یهود در قرآن (یهود)سه شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 1:23 PM سه شنبه 17 اسفند ماه سال 1389 ساعت 9:14 PM یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الْیَهُودَ وَالنَّصَارَىٰ أَوْلِیَاءَ بَعْضُهُمْ أَوْلِیَاءُ بَعْضٍ وَمَن یَتَوَلَّهُم مِّنکُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللَّهَ لَا یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمِینَ ﴿المائدة: ٥١﴾ وَقَالَتِ الْیَهُودُ عُزَیْرٌ ابْنُ اللَّهِ وَقَالَتِ النَّصَارَى الْمَسِیحُ ابْنُ اللَّهِ ذَٰلِکَ قَوْلُهُم بِأَفْوَاهِهِمْ یُضَاهِئُونَ قَوْلَ الَّذِینَ کَفَرُوا مِن قَبْلُ قَاتَلَهُمُ اللَّهُ أَنَّىٰ یُؤْفَکُونَ ﴿التوبة: ٣٠﴾ وَلَن تَرْضَىٰ عَنکَ الْیَهُودُ وَلَا النَّصَارَىٰ حَتَّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الْهُدَىٰ وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءَهُم بَعْدَ الَّذِی جَاءَکَ مِنَ الْعِلْمِ مَا لَکَ مِنَ اللَّهِ مِن وَلِیٍّ وَلَا نَصِیرٍ ﴿البقرة: ١٢٠﴾ لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِّلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَکُوا وَلَتَجِدَنَّ أَقْرَبَهُم مَّوَدَّةً لِّلَّذِینَ آمَنُوا الَّذِینَ قَالُوا إِنَّا نَصَارَىٰ ذَٰلِکَ بِأَنَّ مِنْهُمْ قِسِّیسِینَ وَرُهْبَانًا وَأَنَّهُمْ لَا یَسْتَکْبِرُونَ ﴿المائدة: ٨٢﴾ وَقَالَتِ الْیَهُودُ وَالنَّصَارَىٰ نَحْنُ أَبْنَاءُ اللَّهِ وَأَحِبَّاؤُهُ قُلْ فَلِمَ یُعَذِّبُکُم بِذُنُوبِکُم بَلْ أَنتُم بَشَرٌ مِّمَّنْ خَلَقَ یَغْفِرُ لِمَن یَشَاءُ وَیُعَذِّبُ مَن یَشَاءُ وَلِلَّهِ مُلْکُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا بَیْنَهُمَا وَإِلَیْهِ الْمَصِیرُ ﴿المائدة: ١٨﴾ وَقَالَتِ الْیَهُودُ یَدُ اللَّهِ مَغْلُولَةٌ غُلَّتْ أَیْدِیهِمْ وَلُعِنُوا بِمَا قَالُوا بَلْ یَدَاهُ مَبْسُوطَتَانِ یُنفِقُ کَیْفَ یَشَاءُ وَلَیَزِیدَنَّ کَثِیرًا مِّنْهُم مَّا أُنزِلَ إِلَیْکَ مِن رَّبِّکَ طُغْیَانًا وَکُفْرًا وَأَلْقَیْنَا بَیْنَهُمُ الْعَدَاوَةَ وَالْبَغْضَاءَ إِلَىٰ یَوْمِ الْقِیَامَةِ کُلَّمَا أَوْقَدُوا نَارًا لِّلْحَرْبِ أَطْفَأَهَا اللَّهُ وَیَسْعَوْنَ فِی الْأَرْضِ فَسَادًا وَاللَّهُ لَا یُحِبُّ الْمُفْسِدِینَ ﴿المائدة: ٦٤﴾ پاسخ: بد نبود صدور حکم قطعی و نهایی قرآن مبنی بر نجس بودن مشرکین یعنی همان یهود و نصاری را هم برای بیداری چشم و گوش بستگانی اضافه می فرمودید. یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ إِنَّمَا الْمُشْرِکُونَ نَجَسٌ فَلاَ یَقْرَبُواْ الْمَسْجِدَ الْحَرَامَ بَعْدَ عَامِهِمْ هَذَا وَإِنْ خِفْتُمْ عَیْلَةً فَسَوْفَ یُغْنِیکُمُ اللّهُ مِن فَضْلِهِ إِن شَاء إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ حَکِیمٌ نحوه تلاش های یهود برای کاربردی کردن یدیش های هر منطقه (زبان ها)سه شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 1:22 PM عربگری دوشنبه 16 اسفند ماه سال 1389 ساعت 8:09 PM خصوصی استاد سلام و عزیز خسته نباشید فقط محض تذکر یا یادآوری خدمتتان عرض می کنم که در بحث زبان ترکی اگر صلاح بدانید وارد نشوید هرچند که شما را تواناتر از این می دانم که بی گدار به آب بزنید سبب تذکر بالا این است که هم به جهت مطالعه و اطلاعات زبان مادری ام و هم به جهت نکته ای که در یادداشتتان دیدم و ذیلا عرض می کنم زبان ترکی با آنی که شما از فارسی می دانید کاملا متفاوت است در تصویر متن ترکی که در مقدمه این یادداشت آورده اید و نیز در متن مقدمه اشتباهاتی وجود دارد که تصور می کنم اصلاح بفرمائید مناسب است از جمله اینکه شما کلمه «ایچون» منحصرا ترکی را با «چون» اشتباه گرفته اید که ایچون به معنی «برای» یا «به» می باشد همچنین زیر کلمات «هر» و «بر» نیز خط کشیده اید که هر دو ترکی است گرچه «هر» را فارسها هم به کار می برند ولی «بر» همان «بیر» با لهجه نویسنده است به معنی «یک» که کاملا ترکی است ضمنا موارد دیگر زیادی نیز در مقدمه تان وجود دارد که اگر ناراحت نمی شوید بعد از اصلاح سه مورد فوق تان، انشاء الله یادداشتی در نقد این یادداشتتان در وبلاگ ایکس نصب خواهم نمود موفق باشید پاسخ: آقای عربگری. از دل سوزی های شما ممنونم، ولی یک بار دیگر توجه می دهم که سعی یهود در تشکیل و ترتیب اقوام در سرزمینی که ۲۲ قرن، آثاری از تجمع و تمدن نداشته، عبارت از تکمیل و کاربردی کردن یدیش هر منطقه با سود بردن از کنجینه لغات و زبان همسایه ها بوده است. اگر به دنبال حقیقت در موضوع تجدید حیات شرق میانه پس از اضمحلال و انهدام تمدن کهن روانید، به تر این که برای کتاب های یهودی - فارسی توضیحی بیابید. و بالاخره یادآوری می کنم تذکر شما در این باره که بر همان بیر ترکی است، جایگاه گفت و گو را از حالت جدی خارج می کند. ارائه اسناد (زبان ها)سه شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 1:16 PM مجتبی غفوری دوشنبه 16 اسفند ماه سال 1389 ساعت 11:24 AM با سلام فکر می کنم به پاسخ استاد در یکی از کامنت های ارسالی توجه نشده. «آقای شبگرد. یک بار دیگر به لغات فارسی و عربی در آن شش سطر نگاهی بیاندازید. اگر شما متن و مکتوبی به زبان ترکی ۱۲۵ سال پیش ارائه دادید که در آن مثلا برای پادشاه لغت بومی ترک به کار رفته بود، مسلما داور دست شما را بالا خواهد برد! ضمنا چه گونه پوریم را پذیرفته اید که در عین حال سنگ دیرینگی ترک ها را به سینه می زنید؟! » دنیای عجیبیست آخر چطور می توان معترض نوشته ای بود ولی برای آن سندی نشان نداد .از دوستانی که به این موضوع معترضند خواهش میکنم لااقل یک متن مغایر با آن ارائه دهند. پاسخ: استاد غفوری عزیز. مطلب واضح است. خراب کاری مولفین و سازندگان هستی ۷۰۰۰ ساله برای ترکان و کردها و لرها و فارس ها و ایلامیان و دیگران، چنان تا مغز استخوان کسانی رسوب کرده است که برخی مانند کودکان حتی مطالب کتاب دده قورقوت را، به عنوان سند دیرینگی قوم خود به سینه می چسبانند. مطلب «جعلیات دانشگاه شیکاگو ... » سایت رجانیوز، همچنان در صدر (نظرات جالب دیگران)سه شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 1:15 PM محمد اوجال دوشنبه 16 اسفند ماه سال 1389 ساعت 02:35 AM مطلب «جعلیات دانشگاه شیکاگو ... » سایت رجانیوز، همچنان در صدر مطالب صفحه «تاریخ» این سایت: آموزش زبان عربی (متفرقه)سه شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 1:13 PM محمدرضا نیسی یکشنبه 15 اسفند ماه سال 1389 ساعت 4:25 PM سلامعلیکم قابل توجه همه دوستانی که علاقمند یادگیری زبان عربی هستند و قبل از این درباره نحوه یادگیری سؤال کرده بودند: نرم افزار استاندارد بینالمللی برای آموزش زبان عربی Tell Me More Arabic *new لینک دانلود تورنت مربوطه: http://btjunkie.org/torrent/Tell-Me-More-Learn-Arabic/43594edd9c49df1dac496724be555a3e90fbf7fbab53 لینک دانلود setup تورنت: http://www.utorrent.com/?client=utorrent2200 ***************************************** یا اینکه از طریق لینک زیر اقدام به خرید نمائید: لینک خرید http://negin.asia/index.php?page=detail&vendor=41180055&id=559&name=Tell%20Me%20More%20Arabic%20*new قیمت: 8,500 تومان لغات پایه در ترکی (زبان ها)سه شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 1:11 PM از نو یکشنبه 15 اسفند ماه سال 1389 ساعت 1:07 PM استاد به کجا چنین شتابان!!؟! 1-من چندین سال است که مطالبتان را خوانده و از آنها استفاده فراوان برده ام و از این لحاظ از شما تشکر ویژه دارم اما چون همه بشرند و واجب الخطا،حکما نوشته های شما نیز اشکالاتی دارد که خودتان نیز (با اینکه شاید زبانا معترف به آنها نباشید)بعضی از آنها را قبول دارید به همین خاطر احتراما خواهشمندم که پوریم را به همه چیز ربط ندهید و قبل از نصب مطلب جدید کمی در مورد آن دقیق تر شوید(نمونه اش مطالب ضد و نقیض در مورد کتیبه بیستون) 2-من یک ترک زبان هستم اما به هیچ وجه من الوجود تعصب قوم گرایانه ندارم و مطالبی که مینویسم از زبان یک فرد مشرف به زبان ترکیست نه یک ترک متعصب. استاد گرامی جسارتا چون شما بر زبان ترکی اشراف کاملی ندارید و نوشته های بی سر و ته کسانی چون:زهتابی و صدیق و ...را به عنوان مورخ ترک زبان بررسی میکنید و از توراتهایی استفاده میکنید که خود آنها محتمل به جعلند،نتیجه آن میشود:(نظر جنابعالی نسبت به زبان ترکی) ازکجا میدانید که مترجم آن تورات مورد اشاره شما نیز یهودی نبوده و از زبان ترکی به همان اندازه میدانسته که در متن آورده است؟ با تشکر پاسخ: آقای از نو. بار دیگر کامنت خود را بخوانید و اگر چیزی دستگیرتان شد به من هم خبر دهید. به جای بافتن شعر درباره مترجم تورات قدیم بفرمایید اگر به جای آن مترجم تورات شما را قرار دهیم، برای پادشاه و عقل و عشق و جنون و قدرت و آن بیست واژه پایه چه کلمات ترکی قرار می دادید. اسامی یهودی (متفرقه)سه شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 1:07 PM الیار یکشنبه 15 اسفند ماه سال 1389 ساعت 12:01 PM با سلام وعرض خسته نباشید آیا اسامی که پسوند الله دارند اسامی یهودی هستند پاسخ: آقای الیار. در مواردی همین طور است. ایت الله محمد رضا مهدوی کنی (نظرات جالب دیگران)سه شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 12:59 PM نظری از سایت دکتر خزعلی شنبه 14 اسفند ماه سال 1389 ساعت 5:35 PM آیا در برآمدن مردم جوابی برای این شبهات هست یا خیر 64 مرادی ۱۲ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۲۱:۰۹ ایت الله محمد رضا مهدوی کنی دارای همسری انگلیسی است بزرگ ایران درزمان کنونی چندی صدراستاد اعظم ( گراند مستر) داخل ایران دارد. درپاره ای از نگاردهها ازایت الله محمد رضا مهدوی کنی به عنوان گزیده صدراستاد اعظمی لژبزرگ ایران پس انقلاب در فراماسیون ایران ذکر گردیده است. وی که دارای همسری انگلیسی است و مدتی طولانی در لندن بوده ودر سال 1374 با شریف امامی استاد اعظم لژ بزرگ ایران و اخرین نخست وزیر غیر نظامی شاه دیدار ومذاکره کرده بود نگارده شده است که در مرکز لز" اسد ابادی" لژ روحانیون درسال 1361 در مراسمی گزیدگی استاد اعظمی لز اسد ابادی را با همکاری شریف امامی به عهده گرفته است.. در گیر و دار جریان انقلاب ، مهدوی کنی وزیر دادگستری دولت شورای انقلاب معرفی شد پس از عزل بنی صدر و تشکیل دولت توسط محمد علی رجائی ، محمدرضا مهدوی کنی به عنوان وزیر کشور دولت رجایی معرفی شد و نهایتا بعد از ترور رجایی در هشتم شهریور سال شصت، دولت موقت تشکیل داد । دولت موقت محمدرضا مهدوی کنی، یک ماه و نیم عمر داشت و سپس با ریاست جمهوری علی خامنه ای بساط این دولت موقت چیده شد। در تاریخ یازدهم شهریور و سه روز پس از ترور رجایی، مهدوی کنی وزیران دولت موقت را به مجلس معرفی کرده و رأی اعتماد گرفت। مقام دادستانی کشور ، آیت الله علی قدوسی به دنبال ابعاد مشکوک واقعه ترور رجای و باهنر بود که در فاصله کمتر از یک هفته (در تاریخ چهاردهم شهریور) او نیز ترور شد। اینکه اصولا حذف فیزیکی کسانی چون بهشتی، مطهری، رجایی، باهنر و قدوسی می تواند ربطی با مهدوی کنی داشته باشد یا خیر، سوالی است که بعد از توضیحاتی درباره انجمن حجتیه و لژ فراماسونی اسد آبادی به آن پاسخ داده خواهد شد.. قدمت زبان ها (زبان ها)سه شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 12:39 PM شبگرد شنبه 14 اسفند ماه سال 1389 ساعت 03:34 AM گمان نکنم دستی هم بالای دست شما برسد! چرا که آن لغت بومی ترکی که در زبان فارسی جای خوش کرده است و خود دهخدا هم، بر ترک بودن آن لغت، مهر تایید می زند و هر کودک ترک زبانی، معنی ریشه آن لغت را درک می کند؛ شما با سیستمی که اتخاذ می کنید، آن را فارسی می کنید!!؟ پس بالا بودن دست همیشه به معنی برد نیست. ضمنا شما از کجا لغت بومی ترکی برای پادشاه را تشخیص خواهید داد، در حالی که از زبان ترکی تنها به اندک، چیزی نمی دانید و ضمن این که می گویید چنین واژه ای نبوده و نیست؟! استاد گرامی شما نخست تعریف نادرستی را از یدیش ارائه میدهید، سپس از همان تعریف اشتباه، تفاسیر اشتباهی دیگری را با استفاده از دو ترجمه از تورات می کنید. حال اگر یدیش را به عنوان زبانی آلمانی با لغاتی مشمول شده با عبری بدانیم، چرا فارسی و ترکی را که در بر گیرنده لغات عرب هستند، یهودی می دانید؟! مداخل شما در باب زبان شناسی بسیار سطحی است و با عرض پوزش لااقل قابل پذیرش من نیست. پاسخ: آقای شبگرد. اگر شما مطالبی را نمی فهمید،حتی اگر به روشنی مباحث و مستندات ایران شناسی بدون دروغ، باشد پس قوم پرستی می کنید. با این گونه فرمایشات زبان ترکی قدیم نمی شود. پیشنهاد می کنم مبحث مربوط به لهجه و زبان و خط و قلم را به عنوان یک دانش آموز و نه یک قوم پرست عمیقا بخوانید. ضمنا نه فقط دهخدا بل تولید تمام دائره المعارف های جهان شگرد زیرکانه یهود است که به وسیله آن بر جعلیات پیش ساخته خود مارک فرهنگ کهن، فرهنگ باستانی و یا حتی فرهنگ جاری می زنند. حسادت (عجز و آوارگی مخالفان)سه شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 12:37 PM لیان شنبه 14 اسفند ماه سال 1389 ساعت 02:38 AM امامزاده های دست ساز خودمون، خودمون را غضب می کنند! نوشته است با اقتدار و با تهدید نوشتم . الحق که پسر اون پدری ! به قول خودم، ایسنت ببینم کس دیگه نفرستادی دفتر. چه می دونم آخوندی که نامه بده باشه که ناصر خان با جفت پا میره توالت. از اینا بنویس جیگرمون حال بیاد. ................................................ نویسنده: « 206 . 281 » سه شنبه 10 اسفند1389 ساعت: 12:105 میگویند « دروغگو کمحافظه است » . پس از نشر یادداشت « نگاهی به ناصر پورپیرار : تحلیل زندگی اجتماعی » ، آقای پورپیرار به مورخ 13 / 04 / 1389 نوشتند : « آقای عابدی ! کاش قصههای او شرح زندگانی من بود ، که به احوال یک قهرمان همهجانبه و کامل شبیه است . » یعنی اینکه من آن یادداشت را بر اساس اطلاعات دروغین نوشتهام . در جواب ایشان ، با اقتدار و با تهدید نوشتم : « آقای پورپیرار ! شما نوشتهی مرا خیالی خواندهاید . یک بار دیگر در وبلاگتان کتبا بنویسید که آن زندگینامه خیالی است تا من نسخهی PDF صفحات مرتبط کتاب " چند بگومگو با چند مقالهی دیگر " را منتشر کنم و خلقالله و مریدان طلسمشدهیتان ببینند چه کسی راستگوست و چه کسی دروغگو ! » یعنی اینکه اگر جرأت دارند یک بار دیگر بگویند که من دروغ گفتهام ، تا دودمانشان را به باد دهم ! ایشان جرأت این کار را نیافتند ! پاسخ: آقای لیان. روز شنبه است و موعد ملاقات پنهان با خاخام. مزاحم دیگران نشوید. از آن روان شناس شنیدم که می گفت لااقل یکی از مدخل ها را پیش از انتشار به او بدهید تا چنین احساس بی خاصیتی و گم نامی نکند. افسوس که پیشنهادی دیر هنگام بود وگرنه مسئله دست بردگی در تصویر دار زدن شیخ فضل الله را به او می بخشیدم تا احساس سر خوردگی و سفاهت نکند. حقوق زبان ها (زبان ها)سه شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 12:32 PM شبگرد شنبه 14 اسفند ماه سال 1389 ساعت 00:55 AM هندیها هم از لغت پادشاه و شاه استفاده میکنند، در حالی که خود برای آن، چند واژه دیگر نیز دارند. قبلا نیز به این مورد رسیدیم که گفتید ترکان برای واژه های بنیادی! هیچ معادلی ندارند، با وجودی که چندین واژه تنها برای یک کلمه داشتند و در ادامه گفتید این واژه ها جدیدا به دایره لغت زبان ترک اضافه شده اند؟! یعنی 150 سال است که مربیانی به انتشار لغات ترکی در مناطق ترک نشین مشغول بوده اند؛ آن هم در مناطقی که به گفته پدرانمان، مربیان به پدرانشان بوستان و گلستان و قرآن خوانی آن هم به روش هُجی! می آموخته اند! با وجود اینکه میدانم این نوشته ها هیچ تاثیری در روند وبلاگ نخواهد داشت، و شاید با انگهای پان و شاگرد فلانی و منکر پوریم و در نهایت آنوسی و یهودی روبرو شوم، به عنوان یک عنصر از این بخش و شخصی که چندین سال است، نوشته های وبلاگ حق و صبر را پی گرفته و پوریم را پذیرفته است، نمی توانم برخی از نکات مورخ بپذیرم. البته سخنم اعلام کردنتان برای «ترکی برتر از فارسی است» هم نیست. خواستم بگویم لااقل با شناخت کافی و لازم در دو زبان فارسی و ترکی، حق زبان ترکی را به درستی اعلام و ادا ننمودید. متاسفانه مورخ از همان مطالبی که شخصا گله دارد، خود بیشتر درگیر آن شده است. سلامت باشید پاسخ: آقای شبگرد. یک بار دیگر به لغات فارسی و عربی در آن شش سطر نگاهی بیاندازید. اگر شما متن و مکتوبی به زبان ترکی ۱۲۵ سال پیش ارائه دادید که در آن مثلا برای پادشاه لغت بومی ترک به کار رفته بود، مسلما داور دست شما را بالا خواهد برد! ضمنا چه گونه پوریم را پذیرفته اید که در عین حال سنگ دیرینگی ترک ها را به سینه می زنید؟! تصویر جعلی از مسجد جامع زنجان در مشروطه (انقلاب مشروطه)سه شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 12:29 PM مهدی - مهدی جمعه 13 اسفند ماه سال 1389 ساعت 11:47 PM سلام، دستکاری در تصاویرهای دوره به اصطلاح مشروطه دیده می شود که ظاهراً به قصد القاء رخدادهایی تهیه شده است که در واقع هرگز رخ نداده است. به تصویر زیر: http://www.zanjan-tourism.com/images/upload/818ussy.jpg که می گویند به مناسبت صدور فرمان مشروطیت و یا اولین سالگرد تاسیس مجلس شور در ایوان شرق مسجد جامع زنجان (مسجد سید) گرفته اند، دقیق شوید و ببینید چند نفر در بالا-راست تصویر در حال مجسم شدن از دنیای خیال به واقعیت هستند. همین طور در ردیف دوم و سوم از جلو، چند نفر را وصله-پینه کرده اند. واقعیت این است که هیچ وقت چنین جمعیتی یکجا جمع نشده اند و چنین آرایشی را نساخته اند و تمام این تصویر یک سرهم سازی است. با احترام مهدی پاسخ: آقای مهدی. ظاهرا آن ایوان در مسجد سید زنجان دو سطح مختلف داشته، زیرا اشخاص جمع شده نیز در دو سطح مختلف اند. حجم افراد در دو طرف انبوه و در میانه خلوت است. وجود کودکان که نمی دانیم چرا در ردیف اول روی صندلی ایستاده اند سئوال برانگیز است. پشت سر شخص بلند قدی که کودکان در دو سوی او روی صندلی ایستاده اند، نیم رخ مرد تاسی پیداست که خلاف عرف جمعیت حتی کلاه هم ندارد. پشت سر این مرد تاس، عمامه داری چوب به دست ایستاده و درست چسبیده به انتهای عمامه او در ردیف آخر چهره جوانی با سایه ای بر سمت راست و چپ صورت ایستاده است که با توجه به تقسیم مستقیم و یکسان و از رو به روی نور بر تمام نفرات و نیز شارپ بودن چهره او قطعا قلابی است. آمون : البته چیدمان پاهای مشاهده شده در زیر صندلی سمت چپ تصویر هم جالب است، مردی که هم ایستاده و هم ... ادامه نشانه های جعل در تصویر اعدام شیخ فضل الله نوری (نظرات جالب دیگران)سه شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 12:17 PM رودگولیت! جمعه 13 اسفند ماه سال 1389 ساعت 8:02 PM با سلام آقای یک نفر ، اگر به تصویر خوب دقت کنید جعلی بودن آن واضح و آشکار است . به چند دلیل و نشانه : در این تصویر شیخ فضل الله را در دوران کهولت می بینیم با ریش و محاسنی اکثرا سپید شده : http://www.ir-psri.com/pic/Photos/Photo512_1.jpg http://www.ir-psri.com/pic/Photos/Photo242_1.jpg ولی در تصویر اعدام محاسن کاملا سیاه اند . به قول استاد کاملا معلوم است که سر و گردن وصله و الصاقی است . همچنین تصاویر واقعی شیخ حکایت از عظیم الجسه بودن او دارد که با تصویر اعدام به طور مضحکی مغایر است . در قسمت پایین تصویر که دیگر از نظر نشانه های جعل غوغا است !!! کاملا مشخص است تصاویر تماشاچیان الصاقی و بریده شده از تصویر دیگری است . تا نظر استاد چه باشد ؟ بود و نبود اقوام و پوریم (زبان ها)سه شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 12:15 PM الیار جمعه 13 اسفند ماه سال 1389 ساعت 12:08 PM با سلام و خسته نباشید استاد به نظر من اگر شما نبود قوم فارس و ناسیونالیسم فارس و تفکرات امثال ورجاوند را ریشه کن نکنید وارد شدن به بحث اقوامی مثل ترک کمی سخت خواهد بود و قبولاندن به اینکه قومی به نام ترک و زبانی به نام ترکی وجود ندارد برای ترکها دشوار هست. برای اینها این مسئله مطرح است که ابتدا باید به طور کلی پان فارسیسم از بین برود و بعد با دلیل و مدرک کسانی مثل ستارخان نیز که شاید در این دفتر ۴ به بیان ان پرداخته شود دست ساز انگار شود. نظر جنابعالی چیست؟ با تشکر پاسخ: آقای الیار. سخن از نبود ترکان نیست. موضوع این است که اجازه ندهیم فارس و ترک و دیگر اقوام کنونی ساکن ایران، با نصب توهمات سیاسی و فرهنگی بر قوم خود، چنان افسانه هایی تدارک ببینند که وقوع قتل عام پوریم را ناممکن کند. چنان که توصیفات کنونی با هدف تولید دیرینگی برای اقوام ساکن ایران، در تاریخ نویسی های یهودی، اصولا به همین قصد فراهم شده است. دلایل دیگر جعلی بودن عکس اعدام شیخ فضل الله (انقلاب مشروطه)سه شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 12:00 PM یک نفر جمعه 13 اسفند ماه سال 1389 ساعت 10:55 AM با سلام و عرض خسته نباشید. در مورد تصویر شیخ فضل الله نظری داشتم.آن دو بریدگی سفید و مثلث شکل که در محل تلاقی مچ دست ها با کمرگاه شیخ دیده می شود آستین لباس زیرین می باشد. یعنی اینکه آستین لباس بالایی کوتاهتر از آستین لباس زیرین می باشد و یا احتمالا آستین لباس بالایی چاکدار می باشد که منجر به دیده شدن لباس زیرین شده است. تا نظر شما چه باشد. با تشکر از مطالب بی نظیرتان پاسخ: آقای یک نفر. نمی توانم تصور کنم لباس زیرین، آن هم در موقع دار زدن چنین مرتب و دقیق از دو سوی مچ دست بیرون زده باشد. اگر بر روی عکس دقت کارشناسانه کنید معلوم می شود که اصولا قسمت پایین لباس را با مرکب کشیده اند، همان طور که آن دو مثلث را نیز با رنگ سفید بر قسمت مچ دست ها نقاشی کرده اند. اگر بیش تر دقت کنید محل اتصال سر و ریش با بدن نیز چندان منطقی نیست. در واقع عکس دار زدن کس دیگری را با حذف و اضافات به صورت فعلی درآورده اند. یکی از راه های بررسی کامل تر جست و جو برای یافتن عکس دیگری در همین موضوع است که من نیافته ام. فقط عجیب است که مثلا قصه به توپ بستن مجلس در زمان محمد علی شاه، در حالی که همه چیز و همه کس در همه جا عکس تولید کرده اند، حتی یک سند مصور ندارد که خرابه های مجلس به توپ بسته شده را نشان مان دهد. یکی دو عکس موجود هم چنان فاقد مناسبت و بی ربط است که بر اساس آن ها یا باید گفت مجلس را هرگز به توپ نبسته اند و یا با توپ فوتبال به سمت عمارت مجلس شوت شده است. به ترین راه این است که عکس های موجود در باره این دوران را بررسی دوباره کنیم. آمون : ضمن اینکه لازم است توجه شود این " یک نفر " ، فردی جدیدی است و ارتباطی با هم نام قبلی خود ندارد. طناب دار شیخ فضل الله در موزه (انقلاب مشروطه)سه شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 11:57 AM عابدی جمعه 13 اسفند ماه سال 1389 ساعت 01:41 AM سلام. همانند ریش و شمشیر و جا پای پیامبر که به موزه کشانده اند، طناب دار شیخ را هم برای یادگاری به موزه برده اند!! http://wwww.naria.ir/uploads/Image/BEFJNTU.jpg پاینده باشید. پاسخ: جناب استاد عابدی. زبان من برای تشکر از زحمات شما قاصر است. نزد خداوند ماجور باشید. آمون : لینک دیگر عکس در پیکوفایل: تشکرات از بابت شروع کتاب چهارم (دوستانه)سه شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 11:52 AM مسعود سنجری جمعه 13 اسفند ماه سال 1389 ساعت 00:20 AM برادر بزرگ استاد پورپیرار گرامی سلام علیکم آغاز مدخل جدید و سرنوشت ساز برآمدن مردم را به شما و دوستان عزیز تبریک عرض می کنم و برایتان طول عمر با عزت و موفقیت از خداوند رحمان مسئلت دارم والسلام علیکم فی امان الله پاسخ: جناب سنجری. از مراحم شما ممنونم. شاید به مدد خداوند در این برهه ناتوانی، تعهد خود را به پایان رسانم.. نتایج نقد غلط (عجز و آوارگی مخالفان)سه شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 11:50 AM ساسان بابکان استخری پنجشنبه 12 اسفند ماه سال 1389 ساعت 9:54 PM دعوت از همه آریاییان جهان برای تشکر نمودن به درگاه احورامزدا و حضرت زرتشت (ع) ای کاش استاد پورفوسور دکتر آقای شجاع الدین شفا زنده می بودن و این روز را می دیدن. روزی که یک آریایی اصیل پارسی جوهر نیکو کردار و نیکو گفتار و نیکو افکار به اسم استاد پورفوسور دکتر آقای دانیال مازیار اتفاق پدیدار گشتن و با قلم نیکو و سنگین و رنگین و توانای خویش قادر به نفی و رد نبشته های نانیکوی پورپیران گشتن و شخصیت نانیکوی وی را با کمک علم روان شناسی رسوا و برملا نمودن. نبشته های نیکوی استاد اتفاق ۲۰۶ باعث گشته تا پورپیران دیگر جرات نبشتن نداشته باشد و برای همین الان مدتی می باشد که وی سالی یک نبشته بیشتر نمی نبیسد!! و با لطف احورامزدا و نقدهای نیکوی استاد ۲۰۶ اتفاقی روزی فرا میرسد که نبشته های نانیکوی پورپیران به هر ده سال یک نبشته رسیدن نماید. بنده از همه آریاییان دنیا دعوت می نمایم تا روز اول فروردین آریایی نوروز پارسی به سر مقبره نیکو کوروش بسیار زیاد فراوان بزرگ جمع بگردند و ضمن بزرگداشت استاد اتفاق ۲۰۶ به درگاه احورامزدا و حضرت کوروش (ع) شکرگذاری بنمایند. ضمنا لازم می باشد تا ما فیلم نانیکوی مجعولات مجلل پورپیران را در کنار مقبره کوروش بزرگمان بسوزانیم و سی دی های آن را بشکنیم. پاسخ: آقای استخری. ساکت باشید وگرنه روان شناس را سراغ شما هم می فرستند تا کشف کند مثلا به سلمانی رفتن علاقه مخصوص دارید. انتظار (دوستانه)سه شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 11:48 AM سید مرتضی عربزاده پنجشنبه 12 اسفند ماه سال 1389 ساعت 6:44 PM سلام استاد واقعا خسته نباشد. من روزی چند بار به وبلاگتون سر میزنم تا شاید یادداشت جدیدی گذاشته باشین. البته خواندن نظرات جای خودشون دارن. من همیشه به دوستام و خانواده میگم که استاد به چیزهایی که برای ما عادیه و بی خیال از کنارشون میگذریم توجه موشکافانه ای نشون میده که این ناشی از قدرت بالای درک استاد هست. امیدوارم سلامت باشین. پاسخ: اقای عرب زاده. از تعارفات شما ممنونم. لزوم نگاه آسمانی به حروف مقطعه (قرآن)سه شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 11:44 AM صهبا پنجشنبه 12 اسفند ماه سال 1389 ساعت 09:02 AM با سلام وتشکر از پاسخ سریعتان مشکل در حروف مقطعه یکی و دوتا نیست.اولاًآیا این حروف در زمان پیامبرمعنائی داشته اندبانه؟اگر معناداشتند،چراامروزه این گونه مبهم هستند.ثانیاً کتابی که"مبین"وآشکار وواضح است ومخاطبانش توده مردم،چراباید شامل واژگانی باشدکه معناومفهوم آن حتابرای عالمان زبان عرب نامفهوم است؟ ثالثاً اگر آنطورکه در تمام ترجمه های فارسی چنین واژگانی را "رمز وراز الهی"می نویسند،ومعنای این رمزها نیزنامفهوم است،وجود اینها به چه درد مردم می خورد؟ سپاسگذارم صهبا پاسخ: آقای صهبا. مشکل شما بنیانی است. یعنی احتمالا به وجود خدا و نزول آسمانی قرآن باور ندارید. اگر مدیریت جهان و کائنات و کاسموس در ید خردی آسمانی است، پس باید منتظر رفع نافهمی خویش باز هم از سوی خداوند و نه مفسران و مترجمان باشیم، زیرا خداوند توان تفسیر و تاویل در آیات و کلمات قرآن را تنها در نزد خود اعلام کرده است. حروف مقطعه (قرآن)سه شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 11:40 AM صهبا چهارشنبه 11 اسفند ماه سال 1389 ساعت 08:55 AM با سلام نظرشما درمورد حروف مقطعه در قرآن چیست؟ متشکرم پاسخ: آقای صهبا. اگر حروف مقطعه به دفعات و با ترکیب های متفاوت از زمان نزول، در مدخل برخی از سوره ها قرار دارد و هنوز گشایشی در کسب معلوماتی از آن ها میسر نبوده است، پس این گونه نشانه ها و علائم و کلمات نامفهوم برای ما، به اشکال گوناگون جزیی از فرهنگ و موجودیت قرآن است. این که کسانی به این یا آن طریق می کوشند از چنین ابهامات متن کشف رمز کنند، درست مانند این است که خداوند را برای تقویت انشاء در مکتب خانه خود بنشانند! دکتر رائفی پور (افراد و شخصیت ها)سه شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 11:36 AM رهگذر قدیمی چهارشنبه 11 اسفند ماه سال 1389 ساعت 07:20 AM آقای پورپیرار اگر شما سخنرانیهای دکتر رائفی پور را شنیده اید نظر شما راجع به نظرات ایشان چیست؟ پاسخ: هر تحقیق تاریخی که متکی به تاثیرات پوریم نباشد، حرف مفت و گفت وگو از اوهام است. معماری شهرها (شهرهای ایران)سه شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 11:35 AM سه شنبه 10 اسفند ماه سال 1389 ساعت 11:36 PM سلام استاد سنت معماری اسلامی ایران اگر واقعا همچین اطلاقی بر آن درست باشد نشات گرفته از کدام سنت می باشد و یا گونه ای جدید و بی اصل و نسب می باشد؟! ممنون پاسخ: ابتدا از هر طریق ممکن باید به دنبال موجودیت و هویت بومی ساکنان ایران بود و آن گاه در بابز سنت های معماری و دیگر ملحقات زیستی و اجتماعی آنان چیزی گفت. نخستین مساجد ایران، که حتی محراب رو به قبله ندارند، از همان مسیری برآمده اند که نخستین کاروان سراها و پل ها و آب انبارها و حمام ها. ناسیونالیسم (سیاسی)چهارشنبه 11 اسفند 1389 ساعت 01:26 AM توحید سه شنبه 10 اسفند ماه سال 1389 ساعت 8:38 PM سلام استاد . مقاله ای با عنوان مذهب و ناسیونالیسم دو آفت بزرگ کنونی جهان اسلام نوشته ام که ق جویان و بنیان اندیشان ر به خواندن آن دعوت می کنم . آقای اولتورک . منون از لطف شما شما هم خسته نباشید بخاطر کار ا رزشمندتان در دوبله مستند زیبای تختگاه هیچکس . از نظر من شیوه بیان و تاکتیک استاد در ارائه مطالب بنیادینشان ۱۰ ها بار ارزشمند تر و هنرمندانه تر از خود تحقیقات است . امروز یهود به این علت از مبارزه عکس عمل نسبت به این تحقیقات عاجز مانده چون تحقیقات استاد در سراسر نقاط جهان از تایلند و مالزی و افغانستان و هند و ... گرفته تا امریکا و کانادا و اروپا و ... بصورت اینترنتی پراکنده شده است . پاسخ: آقای توحید. نوشته محکم تان را خواندم و به خواست خدا چند سطری در باب آن خواهم نوشت. مختصر این که ناسیونالیسم در صحنه تجارب تاریخی معاصر نتوانسته است بیان نامه اداره امور جوامع را تنظیم کند و در صد سال اخیر در گوشه ای فقط ناظر اوضاع بوده است. جنبش سراسری مردم عرب به ترین گواه است که خواسته ها به سمت آزاد کردن خود از منظر اقوام و اجداد به پیش می رود. |
درباره نظرات ارسال شده و پاسخ هایی که استاد ناصر پورپیرار ارائه می دهند
یکشنبه، خرداد ۱۴، ۱۳۹۱
پست 581 تا 604
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر