جرات ابراز نظر و پذیرش حقیقتی که مخالف آموخته ها و عملکردهاست (افراد و شخصیت ها)چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 4:00 PM رهگذر چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 07:12 AM استاد گرامی و آقای اوجال. نکته دقیقا همینجاست: کسی انتظار ندارد شما در جیبش قاقالیلی بریزید یا به او مدال شجاعت در ابراز نظراتش را بدهید یا از او حمایت کنید یا پشت در بنشیند تا به او اجازه رسیدن به مرحله صفر را بدهید و یا ... نکته دقیقا در همینجاست که شما بر مبنای کدام یقین نسبت به افرادی که نمی شناسید و از نیتشان بی خبرید تهمت و تحقیر و بی احترامی روا میدارید؟ در اینصورت چه فرقی است بین شما با آن کسانی که دقیقا به همین شیوه و منطق به شما فحاشی میکنند و اتهام می بندند؟ بیایید در مورد همین شخص تصور کنیم که با دیدن فیلم تختگاه کلا دگرگون شده!! آیا اونوقت هم حاضرید به جای ناسزا و تحقیر از در تایید وارد شوید؟ بعلاوه شما از کجا می دانید که نظر او درباره فیلم چیست که پیشاپیش در مورد او حکم صادر می فرمایید؟ من فقط می گویم شما که توصیه به صبر می کنید، لطفا خودتان هم کمی صبور باشید و به جای گرفتن یقه این و آن بگذارید افراد مطابق ظرفیت و قدرت فهم و شهامت ابراز نظر وارد میدان شوند. همه بیست نیستن و همه صفر هم نیستن. باور بفرمایید خود شما تمام عمر صفر یا بیست نبودین اکنون هم شاگردان تان صفر یا بیست نیستن. همین کسی که امروز پانزده است ، دو سال بعد ممکن است هیجده بگیرد و پنج سال بعد ممکن است بیست شود! فقط صبر لازم است و بیان تدریجی حقیقت! ضمنا یادمان باشد همین افرادی که متناسب با قدرت فهم شان و میزان آشنایی شان با نظرات گسترده شما و میزان شجاعتشان در مورد شما اظهار نظر می کنن، چه در هنگام مخالفت و چه در هنگام تایید، همواره با احترام از شما سخن می گویند! و این احترام چیز سختی نیست که شما از رعایت آن سرباز می زنید و از همه می خواهید مثل شما زود و تند و سریع یقه بگیرند و به طرفشان ناسزا بگویند واتهام بزنند! البته ممنون که اجازه دادین بنده هم نظرم را بگویم. پاسخ: آقای رهگذر. کسی که از یادداشت 104 و یا دیدار از مستند تختگاه هیچ کس بنیان باورهای تاریخی و قومی اش به لرزه در نمی آید و آوار دروغ بر سرش خراب نمی شود، مناسب این مطالبات تمدنی نیست و به تر آن که گله خود را بچراند. هر تالیفی در هر موضوعی، وظایف خود را دارد و تحول فرهنگی در مبانی جاری نه فقط نیازمند صرف وقت، بل مردمانی با اندیشه های حقیقت خواه معاصر است.
آمون : و این بحث ادامه داشته ...
http://purpirar.blogsky.com/1391/03/16/post-2092/
و احتمالا خواهد داشت! تلاشهای مذبوحانه و جگرخراش مامور فلک زده و افلیج در انکار پوریم (حرف های فعلا مبهم !)چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 3:54 PM حمید چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 00:27 AM استاد حرف های آقای رهگذر حرف دل خیلی از افرادی است که با آثار و روش پاسخگویی شما آشنا هستن کاش بین ضفر و بیست بقیه اعداد رو هم می دیدین و کاش از پوریم که غیر قابل اثبات است و وقوع ویا عدم وقوع آن کمترین ربط و تاثیری بر جعلیات و دروغ پردازیهای یهودیان ندارد کمتر اسم به میان می آوردین باور بفرمایید تمام تحقیقات ارزنده شما با این نظریه پوریم که هیچ دلیل محکمی نه در مقاله 104 و نه در هیچ جای دنیا برای آن نمی توان یافت تبدیل به مطالبی شده اند که کمتر کسی آنها را جدی میگیرد. کاش حضرتعالی بصورت جدی در خصوص پوریم تجدید نظر میکردین و تخقیقات بی بدیل خود را با حذف این نظریه جاودانه میکردین(تا در قیدحیات هستین) پاسخ: آقای حمید. قرار نیست برای ارضا و اقنای کسانی چون شما، در برابر سئوالی که خود نشان از عدم اشراف نسبت به نظریه پوریم است، یک بار هم جداگانه چند هزار صفحه مستندات نظریه پوریم را باز نویسی کنم. بارها گفته ام که مدخل های این مباحث کلان و تسلط بر آن نیازمند مطالعه عمیق یادداشت ها است و نمی توان با مطالعه سرسری یکی دو مدخل خود را در اندازه قبول پوریم بالا کشید. این جا حلوا پخش نمی کنند اگر یادداشت 104 و چند یادداشت دیگر به عنوان دلایل وقوع پوریم بر شما تاثیری نداشته، از این پس برای دریافت پاسخ به نفس گرم خاخام رجوع کنید. همطرازی و هم ارزی دروغ بودن سفرهای ناصرالدین شاه قاجار و پوریم (قاجار)چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 3:45 PM عزیز سه شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 7:04 PM استاد گرامی نه قصد گرفتن وقت وحوصله شما را دارم و نه قصد تکرار داستان جناب آقای حمید محترم را دارم. من واقعه پوریم را با عامل آن قبول دارم و پذیرش عمومی آن را نه برای ایران و جهان اسلام فقط،که برای بشریت هم سرنوشت ساز میدانم. سفر نا صرالدین شاه هم دروغ و قبولش مهم است اما چرا باید مهم بودن و تعیین کننده بودنش همطراز پوریم باشد؟ راستش پرسشی است که در گفتگوهای محفلی از لابلای تبلیغ مطالب شما از من پرسیده شده والا مزاحمتان نمیشدم. ممنون پاسخ: لازم است تا نصب چند یادداشت دیگر حوصله کنید. لینک دانلود کتاب اسلام و شمشیر نوشته آقای ناصر پورپیرار در تهران (اسلام و شمشیر)چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 3:20 PM سه شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 4:42 PM سلام از دوستان کسی میتونه لینک دانلود کتاب اسلام و شمشیر رو اینجا بزاره؟من نمیتونم به سایت نتریا وارد بشم پاسخ: ته این آدرس هم رجوع کنید. purpirar.blogsky.com آمون : در واقع صحیح آن، این است: و در این آدرس، لینک دانلود موجود است. رضا مرادی غیاث آبادی در صعود به مرحله نخست بنیان اندیشی (نظرات جالب دیگران)سه شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 11:44 PM محمد اوجال سه شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 4:13 PM جناب آقای ساده دل، سلام اگر غیاث آبادی از فحش و ناسزا شنیدن "می ترسد"، پس بدون شک قصد ورود با وادی "حقیقت" را ندارد، چرا که به قول جناب پورپیرار «بی شهامتی و بزدلی، اساس اقامت آدمی در واپس ماندگی و ابراز مداومت در نادانی است». غیاث آبادی اگر هم این ترس را بشکند، تازه به نقطه "صفر" صعود کرده و در "ابتدای" راه بنیان اندیشی، یعنی همان راهی که من و شما چند قدمی از آن را پیموده ایم، قدم گذاشته است، پس قاعدتا اگر من و شما فحش بشنویم، بیشتر سزاوار حمایتیم! تا کسی که کارش جمع کردن خرد ریزها از سفره "تاملی در بنیان تاریخ ایران" و ثبت آن به نام خود است و البته با این کار هم ـ از آنجا که همان چرندیات و جعلیات یهودساخته را تواما تکرار می کند ـ کمترین تاثیر مثبتی در پیش رفتن حرکت بنیان اندیشی ندارد که بخواهیم نگران از دست رفتن اش باشیم! موفق باشید
آمون : در ادامه مباحث ماقبل:
http://purpirar.blogsky.com/1391/03/16/post-2091/
رضا مرادی غیاث آبادی در آزمون و محک مستند تخت گاه هیچ کس (افراد و شخصیت ها)سه شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 11:40 PM رهگذر سه شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 3:20 PM استاد عزیز می دونم که از این نظر من خوشتون نمیاد و اونو نمایش نمی دیدن، ولی باید در نقد شما و شاگردانتان گفت که در منطق شما نمره افراد یا صفر است یا بیست! و حاضر نیستین قبول کنین که شاید کسی دوازده یا شانزده باشه! برای همین آقای غیاث آبادی و دیگران مثل ایشان را بطور کامل و بر مبنای اتهام و ناسزا و تحقیر رد و نفی می کنین چون غیاث آبادی هم یا باید صددرصد حرف زدنش را تعطیل کند و فقط حرفهای شما را بزند و درباره پوریم بنویسد و یا باید صددرصد مخالف شما باشد! جالب است که اینهمه شما و دوستانتان از اتهام ها و ناسزای مخالفانتان شکایت می کنین ولی خودتون هم به همان شیوه به هرکس که دنباله رو صددرصد شما نباشه، بد و بیراه می گین! خیلی جالبه والا! تو این فضای پز از دشمن میخام ببینم کدام یک از این شاگردان مدعی و بنیان اندیش حضرت عالی (جز معدودی) تا حالا جرات کردن مثل غیاث آبادی زیر اسم واقعی خودشون و در ملا عام حرفهای شما را تکرار کنن؟؟ تازه همون عده معدود هم در ناسزاگویی به غیاث آبادی مشارکت ندارن!! بهتره تو یه تابلو رسمی اعلام کنین کلا هیچ کسی هیچ حرفی نزنه: چون اگه حرفهای شما را بزنه که می گویید تقلید و دزدی کرده به اسم خودش و دنبال شهرت و ثبت مدخل به اسم خودش هست و از این حرفها!! و اگر حرفهای شما را نزنه که می گویید نفهم و مزدور و بی سواد و یهودی و .... هست!!! بالاخره موافقان صددرصد یا نسبی شما باید چه غلطی بکنند تا از شما فحش و اتهام نشنوند؟؟ اون هم تو شرایطی که این افراد از هر دو طرف فحش می خورن!! البته من جواب شما را می دونم! می گید باید صددرصد تو میدان باشه یا اصلا وارد میدان نشود! یعنی همون صفر یا بیست! که بازهم فحش می خورد چون اگر قرار باشه کسی حرفهای شما را بزنه که میشه دزد و مقلد و بعلاوه وقتی شما همین حرفها را میزنید، دیگه چه نیازی کس دیگه ای هم همون حرفها را عینا تکرار کنه؟؟ پاسخ: اقای رهگذر. مجموعه این بازنگری ها، بر اساس رخ داد پوریم و تبعات ناشی از آن منظم شده است. اگر کسی پوریم را نمی پذیرد، هرچه در باب شرق میانه بگوید و بنویسد و بخواند، بی ارزش و دور ریختنی است. در نخبه گویی های عمومی در این باب گفته شده که شتر سواری دولا دولا نمی شود و لااقل من نمی توانم برای حفظ نظریات ضعیف و مغایر اشخاص در جیب شان قاقا لیلی بریزم. ظاهرا درک و دریافت این امر کلی برای شما دشوار است که تمام دارایی های تاریخی، که بیرون از چهارچوب پوریم در این یا آن باب، ادعا و ذخیره کرده اند سطر به سطر و کلام به کلام افسانه های جمع آوری شده به سعی خاخام و کشیش و کنیسه و کلیسا است. در مورد ان شخص به خصوص نیز کافی است عقیده او نسبت به مستند تختگاه هیچ کس را بپرسید. آمون : و نیز: جمعیت شناس و نرخ زاد و ولد در جوامع انسانی و نفوس ساکن عربستان (متفرقه)سه شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 8:20 PM مسعود سه شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 10:43 AM سلام استاد. خسته نباشید. سؤالی داشتم درباره بحث جمعیت شناسی و نرخ رشد طبیعی جمعیت. با توجه به این که جمعیت کشور عربستان در حال حاضر حدود ۲۸ میلیون نفر است، با در نظر گرفتن دوبرابر شدن جمعیت در هر 100 سال، آیا باید قبول کرد که در زمان طلوع اسلام در آن سرزمین جمعیت بسیار محدودی می زیسته اند؟ پاسخ: جمعیت نه هر صد سال که هر 35 سال دو برابر می شود. برای بررسی جمعیت شناسانه در سرزمین نجد هم مطالعات اختصاصی لازم است. فاطمیون مصر و قاجار ایران در روابط خانوادگی و نسبی و سببی (نظرات جالب دیگران)سه شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 8:18 PM abbas سه شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 07:42 AM http://www.turntoislam.com/forum/showthread.php?t=66869
آمون : خاندان آقاخان اسماعیلی و فرزندانش که ظاهرا بقایای حکومت قبطی فاطمیه (فاطمیون) مصر هستند و ارتباطی کوچک با خاندان قاجار. عمامه فرفره مانند، دلقکانه و مسخره صلاح الدین ایوبی در جنگ صلیبی (متفرقه)سه شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 8:16 PM abbas سه شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 06:11 AM http://www.biblesearchers.com/prophecy/daniel/daniel8-82.shtml استاد این هم نقاش ای از صلاح الدین با عمامهٔ عجیب غریب پاسخ: آقای abbas. آن قصه دروغ جنگ های صلیبی، این عمامه را هم لازم دارد. دوپهلو نویسی های آقای غیاث آبادی اختر باستان شناس (نظرات جالب دیگران)سه شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 8:10 PM ساده دل سه شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 01:10 AM سلام بر استاد مدتهاست که تغییر مسیرهای غیاث آبادی را میبینم به علت ترس پنهانی که از به حاشیه راندن و محروم شدن از تشویق و تمجید دارد هر ازگاهی با انتشار هر مطلب با طعم نقد دانسته های تاریخی , مطلبی هم در تمجید کوروش و داریوش یا کشف یک کتیبه و مدرک جدید هویت تراش مینویسد تا خلایی که رد و ردودهایش ایجاد کرده بپوشاند و دشمنی های ایجاد شده را به خیال خودش خنثی کند یا در همان مقالات دو پهلو مینویسد که بیشتر بعث گیجی خواننده میشود بارها شده که متوجه موضع او از مقاله اش نشدم غیاث آبادی میترسد از اینکه با ریختن پایه های جعل و عصبانیت باستان پرستان از بی هویتی مورد فحش و ناسزا قرار بگیرد میترسد موقعیتی که مدتی با دم تکان دادنهایش بدست اورده از دست بدهد وبجایش فحش و ناسزا بشنود بیشتر نوشته های غیاث آبادی دوپهو نویسی است
آمون : بازگشت به:
http://purpirar.blogsky.com/1391/03/16/post-2086/
اختر باستان شناس رضا مرادی غیاث آبادی در حسرت کشف یک مدخل (افراد و شخصیت ها)سه شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 8:05 PM ساده دل سه شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 01:08 AM سلام بر جناب اوجال من فقط نمیخوام همپا و در جهت خواسته های جاعلان و باستان پرستان اسلام ستیز با غیاث آبادی بجنگم الان که میبینم با قدرت زیاد پس رانده میشود بیشتر به داشتن پتانسیلهای پنهانش امیدوار میشوم پاسخ: به تغییر مواضع کسی اعتنا نکنید که بنای مکعب زردشت در نقش رستم را که هیچ روزنی به سمت آسمان ندارد، رصد خانه معرفی می کند؟! اینان چند نفرند که ده سال است در این آرزو می سوزند که کشف مدخلی را به نام خویش ثبت کنند.
آمون : در موضوع:
http://purpirar.blogsky.com/1391/03/16/post-2082/
برابری پوریم و سفرنرفتن ناصرالدین شاه قاجار از نظر ناصر پورپیرار (حرف های فعلا مبهم !)سه شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 7:59 PM سه شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 00:27 AM سلام استاد میدانم که سئوالم را پاسخ نمیدهید اما میپرسم تا شاید شاگردان کلاس اول شما تنزل کنند وپاسخ دهند. به چه دلیل اثبات و قبول عدم سفر ناصرالدین شاه به فرنگ به اندازه اثبات و پذیرش پوریم تعیین کننده است؟ دلیل این اهمیت وهمطرازی چیست؟ ممنون پاسخ: یادداشت ها را تدنبال کنید و از خود بپرسید پوریم و یا خانه نشینی شاه قجر و یا هر دو و یا هیچ کدام را پذیرفته اید؟! خیمه های ناصرالدین شاه قاجار و مسافرت به فرنگستان و اروپا و مشهد (قاجار)سه شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 00:45 AM abbas دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 11:02 PM http://iichs.org/magazine/sub.asp?id=552&theme=Green&magNumber=63&magID=66&magIMG= پاسخ: آقای عباس. دنبال خیمه نمی گردیم، که ممکن است به هر جا و زمان و شخصی متعلق باشد. ناصرالدین شاه کجاست؟ چنین مقاله ها و عکس ها به سفر نرفتن ناصر الدین شاه را از حالت شک در می اورد و به یقین تبدیل می کند. وقتی در ارشیو بهارستان هم نمی توان شاه قجر را در حالت سفر به فرنگ و یا مشهد یافت، نیازی به کنجکاوی های بیش تر نیست. ممنون. کتیبه آجردار کشف شده در جیرفت، دکتر یوسف مجیدزاده و هالی پیتمن (کتیبه ها)سه شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 00:40 AM صالح دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 6:40 PM با عرض سلام و خسته نباشید استاد گرامی در رابطه با کتاب «دروغی که بزرگ شد، وسعت جعل در فرهنگ های باستانی مشرق زمین» اثر اسکار وایت، که در یادداشت «هواخوری 11» آن را مورد بررسی قرار داده اید و همچنین از آنجایی که ترجمه این کتاب را در اختیار دارید، آیا از جانب اسکار وایت اشاره ای به آثار کشف شده جیرفت در این کتاب آمده است یا خیر؟ زیرا او معتقد است که اشیاء به دست آمده در جیرفت جعلی و تقلبی می باشند. «وقتی مجیدزاده در سال 1382 کتاب جیرفت ؛ کهنترین تمدن شرق را منتشر ساخت، کارشناسی به نام اسکار وایت موسکارلا نقد تند و تیزی بر کتاب او نوشت و بسیاری از آثار معرفی شده در اثر مجیدزاده را جعلی و تقلبی خواند. او که مدعی بود مجیدزاده دلیلی بر اصالت آثار ارائه نداده است، آثار را با دلایلی چون به من اطلاع دادهاند ؛ به نظر من و با دقت میتوان فهمید جعلی خواند. حتی وقتی مجیدزاده در سال 1383 طی فصل دوم کاوش و در حضور هالی پیتمن، آثاری از خط، روی تکهای از آجر بدست آورد، عدهای او را آشکارا جاعل خواندند و خطوط باستانی را دست نوشته خودش پنداشتند و....» http://www.hamshahrionline.ir/news-53663.aspx پاسخ: گرچه ترجمه موسکارلا را در اختیار دارم ولی کار ویراستاری آن را به علت سنگینی بار بررسی تاریخ معاصر شروع نکرده ام. آثار یافت شده در جیرفت، مربوط به دوره پیش از پوریم است و علتی برای جعل ان ها نمی شناسم. با این همه و ان شایء الله اظهار نظر نهایی را پس از خواندن ترجمه خواهم نوشت. در جعلی بودن آن تکه آجر کتیبه دار جیرفت هیچ تردیدی نیست. اختر باستان شناس رضا مرادی غیاث آبادی زیر تیغ بران قضاوت ناریا (افراد و شخصیت ها)سه شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 00:35 AM محمد اوجال دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 4:46 PM آقای ساده دل، آقای غیاث آبادی اگر در صدد تصحیح اشتباهات خود است، چرا کمترین نامی از کسی که موجب شده وی به اشتباهاتش پی ببرد، نمی برد و یا کوچکترین اشاره ای به آثار وی نمی کند؟!!
محمد اوجال دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 4:58 PM گرچه نگاهی به همین مطلب از از این اخترباستان شناس کبیر، با عنوان "در ستایش پورپیرار"، کافی است تا بدانیم با یک "حقیقت طلب" روبروییم، یا یک باستان پرست ورشکسته! http://ghiasabadi.com/pur-pirar.html پاسخ: آن یادداشت مرا قانع کرد که مولف آن با الفبای بنیان اندیشی هم اشنا نیست و احتمالا اندکی از یادداشت های مرا و ان هم سرسری خوانده است. همان عنوان اختر باستان شناس و مانور جنجالی که او بر خرده کتیبه ای در یکی از جزایر جنوب داد توخالی بودن او را مسلم می کند.
آمون : و بنگرید:
http://purpirar.blogsky.com/1391/03/15/post-2080/
و سکوت این ابر نو اختر باستان شناس فرزانه و یگانه دهر در قبال پوریم، این نقطه عطف بسیار مهم و حساس ... . کتیبه ناتمام ۲۴ بیت شعر ترکی در وصف نادر شاه افشار و تعیین قدمت (کتیبه ها)سه شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 00:30 AM مسعود دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 1:59 PM کتیبه ترکی نادرشاه افشار http://www.vefagh.co.ir/tourist/tourist_s.php?tourist=306 http://www.chtn.ir/UploadedFiles/Fa/News/2/Image55444.jpg http://www.vefagh.co.ir/img/tourism/306/306.jpg http://iran99.com/wp-content/themes/Hotelban/timthumb.php?src=http://iran99.com/wp-content/uploads/2011/12/Picture.jpg&h=300px&w=700px&q=100% این کتیبه را که 24 بیت شعر ترکی در ستایش نادر شاه افشار است، به خط ترکی نوشته شده شده، حکاکش دانسته نیست و با مرگ نادر نا تمام مانده را خدا می داند چه زمانی کنده اند... پاسخ: حالا زمان تولید این نوشته چه گونه معلوم می شود؟ توبه نامه و انابه اخترباستان شناس پروفسور رضا مرادی غیاث آبادی (نظرات جالب دیگران)دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 8:37 PM ساده دل دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 12:55 PM سلام جناب آیدین غیاث آبادی خودش آن کتاب را مردود اعلام کرده و همه آن مکانها را بناهایی غیر زرتشتی خوانده که نیرنگها و دسیسه های انگلیس و .. باعث شده تا او هم به اشتباه بیفتد ولی اکنون تمامی آن بناها را از آتشکده بودن خارج دانسته ! مقاله ای درباره همین موضوع در رد کتاب خودش در سایتش قرار داده نمیدانم چه اصراری است که فردی که به زبان بی زبانی میخواهد اشتباهات خودش را به تدریج جبران کند از خود برانیم تک تک تکرارکنندگان قدیمی جعلها کم کم دچار این وضع میشوند یا باید به روی خودشان نیاورند و پا بر وجدانشان بگذارند یا مثل غیاث آبادی کم کم همه آنها ر ا انکار کنند وصف غیاث آبادی از اینجا مونده از اونجا رونده ست! سیل فحشها به سمت غیاث آبادی: http://farda.us/%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%DB%8C-%D8%BA%DB%8C%D8%A7%D8%AB-%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8%DB%8C.html http://perssis.wordpress.com/2012/05/21/%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%BA%DB%8C%D8%A7%D8%AB-%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B4%D8%A7%D8%B1%D9%84%D8%A7%D8%AA%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA/ http://www.amordad.net/forum/index.php?topic=25065.0
آمون : بازگشت به:
http://purpirar.blogsky.com/1391/03/14/post-2072/
پله پله،کو به کو، در جستجوی عکس قدیم اصفهان با مسجد شیخ لطف الله (شهرهای ایران)دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 8:27 PM مسعود دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 12:47 PM میدان نقش جهان از دید یک جهانگرد فرانسوی دوران قاجار http://up.patoghu.com/images/8vhbpmqy5prr82xdnok9.jpg عکسی از میدان نقش جهان دوران قاجار http://up.patoghu.com/images/gmd40oeh3n379ir7sz1k.jpg سردر قیصریه در زمان ناصرالدین شاه http://up.patoghu.com/images/psbn4hf0h5vxdck1lyem.jpg پاسخ: آقای سعید. باز هم از مسجد شیخ لطف الله خبری نیست. آگهی امرد یهودی ارومیه ای برای کار در خانه عفاف کنار دریاچه اروم (عجز و آوارگی مخالفان)دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 8:24 PM عارف محب الله دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 12:36 PM رسول خدا فرمود یوسف علیه السلام زیباتر از من بود ولی من با نمک تر از اویم . ............................................... حضرت یوسف هر چه قدر هم زیباتر از همه ی پیامبران باشد احتمالا زیبایی اش به زیبایی من نمیرسد . چونکه خداوند بدنی جدید به من نازل فرموده که مثل فرشته هاست. آواتار منو اون بالا میبینید . وقتی که خداوند تغییر شکل بدنم رو کامل کرد عکس من با این عکس بالا قابل تشخیص نخواهد بود . نمیدونم که تا چند ماه یا چند سال آینده تغییر شکل بدنم کامل میشه . علمش تنها نزد خداست چونکه خداوند بدنمو تغییر شکل میده . حالا با نگاه کردن به این آواتار میتونید حدس بزنید که حضرت یوسف با خواست خداوند زیباتر بود و بیشتر به فرشته ها شباهت داشت و یا من با خواست خداوند زیباتر هستم و بیشتر به فرشته ها شباهت دارم ؟ البته همه چیز به دست خداست . کاره ای نیستم . خداوند میتواند در یک لحظه منو تبدیل به زشت رو ترین فرد جهان کنه . بنابراین تفاخر نمی کنم . تنها شکر گذار هستم . الحمد لله رب العالمین . به هیچ چیز مغرور نیستم و تفاخر نمی کنم . چون هیچ کدام با خواست من روی نداده همه چیز تنها با خواست خدا روی داده و خداوند قادر است برعکس اینها را عملی کند. پاسخ: قابل توجه سازمان جلب سیاحان ارومیه. یوم النکبة فلسطینیان و اسرائیل غاصب و مهاجم و اشغالگر منتظر فرار (یهود)دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 8:18 PM abbas دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 10:58 AM http://www.baddawi.com/forum/showthread.php?t=27072 پاسخ: آقای عباس. بسیار دیدنی بود. ممنون مردمی را که از این مراخل گذشته اند، نمی توان شکست داد. آمون : تصاویری که به یوم النکبة ( روز نکبت ، روز تاسیس اسراییل ) مربوط است. چقدر به یاد این آیه می افتم وقتی شهرک سازی یهودیان را به خاطر می آورم: هو الذی اخرج الذین کفروا من اهل الکتاب من دیارهم لأول الحشر، ما ظننتم أن یخرجوا، و ظنوا أنهم مانعتهم حصونهم من الله !! فأتاهم الله من حیث لم یحتسبوا و قذف فی قلوبهم الرعب «یخربون بیوتهم بأیدیهم و أیدی المومنین»! فالعتبروا یا أولی الأبصار!! |
درباره نظرات ارسال شده و پاسخ هایی که استاد ناصر پورپیرار ارائه می دهند
چهارشنبه، تیر ۰۷، ۱۳۹۱
پست 2077 تا 2096
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر