسپکتیو نرده ها. پرسپکتیو مجسمه . پرسپکتیو درختان . با توجه به خط و زاویه ی دید عکاس ، و پرسپکتیو انعکاس نرده ها و درختان ، با این قانون می بایست به همان نسبت انعکاس مجسمه زیر خط دید قرار گیرد ، و در اینصورت نیز فضای خالی دست و بالا تنه ی شخص از بین خواهد رفت . در حالیکه انعکاس مجسمه عینأ وارونه ی مجسمه می باشد ، و در صورتی چنین انعکاسی را شاهد خواهیم بود که ، خط دید عکاس پایین تر از نرده باشد ، و در آن موقع نیز با پرسپکتیوی دیگر از درختان و نرده مواجه خواهیم گشت . 2 : اگر خط افقی زمین پا خورده را بنگریم ، و فاصله ی مابین درختان پس زمینه با مجسمه را در نظر بگیریم ، ردیف در ختان چنار پشتِ مجسمه که به عمق عکس اشاره دارند را نیز در آب می بینیم ، آنگاه چه گونه درختی که در ردیف اول چنار ها قرار دارد ، انعکاس نمی یابد ؟! ( درخت مورد اشاره ی استاد پورپیرار ) 3 : برای تضاد مابین پرسپکتیو اشیاء با انعکاس آن ، عکس را وارونه ( همانگونه که موسسه مطالعات تاریخ ایران نگریسته است ! ) نظاره نماییم ، بیشتر خود را عرضه خواهد داشت ؛ و اگر خط بالای نرده های راست و چپ مجسمه را به هم متصل نماییم خواهیم دید بر روی یک خط افقی قرار می گیرند ، اما انعکاس آن هماهنگ با هم " انحنا " یافته اند !؟ 4 : خط دید عکاس روی پاهای اسب قرار دارد ، آنگاه می بایست در انعکاس نرده ها پرسپکتیوی دیگر را می دیدیم ؛ یعنی قسمت های زیرین تیرهای فلزی نرده را بیشتر مشاهده می نمودیم ، و با این دید فضاهای خالی انتهای مدور قلب ( اسلیمی مانند ) " بسته " می بود ، نه اینکه عینأ با همان فضای خالی که تقریبأ نزدیک به خط دید عکاس می باشد انعکاس یابد ! ( یعنی خط دید که بالاتر قرار می گیرد ، اشیاء نزدیک تر به آب ، با پرسپکتیو بیشتری نسبت به اشیاء دورتر انعکاس می یابند ؛ و قسمتهایی که به سبب بالا بودن خط دید نمی توان دید " زیر اشیا " در آب انعکاس می یابند . 5 : با توجه به قانون انعکاس که بیان گردید ، شاهد پرسپکتیو در اشیاء دورتر ( درختان پس زمینه ) هستیم ، یعنی ارتفاع کوتاه و فاصله ها کمتر گشته ، اما چرا چنین پرسپکتیوی برای اشیاء نزدیک تر به آب ، بیشتر نگردیده است ؟! پاسخ: جناب استاد محمدی. این استدلالات فنی شما هم بر چشم و گوش ابلهان صم و بکم کم اثر است چنان که در موضوع کتیبه بیستون شاهد شدیم. آمون : ماجرای منقوله : اختلالات پرسپکتیو فضاحت بار در جعل عکس برای مجسمه ناصرالدین شاه (قاجار،خاندان قجر و حکومت قاجاریه)دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 3:31 PM ساده دل یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 3:53 PM آقای موسوی مجسمه عقبتر از نرده ها قرار گرفته طبق پرسپکتیوسایه اش باید عقبتر و مایلتر از اشیای نزدیک تر به اب بیفته ولی چون روی ارتفاع سکو هست فاصله جبران میشه و نباید اینقدر تفاوت بین فاصله عکس و سایه تا نرده ها باشه و باز هم تصویر مجسمه در اب باید بلندتر از نرده ها قرار بگیره که در عکس بطرز اغراق امیزی مجسمه به زیر نرده ها عقبنشینی کرده و دستکاری شدنش کاملا مشخصه آقای اوجال از عکسی که قرار دادید ممنونم.برای بعضی ها باید با اشاره و پیکان و دایره ده بار یک مطلب را روی عکس نشان داد تا چشمهایشان بینا شود پاسخ: اگر بشود! آمون : مطلب ماقبل : هویت ملی ایرانیان، جامعه ایران و ارزشهای اخلاقی نازل و سقوط کرده (فرهنگ(جدید))دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 3:29 PM یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 2:48 PM قرایی مقدم در پاسخ به این سوال که علت کمرنگ شدن هویت ملی و ارزش ها در میان مردم چیست؟، گفت: «کمرنگ شدن هویت ملی و ارزش ها دو علت دارد.» وی ادامه داد: «دسته اول عوامل درون زا است. یعنی برنامه ریزان آموزشی، پرورشی، اخلاقی، رفتاری، سیاستمداران و غیره آن دقت های لازم را به عمل نیاوردند و به ارزش ها و میراث فرهنگی گذشته کشور پشت پا زدند. کسانی که گفتند این کشور تاریخ ندارد و تاریخ آن به همین صد سال اخیر خلاصه می شود. در نتیجه این سوال برای جوانان ایجاد شد که چرا با این تاریخ اندک نباید از غربی ها تقلید کنیم؟» http://fararu.com/fa/news/141544/چرا-خیانت پاسخ: حق با اوست. باید دروغ های یهود ساخته درباره تاریخ و هویت مردم شرق میانه را ابدی کرد تا یهود از بابت پوریم مورد سئوال قرار نگیرد. ایا این پریشان بافی ها پاسخ دروغ بودن سفرهای ناصرالدین شاه و یا نیمه ساخت بودن تخت جمشید است؟! و چرا این ظاهرا استاد ما را از شناخت عوامل تزریق این حقه بازی ها برحذر می دارند؟ رسوایی مفتضحانه در تولید عکس بی آبروی مجسمه ناصرالدین شاه قاجار (قاجار،خاندان قجر و حکومت قاجاریه)دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 3:20 PM موسوی یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 2:13 PM با سلام در تصویر معکوس شده و درست آن، مشخص است که آنچه مدنظر عکاس بوده مجسمه است و دوربین چند متر بالاتر از سطح آب و روبروی مجسمه و مسلط به آن میباشد لذا هیچ دلیلی ندارد تصویر واقعی و انعکاس آن در آب، عین هم باشند؛ نرده همان نرده است و آنچه باعث تفاوت ارتفاع تصویر واقعی نسبت به انعکاس آن شده، فاصله مجسمه و درختان و نرده و غیره نسبت به هم در تصویر واقعی است که تشخیص آن در این عکس مشکل است. پاسخ: چه قدر نابغه داریم. می فرمایید زاویه دوربین می تواند انعکاس درخت تبریزی در آب را به درخت چنار تبدیل کند؟! آمون : قلبم گریه می کند. یاد آن جمله می افتم که می گوید : بعضی ها هستند که هر چه قدر حالیشون کنی که بفهمند، خرند و نمی فهمند و بعضی ها هم هر چه قدر سعی می کنی خرشون کنی، می فهمند! ماقبل این فاجعه بی آبرویی : تقلب فضاحت بار در تولید عکس مجعول از مجسمه ناصرالدین شاه قاجار (قاجار،خاندان قجر و حکومت قاجاریه)دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 3:16 PM بی خیال یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 12:42 PM استاد بالاغیرتا در مورد این یک عکس زیاد سخت نگیرید. خودتان که استاد عکاسی هستید. و واقعا دیدی که شما در مورد عکسها دارید تحسین برانگیز است. در این عکس قطعا فارغ از هر حقه بازی که بر روی آن درآورده اند - مرکز فوق بر روی عکس وارونه مهر زده است پاسخ: وارونه و غیر وارونه بودن عکس، ربطی به مجعول بودن آن ندارد. ضمنا تصاویر دیگر مجسمه نیز به تر از این یکی نیست. حوصله کنید. آمون : ماجرای قبلی این تقلب افتضاح بار : جعل و تقلب در تولید دروغین عکس برای مجسمه ناصرالدین شاه قاجار (قاجار،خاندان قجر و حکومت قاجاریه)دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 3:14 PM محمد اوجال یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 03:59 AM با سلام در ارتباط با عکس مجسمه، توجه به دو نکته راهگشاست: http://www.uplooder.net/img/image/dc09bfc1d4b414d237ef29b0b6693e27/1.jpg اولا، انعکاس درختی که با دایره زرد رنگ نشان داده شده، باید ـ مانند سایر اشیاء ـ درست در پایین آن دیده می شد، اما چیزی مشاهده نمی شود. ثانیا، چرا انعکاس درخت های اطراف مجسمه، که در بالا ظاهرا در یک ردیف با مجسمه و یا به احتمال قویتر عقب تر از آن (یعنی دورتر به آب، نسبت به مجسمه) قرار دارند، در پایین (داخل آب) به گونه ای دیده می شوند که انگار بسیار نزدیکتر به آب اند؟! پاسخ: اقای اوجال. مطلب بسیار واضحی است. اگر بدنه بدون تغییر مجسمه در اب منعکس است، پس وارونه هر عارضه دیگر عکس، در ردیف و سطح مجسمه نیز باید عینا در اب دیده شود. حال ان که هرچند پایه مجسمه در اب انعکاس ندارد نرده های فلزی همردیف ان بسار بالاتر از مجسمه در اب دیده می شود. این تصویر هم پیروان دروغ را به همان عوارض چشمی و عقلی دچار کرده است که عکس بیستون هرتسفلد.
آمون : و نیز مستند تختگاه هیچ کس استاد مجتبی غفوری! پیشتر :
http://purpirar.blogsky.com/1391/11/30/post-3649/
انعکاس در عکس مجسمه ناصرالدین شاه قاجار هنگام سوار کاری بر اسب (قاجار،خاندان قجر و حکومت قاجاریه)دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 3:11 PM h شنبه 28 بهمن 1391 ساعت 11:46 PM با سلام خدمت استاد و دوستان باز هم عالی بود خداوند شما را حفظ کند. عکس مجسمه هم حتما وارونه چاپ شده در لینک زیر عکس و وارونه ان وجود دارد و انعکاس تصویر درختان هم به خاطر دور بودن بعضی و نزدیک بودن بعضی دیگر به این شکل دیده می شود ولی به هر حال حتی در صورت درست بودن این تصویر چیزی را اثبات نمی کند و از ارزش مطالب شما نمی کاهد. http://uploadtak.com/images/h7178_Untitled.png با تشکر پاسخ: اگر این همه مغایرت در موضع اصل و سایه درختان را نمی بینید لااقل بر روی فرم نرده ها در حالت معمول و انعکاس ان در اب توجه کنید. آمون : پیش از این : ناصرالدین شاه و انعکاس دروغین عکس مجسمه هنگام سوارکاری در آب حوض (قاجار،خاندان قجر و حکومت قاجاریه)شنبه 28 بهمن 1391 ساعت 10:50 PM شنبه 28 بهمن 1391 ساعت 4:29 PM سلام. تصویر مجسمه در باغ شاه به احتمال زیاد برعکس است. وقتی عکس را برمی گردانی به واقعیت نزدیکتر میشه. پاسخ: در باب انعکاس نادرست تصویر درختان در اب چه می گویید؟ آمون : نیز بیشتر را بنگرید : پشت پرده ناگفته های ذوالقرنین ناصرالدین شاه قاجار، امپراطوری قجر (قاجار،خاندان قجر و حکومت قاجاریه)شنبه 28 بهمن 1391 ساعت 10:48 PM شنبه 28 بهمن 1391 ساعت 3:57 PM با این توضیحات آیا ناصرالدین شاه کلا دروغ است یا نه اصل وجودی او را قبول دارید منتهی نه بااین دبدبه و کبکبه و دک و پز ادعایی؟ پاسخ: او بازیگری در نمایش یهودی تاریخ معاصر ایران است. مجسمه سوار بر اسب ناصرالدین شاه قاجار و جعل در تولید عکس قاجاریه (قاجار،خاندان قجر و حکومت قاجاریه)شنبه 28 بهمن 1391 ساعت 10:46 PM سایه شنبه 28 بهمن 1391 ساعت 10:54 AM با سلام خدمت شما عرض شود که ظاهرا اولین بار که این عکس دست هر کسی افتاده تشخیص نداده بالا و پایین عکس کدام طرف می باشد. شما اگه عکس رو وارونه کنید متوجه می شوید تصویر مجسمه با پایه سیاهرنگ آن تصویر واقعی و مجسمه بدون پایه در واقع عکس افتاده در آب آن می باشد. پاسخ: عکس متعلق به مرکز دیگری است و حق دخل و تصرف در آن را نداریم. بد نبود نبوغ خود را در بیان علت تغییرات در فرم منعکس شده درختان نیز به کار می زدید. آمون : مربوط است به یادداشت شماره چهلم ایران شناسی و ناصرالدین شاه قاجار. قدیمی ترین عکس و تصویر مسجد کبود تبریز؛ مسجد مظفریه، Blue Mosque (نظرات جالب دیگران)شنبه 28 بهمن 1391 ساعت 10:33 PM شنبه 28 بهمن 1391 ساعت 6:53 PM مسجد کبود تبریز http://collections.si.edu/search/results.htm?q=Masjid-i+Muzaffariyya
آمون : مربوط است به مسجد کبود تبریز عکس/تصویر کاوش،حفاری، اکتشاف باستان شناسی تخت جمشید شیراز، ایران (تخت جمشید Persepolise پارسه)شنبه 28 بهمن 1391 ساعت 10:29 PM abbas شنبه 28 بهمن 1391 ساعت 07:40 AM http://collections.si.edu/search/results.htm?view=grid&date.slider=&date.slider=&fq=name%3A%22Herzfeld%2C+Ernst%22&fq=object_type%3A%22Photographs%22&fq=-object_type%3A%22Correspondence%22&q=ernst+herzfeld+&start=360 پاسخ: عکس های بسیار شفاف و قابل استفاده بود .ممنونم تعریف مختر و مفید و شرده از لیبرالیسم در نظامهای سیاسی جهانی (سیاسی،حکومتی،Politics,Governing)شنبه 28 بهمن 1391 ساعت 10:27 PM mufleh ismaili جمعه 27 بهمن 1391 ساعت 10:58 PM سلام الله علیکم کمی در مورد لیبرالیسم هرچند به اختضار توضبحاتی جهت ارشاد شاگردان کلاس بیان بفرمایید مفلح اسماعیلی از یندر کنگ یا بندر پرتقالیها پاسخ: لیبرالیسم یعنی با پنبه سر بریدن، قانونا راه را بر دموکراسی بستن و مجموعه ای از اختیارات اساسی که معمولا چنین توصیف و معرفی می کنند. ماده فلان. همه می توانند از حقوق برابر برخوردار باشند مگر به حکم قانون... آمون : این وبلاگ هم می تواند برای تعریف و توضیح در مورد سایر مطالب مانند کمونیسم و سوسیالیسم هم مفید باشد : مصاحبه های آقای ناصر پورپیرار با شبکه ماهواره ای وصال فارسی (عجز و آوارگی مخالفان)شنبه 28 بهمن 1391 ساعت 00:10 AM جمعه 27 بهمن 1391 ساعت 9:50 PM سلام استاد دیگر با شبکه وصال مصاحبه نداشتید؟ پاسخ: ادامه ان گفت و گوها با مزاحمت هایی رو به رو و در نتیجه قطع شد. آمون : البته تقریبا به یر از آخرین مصاحبه، باقی مصاحبه ها از طریق گروه اینترنتی که لینک آن در کنار صفحه موجود است، قابل دانلود است. رشد و توسعه بنیان اندیشی در فرهنگ یهود زده کنونی؛ اقبال به حقیقت (انعکاس و بازتاب)شنبه 28 بهمن 1391 ساعت 00:05 AM abbas جمعه 27 بهمن 1391 ساعت 08:18 AM http://forum.hammihan.com/thread50405-7.html پاسخ: اقای عباس. جالب و قابل تامل بود ولی تا بنیان اندیش شدن فاصله نسبتا درازی دارد. ادامه روند جعل و دستکاری کتیبه بیستون و متن داریوش کبیر هخامنشی (نظرات جالب دیگران)جمعه 27 بهمن 1391 ساعت 12:42 PM طالب حقیقت پنجشنبه 26 بهمن 1391 ساعت 3:27 PM سلام به استاد و دوستان. این عکس جدید و بزرگ از کتیبه ی بیستون را ببینید: http://bcbprogramer4.persiangig.com/image/7956969.jpg نقوش مربوط به اسیران، فرسوده تر از نقش داریوش و دو همراهش هستند. در حالی که در قسمت اسیران، فقط یک قسمت تعمیر شده (با تعویض سنگ) در نقش اولین اسیر از سمت چپ وجود دارد، با کمال تعجب، داریوش و هر دو همراهش و نیز نقش فروهر، همگی دارای این تعمیر سنگ هستند. نکته اینجاست که اگر نقش داریوش و دو همراه او و نیز فروهر را کهن بدانیم، آن گاه این سوال به ذهن می آید که چگونه حجاران، درست در قسمتی که باید بیش از همه مراقب کار خود می بوده و نقش سالم تری تحویل می داده اند، این چنین بی احتیاط عمل کرده اند؟ شاید بهترین تفسیر این باشد که بگوییم این ها حجاری هایی جدیدند و چون حجاران جدید مانند حجاران قدیم تحت فشار نبوده اند، در کارشان احتیاط لازم را نکرده اند. زیرا طبیعی نیست که نقوش جدید، هم سالم تر باشند و هم همه ی آن ها دارای تعمیر سنگ! بنیان اندیش پنجشنبه 26 بهمن 1391 ساعت 11:18 PM آقای طالب حقیقت گرامی از ارسال این تصویر جدید و واضح از بیستون بینهایت خوشحال شدم و از شما تشکر می کنم چون با دقت در کتیبه مقابل بینی اهورا مزدا و مقایسه آن با عکس ایران شناسی ۲۸۴ http://www.w3.naria.ir/uploads/Image/285_1.jpg کاملا و به روشنی روز معلوم است که با دو کتیبه مختلف مواجه هستیم و در واقع کتیبه مقابل صورت اهورا مزدا باز نویسی شده است. این نشان می دهد که دست کاری و روتوش بیستون هنوز ادامه دارد و متوقف نشده !!! به راستی چقدر احمق هستند جاعلان یهودی که چنین رد پاهای رسوایی از خود باقی گذاشته اند و چه ساده و زود باورند مخاطبان ایرانی آنها که تصور می کنند با یک عده ایران شناس فرهیخته و معصوم مواجه هستند و عکس کاملا سالم ۱۹۱۳ هرتسفلد را مخدوش می دانند. آمون : و این هم اصل مطلب :
کتیبه بیستون یا PDF
|
درباره نظرات ارسال شده و پاسخ هایی که استاد ناصر پورپیرار ارائه می دهند
یکشنبه، فروردین ۰۴، ۱۳۹۲
یادداشت 3641 تا 3662 وبلاگ کامنتهای ناصر پورپیرار
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر