آیه میثاق و عهد و پیمان ازلی خدا از انسان مبنی بر ربوبیت الهی و اذعان و اعتراف بندگان بر خداوندی خدا بر اساس آیه 172 سوره اعراف
خسن
یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 05:11 ب.ظ
سلام بر شما
استاد در مورد ایه 172سوره اعراف که معروف به ایه میثاق می باشد ، اقوالات حضرات شیعه و سنی را مورد بررسی می کردم که همه انها مبهم و سردر گم بود و در این بین نظر اقای جوادی املی قابل تامل بود. استاد خواستم نظر شما را در مورد این ایه و برداشت اقای جوادی املی جویا شوم.
ایشان اورده اند که:( خداشناسی و خدا گرایی ویژگی نفس انسان است. این ویژگی که همان الهام فجور و تقواست:(وَ نَفْسٍ وَ مَا سوَّاهَا(7)فَأَلهَْمَهَا فجُورَهَا وَ تَقْوَاهَا(8) و از ان به فطرت تعبیر می شود و همانند سایر امور فطری همگانی است، اصلی ترین سرمایه انسان و برترین توشه او در مسیر کمال جویی شمرده می شود. بدین ترتیب ، هیچ انسانی در هیچ اقلیم، نژاد و قبیله یا برهه تاریخی یافت نمی شود که وجودش با این ویژگی سرشته نشده باشد:(فَأَقِمْ وَجْهَک لِلدِّینِ حَنِیفاً فِطرَت اللَّهِ الَّتى فَطرَ النَّاس عَلَیهَا لا تَبْدِیلَ لِخَلْقِ اللَّهِ ذَلِک الدِّینُ الْقَیِّمُ وَ لَکِنَّ أَکثرَ النَّاسِ لا یَعْلَمُونَ). ممکن است غبارهای برخاسته از نزاع میان این سرشت و هوای نفسانی ، روی بینش و گرایش را بپوشاند و ان را زیر خروارها خاک دفن کند، اما هرکز خاموش نمی شود، بلکه همانند اتشی زیر خاکستر باقی می ماند، تا تند باد حوادث(سیل، غرق شدن در دریا،سقوط هواپیما، بیماری ، بلاو...)آن را اشکار می سازد:(هُوَ الَّذِى یُسیرُکمْ فى الْبرِّ وَ الْبَحْرِ حَتى إِذَا کُنتُمْ فى الْفُلْکِ ....وَ جَاءَهُمُ الْمَوْجُ مِن کلِّ مَکانٍ وَ ظنُّوا أَنهُمْ أُحِیط بِهِمْ دَعَوُا اللَّهَ مخْلِصِینَ لَهُ الدِّینَ لَئنْ أَنجَیْتَنَا مِنْ هَذِهِ لَنَکُونَنَّ مِنَ الشکِرِینَ)(فَإِذَا رَکبُوا فى الْفُلْکِ دَعَوُا اللَّهَ مخْلِصِینَ لَهُ الدِّینَ فَلَمَّا نجَّاهُمْ إِلى الْبرِّ إِذَا هُمْ یُشرِکُونَ)(وَ إِذَا غَشِیهُم مَّوْجٌ کالظلَلِ دَعَوُا اللَّهَ مخْلِصِینَ لَهُ الدِّینَ فَلَمَّا نجَّاهُمْ إِلى الْبرِّ فَمِنْهُم مُّقْتَصِدٌ وَ مَا یجْحَدُ بِئَایَتِنَا إِلا کلُّ خَتَّارٍ کَفُورٍ).
نکته قابل توجه این که در همه ایات، خواندن مخلصانه خدا مطرح است:(مخْلِصِینَ لَهُ الدِّینَ)؛نه خواندنی منافقانه. این تعبیر نشان می دهد که گرفتار شدن در دریا و مانند ان ، تندبادی است که خاک و خاکستر را از روی فطرتشان می زداید و میان انها و قدرت لایزال هستی ارتباط بر قرار می کند، لیکن سرگرمی به اشتغالات دنیا دگرباره آن را می پوشاند:(فَلَمَّا نجَّاهُمْ إِلى الْبرِّ إِذَا هُمْ یُشرِکُونَ).
بی تردید این دفن کردن که قران کریم از ان به فطرت یاد می کند مایه زیانکاری خود ان شخص است، چنان که شکوفا شدن ان به نفع وی است:(قَدْ أَفْلَحَ مَن زَکَّاهَا(9)
وَ قَدْ خَاب مَن دَساهَا(10).
تطبیق ایه172سوره اعراف بر این سرشت، بدین معناست که انسانها به گونه ای خلق شده اند که ربوبیت خدای متعالی را مشاهده می کنند و بدان اقرار دارند، از این رو هر گاه میدان داوری برای او باز شد و رییس این محکمه شود و گرفتار هوای نفسانی نگرددة به اسانی آن را مشاهده می کند و هیچ کس حتی فرعون که شعارش(انا ربکم الاعلی)بود، از دایره این سرشت بیرون نیست، بنابراین، قابل احتجاج است، چنان که اشکال فراموش کردن این پیمان سپاری نیز وارد نیست.
بدین ترتیب می توان ، این دیدگاه را به عنوان راه حل نهایی در بیان ایه 172سوره اعراف پذیرفت و گفت که موطن پیمان سپاری بنی آدم همان موطن الهام فجور و تقوا یا موطن فطرت است. در این صورت ایه میثاق(472اعراف) با ایه فطرت(30روم) که در ان سخن از دین است(نه شریعت و منهاج) هماهنگ خواهد بود.
استاد ممنون .
پاسخ:
دنبال کردن و تبعیت از تلقینات و گمانه زنی های این و ان درباره اسلام و قران گمراهی است. زیرا در حد اعلای دقت نظر و حتی صحت در تمام این گونه برداشت ها باز هم سخنان دون خداوندی را می شنوید نه ذات باری تعالی را. این گونه دخالت ها شبیه ویراستاری و غلط گیری کافرانه از قران قویم است
مبارزه و مقابله با دروغهای یهودیان بدون استفاده از نام مصتار و با هویت آشکار و غیر پنهان و استفاده دوستان از اسامی مبهم و مستعار
کلام ماندگار حق
یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 11:23 ق.ظ
حامد دوست داشتنی سلام! [1 تا 4]
«.... زیرا به شخصه برخی از این نامها را از نزدیک می شناسم و برای اطلاع تو و دیگر عزیزان نیز باید طی مقدمه ای عرض کنم در پی تشدید جو ممانعت از انتشار، بررسی و حتی تحقیقات منفی پیرامون کتابهای فوق و ایراد فشارهای فراوان که با تهمت و افترا فراوان حتی موجب بازداشت موقت و حبس خود آقای پورپیرار نیز گردید برخی از صاحبنظران و مراجعان که در سیری طبیعی و همگام با رشد و گسترش اندیشههای فوق در جامعه به ارائه مطالب و نظرات خود می پرداختند به دلایل فوق و با ملاحظاتی شخصی یا کار خود را به جد آغاز نکردند (مانند من) و یا به آن خاتمه دادند. مانند وبلاگ دکتر طرفداری و همچنین آقای آجرلو (آقای آجرلو پس از ارائه گزارش نشست سوربن و در پی فشارهای حاصله وبلاگ خود را حتی از سرور پرشین بلاگ حذف نمود!!!) در این جو طبیعتاً حرکت به سوی اختفای هویت اصلی انتخاب نام مستعار پیش رفت گر چه حنای این نامها برای آنها که به واسطه شغل خود و از طریق هماهنگی های حکومتی و با توسل نرمافزارهای پیشرفته و کنترل سرورها و ISPها اقدام به نظارت میکنند غالباً رنگی ندارد ولی لااقل میتواند در اندک مواردی ثمربخش و قابل اتکا باشد. وبلاگ آقای گلسرخی هم از همین دست وبلاگ هاست برای شفافیت بیشتر موضوع باید اضافه کنم ذیل نام وبلاگ عارف گلسرخی تا آنجا که من میدانم چهار نفر (یک دکترای تاریخ، یک کارشناس ارشد هنر و معماری، که به دلیل اذیت و آزارها در مقطع دکترا انصراف داد، و دو نفر دیگر که دورا دور و چهرتاً می شناسم) به ارائه مطلب می پردازند. ...»
http://w3.naria.ir/view/14.aspx?id=449
درود و آفرین بر پورپیرار شجاع که بدون نام مستعار قهرمانانه و یک تنه در این چند سال مقابل یهودیان توطئه گر اما بزدل مقاومت کرد.
پاسخ:
باید منتظر پرده آخر بمانیم و کارها را به خداوند بسپاریم.
نوع جدید کلاهبرداری و معاملات و شرکت های هرمی با مجوزهای رسمی و دولتی از وزارت صنعت و معدن جمهوری اسلامی ایران
رضا
یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 10:55 ق.ظ
سلام استاد, انشا الله که روزگار به کامتان باشد.
استاد دوتا سوال داشتم که البته مرتبط با این نوشته شما نیست و نیازمند رهنمود شما هستم.
1)استاد جدیداً شرکتهایی به نام شرکتهای بازاریابی شبکه ای تاسیس شده است که روال کارشان بدین صورت است که با عضو شدن در این شرکتها شما کالاهایی مثل مواد غذایی و طلا و منقره و چرم و غیره با تخفیف هفت در صد به مشتریان عرضه می شود و کاربر نیز می تواند در این شبکه برای شرکت بازاریابی کند و با معرفی افراد به شرکت از پورسانتی مطابق با شرکت بهره مند شود , مثلاً کاربر بعد از یک سال عضو شدن با کار روزانه 3الا4ساعت از حدود2تا 30میلیون سود می برد. و خودشان اظهار می کنند که این شرکتها با شرکتهای هرمی تفاوت دارد , چون در شرکتهای هرمی کالایی جابجا نمی شود بلکه در این شرکتهای شبکه ای کالا جابه جا می شود.(نام این شرکتها در پورتال وزارت معدن و صنعت نیز می باشند.).
استاد گرامی نظر شما درباره این قضایا چیست؟
2)استاد در نوشته های قبلی کاربری از ایات ناسخ و منسوخ در قران از شما سوال نمود و شما فرمودید در اینده ای نزدیک مطلبی در این باره خواهید نوشت, ایا هنوز این زمان فرا نرسیده است؟
با تشکر
پاسخ:
نوع جدید کلاه برداری. در مورد دوم هم حوصله کنید.
فشارها، آزار و اذیت ها و ایذا زرتشتیان یزد در قرن گذشته از قول سیاحان و جهانگردان اروپایی و آمریکایی و واکنش جامعه زردشتی به آن
abbas
یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 06:41 ق.ظ
The orientalist scholar Edward Granville Browne (1862-1926) visited Yazd in 1887-8, and left a record of the oppression. For instance, he relates that a Zoroastrian was bastinadoed for accidentally touching with his infidel garment some fruit that was for sale in the bazaar. (5) The fruit was considered unclean for Muslims to eat. A code of untouchability was effectively in force. This was after the 1882 repeal, when conditions became comparatively relaxed. Browne also relates that about twelve years prior to his visit, the Muslims of Yazd had threatened to sack the Zoroastrian quarter and kill all those infidels who would not embrace Islam. This incident arose because a Muslim was allegedly killed by a Zoroastrian. The governor of Yazd professed himself powerless to protect the minority. Peace was restored when the majority were in shock that a Muslim was executed for killing a Zoroastrian woman. (6)
Going back a little earlier in time, in 1848, and during a period of turbulence following the death of a Qajar monarch, many Zoroastrians "were at that time robbed, beaten, and threatened with death unless they became converts to Islam; a large number were killed." (7) Much of the brutality on such occasions seems to have been perpetrated by the roughnecks known as lutis, who were part of a diverse urban phenomenon in Qajar Iran, varying from ideals of justice to violent behaviour. (8)
In view of the general hazards and hardships they faced, it is really not surprising that "a few Zoroastrians seem to have left their homes and hereditary holdings to seek a rugged shelter in the mountains surrounding the Yazd plain." (9) According to Hataria, many Zoroastrians lived in mountain caves and forests. The statistics are elusive.
In 1903, another traveller to Yazd was Abraham V. Williams Jackson (1862-1937), the pioneering Iranist scholar in America. In his Persia Past and Present (1906), Jackson records that, despite improved conditions, the oppressed minority were still not permitted to ride in the streets, and were still subject to many petty annoyances. He says there were now over 8,000 Zoroastrians in Yazd.
By Jackson's time, the Zoroastrians in Yazd city looked like Muslims, wearing turbans. He describes the "low rolled turban which is characteristic of the Persian Zoroastrians." This apparel was not favoured by Parsis in India. Jackson also describes in his book how the Zoroastrian leader at Yazd had servants and fine Persian rugs. Such luxuries were not enjoyed by rural Zoroastrians.
پاسخ:
بد نیست برای استفاده عموم به خصوص زردشتی ها متن ترجمه شده را هم ارسال کنید.
آمون : به طور خلاصه، داستان فلک زدن زرتشتی در یزد به جرم لمس میوه های مسلمانان است و شرایط سخت که حاکم یزد هم قادر به صیانت از اقلیت زرتشتی کمتر از 8 هزار نفر نیست، فرار زرتشتیان به کوه و بیابان و جنگل از دست فشارهای مسلمانان و در زمان جکسون نیز، ظاهر کمی مشابه به مسلمانان با عمامه سبک تر از مسلمانان.
برچسبها: زرتشت / زردشت، دین بهی، گبری، زرتشتیان / زردشتیان ایران و هند، تهدید، ارعاب، اعمال فشار، آزار، اجرای احکام اسلامی و الهی قرآن، ناصر پورپیرار، فرهنگ بومی و تمدن منطقه ای، حکومت اسلامی و اجرای حد و احکام، پیاده سازی و اجرای حدود شرعی دین، تاریخ معاصر ایران، عصر قاجاریه،اجرای حدود و احکام قرآنی اسلامی
مشخصات و خصوصیات آنوسی های نفوذ کرده در میان سیاستمداران ایرانی و انتساب آنوسی بودن(یهودی مسلمان نما) به بزرگان سیاسی ایران
abbas
شنبه 11 آبان 1392 ساعت 06:12 ق.ظ
http://derafshgaah.wordpress.com/2009/07/05/ahmadinejad-anosi/
پاسخ:
404 - Not Found
abbas
شنبه 11 آبان 1392 ساعت 09:33 ق.ظ
« ندا : من زنده نیستم ! شما ساکت میمانید ؟میشه برای یکبارم که شده خودمون عقلامون رو جمع کنیم و واسه 18 تیر با برنامه حرکت کنیم !؟ »
حقایقی وحشتناک و تکان دهنده از احمدی نژاد ، مصباح یزدی و حزب الله
ژوئیه 5, 2009 بدست کاوه آهنگر
43 رای
مدتها بود خشونت و وحشیگری سوال بر انگیز نیروهای اطلاعاتی ، بسیجیان و حزب الله ، تاکید بسیار بر مسائلی که ارتباط مستقیم به کشور ما ندارد از جمله هلوکاست ، انکار مسائلی که کاملا واضح و روشن هستند و … خواب و خوراکم را گرفته بود. می دانستم که این زنجیره حوادث و اتفاقات حلقه های گمشده ای دارد که پنهان مانده است ، به هر جهت با عده ای از دوستان داخل و خارج از کشور شروع به جمع آوری اسناد و مدارکی کردیم تا بتوانیم سوالات بی جواب بیشمار از این دست را حد اقل برای خود کمی قابل باور تر کنیم . اما متاسفانه آنچه تا کنون حاصل شده چنان تکان دهنده و دهشتناک است که جهت اطلاع و همیاری در تکمیل اسناد و مدارک به طور خیلی خلاصه انتشار میابد .
نماد های شیطان پرستی فرقه کابالا از جمله (نماد عقرب .. نماد شیطان) که احمدی نژاد به صورت خود اگاه و نا خودآگاه به بهانه های مختلف نشان داده است :
نماد عقرب
نماد شیطان
5597_41428vr8t1
(این متن خلاصه شده است)
یهود دارای دو رسته عمده صهیون و کابالیست میباشد . آغازگر و پایهگذار پدیدهی کابالا را باید «اسحاق کور» دانست که در قرن سیزدهم میلادی در بندر ناربون (Narbonne) در جنوب فرانسه میزیست. او برخی از نظرات عرفانی را بیان میداشت. مفهوم «عین صوف» ساختهی اوست. این مفهوم را که به معنای «لایتناهی» است، اسحاق به معنی خداوند به کار برد. این مطابق همان «معمار بزرگ کائنات» است که امروزه توسط فراماسونری به جای مفهوم خداوند به کار میرود.
از آنجا که مکتب کابالا پیوند عمیقی با سحر و جادو دارد، کابالیست ها از طریق اشاعه ی ساحری، سعی در جذب افراد به فرقه ی خود می کنند.
کابالا یا قبالا یا همان تصوف یهودی آئینی است که به نوع خاصی از ریاضت های شیطانی یهودیت دلالت دارد .
برابر نظریات کارشناسان ملل و نحل این فرقه تحت تاثیر عرفان و تصوف اسلامی در اثر هم نشینی مسلمانان آندلس با برخی از یهودیان تشکیل شده است .
کابالا بخش رمز آلود و بسیار سری دین یهودی طی 500 سال اخیر محسوب شده و عمده تحولات جهان توسط کابالیست ها دنبال می شود .
فرقه ای از کابالیستها که به صورت سری در ایران دارای قدرت و نفوذ فراوان زیر زمینی است آنوسیان نام دارند.
آنوسی یک کلمه عبری برای یهودیانی است که به زور و یا داوطلبانه، به صورت ظاهری و به دلایل مختلف، از جمله ممانعت از طرد از سوی مسلمانان و فرار از پرداخت جزیه، به ظاهر تغییر دین میدهند و مسلمان میشوند.
بخشی از آنوسیان، به دین مسیحیت تظاهر میکنند که در دنیای مسیحی، به مسیحیان صهیونیست مشهورند و خود مسیحیان نیز همچون ما مسلمانان، از باطن یهودی این افراد غافلاند. بخشی از آنوسیان نیز در بین مسلمانان زندگی میکنند و کنیسههای زیرزمینی خود را دارند. آنها در ظاهر مسلماناند، نماز میخوانند، روزه میگیرند، به حج میروند و خمس و زکات مال خود را میپردازند و در ظاهر جزیی از جامعه مسلمیناند.
آنها برای جلب اعتماد مسلمین به هر کسوت و سیمایی در میآیند؛ در صورت لزوم به حوزههای علمیه مسلمانان میروند و تحصیلات حوزوی خود را تا بالاترین مقطع و مدارج ممکن، طی میکنند. بخشی از آنها، نقش افراد ساده را بازی میکنند و بعضی دیگر ادعای فرزندی پیامبر اسلام (ص) را بر خود میبندند و خود را «سید» میخوانند
گروهی دیگر از آنان برای نفوذ به میان مسلمین و حضور در خصوصیترین اجزای زندگی آنها، به مشاغل خاص روی میآورند.
سیاست و حضور در عرصههای گوناگون فعالیت سیاسی، از جمله مشاغل بسیار پرطرفدار برای یهود است تا از این طریق نیز قدرت پنهان یهود را افزایش دهند. آنان با تظاهر هر چه بیشتر به تدین، تا حد گزینش زندگیای به ظاهر ساده و فقیرانه و با مظلومنمایی و کسب ترحم و اعتماد، راه را برای قدرتیابی خود در میان جامعه مسلمین هموار میکنند و به محض رسیدن به مقام، برای صعود به مرتبه بالاتر، نقشه میکشند و بدین ترتیب، دائما به هدف خود که ضربه زدن پنهان و از درون به مسلمین است، نزدیکتر میشوند. البته لازم به ذکر است که آنوسیان به قدرت رسیده، برای انتخاب کارگزار و زیردست خود، هرگز حق ندارند در صورت دسترسی به افراد آنوسی، فردی مسلمان را انتخاب کنند. به این ترتیب، آنان هرم قدرت خود را روز به روز قویتر میکنند و پنهان کاریشان، مانع از ظاهر شدن هویت واقعی یعنی یهودی آنان میشود.
اما بیشک، یکی از محبوبترین و مهمترین و در عین حال، ضد اجتماعیترین و ویرانگرترین پیشه همیشگی یهودیان، بانکداری و رباخواری است، چنانکه امروزه مهمترین بانکهای جهان تحت مالکیت یک یا چند یهودی قرار دارند. یهودیان قرنهاست که از این طریق، نبض و رگ حیاتی ملتها را به دست گرفتهاند؛ دوستان خود را حمایت و دشمنانشان را ورشکسته میکنند.
آنوسیها برای اختفای ماهیت خود، تلاشهای زیادی انجام میدهند. اکثر آنها، تا حد افراط به اسلام اظهار ایمان میکنند و از این راه، وجهه اجتماعی مناسبی کسب میکنند و بدین ترتیب، بر ماهیت یهودی خود سرپوش میگذارند و با تظاهر به دین و مذهب اسلام، هم معتقدات اصلی خود را پنهان میکنند و هم جایگاهی برابر با مسلمانان و حتی بالاتر از مسلمانان عادی به دست میآورند و در عین حال از محظوراتی نظیر نجس تلقی شدن و پرداخت جزیه و غیره در امان میمانند.
نکته مهم در این خصوص، افراط در تظاهرات اعتقادی از سوی آنان است؛ آنوسیان برای جلب اعتماد مسلمانان و نفوذ هر چه بیشتر در میان آنان، دائما در نمازهای جماعت حضور دارند، روزههای خود را به طور کامل میگیرند، به حج میروند، ادعیه و اذکار اسلامی میخوانند، در مراسم عزاداری و اعیاد مذهبی شرکت میکنند و خمس و زکات مال خود را در وقت معین و به افراد خاص، میپردازند. همچنین یهودیان آنوسی ایران در دوران بعد از انقلاب، برای جلب اعتماد مؤمنین و مسئولان حکومت اسلامی در راهپیماییها و تظاهراتی نظیر 22 بهمن و روز جهانی قدس و نیز انتخابات و … شرکت میکنند و حتی برای برگزاری مراسم مذهبی مسلمانان کمکهای مالی میکنند و یهودیان به مقام رسیده، برای پنهان کردن ماهیت خویش و رفع تردیدهای احتمالی و کسب اعتماد هر چه بیشتر سایر مسئولان حکومت اسلامی، حتی علیه اسراییل و صهیونیسم هم سخنرانی کرده و برای حفظ ظاهر در راستای مبارزه با اسراییل، سمینار و همایش و کنفرانس برگزار میکنند. تمام این گونه اقدامات برنامهریزی شده در نهایت به تثبیت موقعیت یهودیان آنوسی و حفظ منافع یهود میانجامد.
در رفتارهای گروهی، مهمترین ویژگی یهودیان آنوسی، اقدام دسته جمعی و حمایت از فعالیتهای یکدیگر است؛ بدین معنی که اگر یکی از آنها کاری ناپسند انجام دهد، فرد آنوسی دیگر که دارای سیما و وجهه موجهای بوده و اعتبار لازم را از طریق اقداماتی نظیر تظاهر به تدین و مشارکتهای اجتماعی مثبت به دست آورده است، پا در میانی کرده و موضوع را به نحوی فیصله میدهد. یا اگر یکی از آنها در کاری، چه کوچک و چه بزرگ، سنگ اندازی کرده و مانعتراشی کند، آنوسی دیگری که شخص موقر و مقبول عامهای است، به او پیوسته و کار او را توجیه میکند.
این شیوه، در ادامه و در سطح کلان، به صورت درگیریهای اجتماعی دیده میشود و مثلا دو یا چند گروه دارای عقاید مختلف، در زمینه سیاسی یا فرهنگی و اقتصادی، منازعهای غیر لازم را آغاز میکنند که چند وجه مشخص دارد:
الف: فاقد نقطه آغاز و دلیل موجه و روشن، یا بر سر مسائلی بسیار ساده است.
ب: هیچ کسی در هیچ گروهی، حرف قطعی و نهایی را نمیزند و درگیریها به صورت سطحی و لفظی ادامه خواهد یافت. در عین حال، همواره همدیگر را به افشای مسائلی تهدید میکنند با این عبارت که اگر فلان مطلب گفته شود، کار طرف تمام خواهد شد، اما چنین اتفاقی هرگز رخ نداده و نخواهد داد.
ج: معمولاً این گروهها خلق الساعهاند و بر مبنای هیاهو پدیدار میشوند.
د: افراد این گروهها به بهانه بیاعتنایی یا بیاهمیتی از درگیری عقلی و عمومی آشکار با موضوع مورد نزاع میگریزند.
ه: مطالبات همه گروهها یکسان و منطقی به نظر میرسد، اما در صورت برتری و غلبه یکی بر دیگری، موضوع مسکوت میماند و تغییری در هیچ موردی دیده نمیشود. این سکوت تا زمان لازم ادامه خواهد یافت.
و: مهمترین هدف آنوسیان از این اقدامات، یکی مشغول سازی جامعه با مطالب سطحی و ممانعت از ورود به بنیان مطلب، و دیگری جذب افراد جوان و ساده دارای گرایشات متفاوت در گروههای مختلف و گاه متضاد است تا افراد نیروهای خود را صرف مبارزات پوچ کرده و انرژی خود را هدر دهند.
آنوسیان تفکر بسیار خطرناکی دارند ، فرقه خاصی از انان معتقدند از طریق نزدیک شدن به شیطان و جادوگری و اعمال جرم و جنایت در جهان باید ظهور منجی (ماشیح) را سرعت بخشید ، به عقیده اینان هرچه گستره نفوذ شیطان از طریق رواج فساد و جنایت بر جهان افزایش یابد ،ماشیح سریعتر ظهور میکند.
فرقه دهشتناک حجتیه یکی از مخوف ترین زیر شاخه های آنوسیان در ایران است .انجمن حجتیه تشکیلاتی است که هدف اصلی آن تلاش برای «فراهم کردن زمینه ظهور امام عصر» همان ماشیح است.این گروه در سال ۱۳۶۲ به فرمان امام خمینی و متهمشدن به خیانت و ارتجاع، منحل شد. با این حال به واسطهٔ ارتباط با برخی مراجع توانست در جامعهٔ مدرسین حوزهٔ علمیهٔ قم، شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری نفوذ نماید.
این فرقه از انوسیان بطور وسیعی شبکه ای عنکبوت وار از قدرت اقتصادی ،سیاسی و نظامی در حکومت ایران تشکیل داده اند که صرفا با توجه به ایده های شیطانی فصد به انحطاط کساندن هر موجودیتی در جامعه را دارند تا از این طریق زمینه ظهور منجی را فراهم کنند … مصباح یزدی به عنوان رهبر مذهبی و سایرین منجمله احمدی نژاد از جمله عوامل اجرائی این شبکه مخوف هستند.
با توجه به این موارد وحشیگری نیروهای اطلاعاتی ، بسیجی و سپاه ، تمرکز بر روی مسئله هلوکاست و طهور منجی و بسیاری دیگر از مسائل قابل درک میگرد
مجسمه هرکول یونانی با گرز و خطوط یونانی باستان در زیر کتیبه مجعول و نونویسی بیستون از داریوش هخامنشی و رمزگشایی از ماجرا
abbas
جمعه 10 آبان 1392 ساعت 06:10 ق.ظ
http://thinduke.free.fr/cpg/displayimage.php?album=61&pos=4
پاسخ:
وجود این هرکول و گرز معروف اش در محوطه زیزین کتیبه به اصطلاح داریوشی و چند خط نوشته یونانی برخی از ابهامات آن محوطه را برطرف می کند. موفق باشید.
برچسبها: مجسمه،تمثال،شمایل،کشفیات باستانی، تمدن یونان باستان و فرهنگی هلنی،هلنیسم،Hellenistic period هلنیست، تاریخ، فرهنگ و تمدن جهان، کتیبه بیستون داریوش کبیر هخامنشی، جعل کتیبه بیستون در قرن اخیر، حجاری ها و کتیبه نویسی های کهن، نماد ، سمبل، مظهر، علامت، مفهوم، فیلم مستند ابطال شناسنامه،بیستون، ناصر پورپیرار
عصام عریان و درخواست بازگشت یهودیان سرزمین اشغال شدهد فلسطین به سرزمین مادرزادی قبطیان، مصر با امتیازات ویژه برای یهودیان
جمعه 10 آبان 1392 ساعت 03:49 ق.ظ
السلام علیکم
وبشر الصابرین الذین إذا أصابتهم مصیبة قالوا إنا لله وإنا إلیه راجعون، أولئک علیهم صلوات من ربهم ورحمة و أولئک هم المهتدون
برادر بزرگوار جناب آقای خلیل
برای روح آن مرحوم غفران الهی و برای شما صبر جزیل آرزومندم.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عصام عریان از رهبران اصلی جماعت مزدور اخوان المسلمین خواستار بازگشت مجدد یهودیان به مصر شده بود و این گفته ها باعث خشم گسترده جامعه مصر را به دنبال داشت به گونه ای که نخبگان سیاسی و حقوقی و فرهنگی مصر انتقادات گزنده ای را علیه وی مطرح کردند و وعده های عصام عریان را به وعده های بالفور تشبیه نمودند.
وعده های جناب عصام عریان، امتیازات ویژه ای برای یهودیانی که بیش از نیم قرن مصر را ترک کرده بودند، قائل می شد.
http://alarab.co.uk/?id=7282
آمون : عجب !
اشاره به نام آقای ناصر پورپیرار با استعاره و اشاره مستقیم کنایی در ماهنامه مهرنامه در مطالب مربوط به نشر کارنامه
هیوا
پنجشنبه 9 آبان 1392 ساعت 11:51 ب.ظ
استاد عزیز با سلام
در شماره ی اخیز ماهنامه مهرنامه در مطالب مربوط به موسس نشر کارنامه در چند جایی به کنایه و در یکجا هم به صراحت از شما یادکرده اند آیا دیده اید؟
پاسخ:
خیر. اگر زحکت نمی شود برایم ارسال کنید.
بازگشت یکی از دوستان بریده از بنیان اندیشی و متعصب به زبان و نژاد پس از گرایش به اندیشه ورزی و دوری از تصب جاهلانه به قومیت خود
یک مسلمان
پنجشنبه 9 آبان 1392 ساعت 10:27 ب.ظ
استاد سلام
نزدیک به سه سال است که از سر تعصب کور ملیت پرستی به بیراهه رفته و خلاف نام مبارکی که برای خود برگزیده بودم ، دقیقا از زمانی که شما تیشه به ریشه مبانی اعتقادی پانترکیسم میزدید ، بی توجه به استدلالهای محکم شما ، راه نامسلمانی پیشه کردم و از جمع یاران جدا شدم .
در این مدت ، جریان زندگی مرا در مسیری قرار داد تا فرصت مطالعه آگاهانه قرآن نصیبم گردد و فارغ از دعواهای دکانداران دین ، از منظری احتمالا بدیع با قرآن آشنا شوم
نتیجه همان است که در سطور فوق ذکر شد.
اینک ضمن طلب حلالیت از حضور استاد ، متمنی است تا مرا بار دیگر به جمع بنیان اندیشان بپذیرید.
والسلام علیکم
پاسخ:
بنیان اندیشان بارگاه و بزرگ و کوچک ندارند. هرکس علیه دروغ های تاریخی یهود ساز قدمی در مقیاس توزیع یک سی دی بردارد و یا به زبان استدلال از مدخلی دفاع کند بنیان اندیش و قابل احترام است. خوش آمدید.
عکسی نایاب از زهراسلطان شاهزاده عزت السلطنه دختر مظفرالدین شاه قاجار و نوه امیرکبیر و همسر اول میرزا عبدالحسین فرمانفرما
پنجشنبه 9 آبان 1392 ساعت 10:06 ق.ظ
http://www.shomalnews.com/view/86784/تصویری-از-دختر-مظفرالدینشاه-و-نوه-امیرکبیر/
پاسخ:
این شاه زاده خانم را چرا به این روز انداختید؟
آمون : نمی دانم چرا هر جور نگاه می کنم، سر بر روی شانه راست قرار دارد، نه گردن!
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر