یکشنبه، خرداد ۱۴، ۱۳۹۱

پست 538 تا 563

جنگ های قرن نوزدهم به بعد  (نظرات جالب دیگران)

دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 11:02 PM
محمدرضا نیسی
سه شنبه 3 اسفند ماه سال 1389 ساعت 11:56 PM
سلام‌علیکم یاران بنیان‌اندیش

و شالوم بر یهودی اصیل عارف محب‌الله

من با جناب "عارف محب‌الله" کاملا موافقم که خواست و اراده خداوندشان باعث شده که قوم بنی‌اسرائیل بر تخت بنشیند. خداوند قوم یهود یعنی "پول و ثروت نامشروع"

حناب "عارف محب‌الله" شما همانند یهودیان فاقد شرف و مملو از برتری‌جویی هستید. ملت‌تان به کمک سیستم بانکینگ و رباخواری همه مردم جهان را با روش‌های نوین به بردگی گرفته‌اید.

به آدلف هیتلر اشاره کردید که باز هم توسط خدایان بانک‌داری آلمان یعنی "روچیلد" و "واربرگ" به حکومت رسید. فکر می‌کنم کتاب "هیچ کس جرأت ندارد" را خوانده‌اید...

طبق اسناد موجود "واربرگ"ها که بخشی از امپراتوری "روچیلد"ها را تشکیل می‎دادند، در تأمین هزینه‎های لازم برای به قدرت رسیدن آدولف هیتلر سهم به سزایی داشتند.

در اوج جنگ جهانی دوم، وقتی به زعم اربابان یهود کوره‎های آدم‌سوزی هیتلر فعال بود، اسحاق شامیر به دولت آلمان پیشنهاد کرد که ما با شما همکاری می‎کنیم و علیه دولت انگلیس وارد جنگ می‎شویم.

در همان وقت بانک‌دار معروف یهودی روچیلد، بازارهای فلسطین را در اختیار دولت آلمان گذاشت تا از آن طریق، کمبود منابع ارزی آن دولت را جبران کند. این خانواده که از آنها می‎توان به عنوان بانکداران بین المللی و دسیسه کاران جهانی یاد کرد ـ که بانکهای بزرگ کشورهای اروپا و امریکا را در اختیار داشته‎اند و دارند ـ همکاری تنگاتنگ با هیتلر داشتند.

اگر قرار بود که همه یهودیان به کوره‎های آدم‌سوزی فرستاده شوند، پس چرا مناخیم بگین، بن گورین، وایزمن رؤسای صهیونیسم و همکار آیشمن‎ها و همچنین روچیلدها و سایر یهودیان که با دولت نازی همکاری داشتند، حتی از کنار کوره‎های آدم‌سوزی هم رد نشدند؟

این حضرات در تمام طول جنگ نه مخفی بودند و نه خارج از کشورهای اروپایی و مهاجر. بلکه آزادانه مشغول خوشگذرانی و توطئه چینی بودند و برای سلامتی هیتلر دعا می‎کردند.

در ماه می سال 1933 یعنی همزمان با وقتی که هیتلر طرح اخراج یهودیان را کشیده بود، بانک صهیونیستی " انگلیس ـ فلسطین" که توسط فرزند روچیلد اداره می‎شد، با وزارت اقتصاد آلمان هیتلری تماس‌های مستقیم برقرار کرد. مذاکرات آنها منجر به تاسیس اداره « تراست آند ترانسفر» شد که از حق ورود محصولات آلمانی به فلسطین برخوردار شد و نازی‌ها به بازارهای خاورمیانه دست یافتند و نتیجتاً منابع ارزی آنان در طول جنگ تأمین شد.

جد این برادران شریف!!! مایر شل روچیلد، آلمانی است که در آغاز به شغل عتیقه فروشی اشتغال داشت. از محل درآمد عتیقه فروشی، بانکی تأسیس کرد که در تمام پایتختهای بزرگ کشورهای اروپایی شعبه داشت، و از آن طریق در همه مسائل حکومت آنان از طریق پرداخت پول و اعتبار شرکت می‎کرد.

پروفسور استوارت گرین استاد اقتصاد یکی از دانشگاه‌های آمریکا معتقد است که اگر تک‌تک جنگ‌های قرن نوزدهم به بعد را بررسی کنید، خواهید دید که تمامی آنها در یک گروه‌بندی حول محور خاندان روچیلد در انگلیس، فرانسه و اطریش و آلمان دور می‎زند. این خانواده، گروه‌بندی کشورها را طوری ترتیب می‎دادند که اگر جاکمی از مسیر تعیین شده از طرف یهود منحرف می‎شد، یک جنگ تازه برپا می‎گشت و سرنوشت نهایی جنگ هم به نحوه کمک‌های مالی آنان (یهود) بستگی داشت. 
 
 
 
محمدرضا نیسی
چهارشنبه 4 اسفند ماه سال 1389 ساعت 00:01 AM
قسمتی از سخنرانی خاخام ریشورن در سال 1869 بر سر مزار سیمون بن یهودا در شهر پراک:

" با توجه به وعده‎ای که خداوند به ما در مورد حاکمیت بر جهان داده است، باید برای رسیدن به اهداف خود، کوشا باشیم. از جملة این اهداف، قبضه کردن امور اقتصادی جهان است. در همه ادوار، طلا به عنوان قدرتی مقاومت ناپذیر باقی مانده است و خواهد ماند.
طلایی که توسط دست‌های متخصص به کار گرفته می‎شود، وسیله مؤثری در پیشبرد کارهاست. با طلا می‎شود وجدانهای بیدار را خرید [!؟] تغییر ارزها و تعیین قیمت کالاها با طلا است. با طلا می‎توان استقراض‌ها را تأمین کرد و با آن بر دولت‌ها فرمان راند. با طلا، ابتدا بانک‌ها، بعد بورس‌ها را در دست گرفته‎ایم. در نتیجه ، اعتبارات حکومتها در دست ماست.
سعی کنیم اسکناس، جای طلا را بگیرد. با کشیدن طلا به صندوقچه‎هایمان، نرخ کاغذ " اسکناس " را ما تعیین خواهیم کرد. می‎توان گفت که حاکم خواهیم شد.
ما حکمای قوم بنی اسرائیل، با توجه به وعده‎ای که خداوند به ما در مورد حاکمیت بر جهان داده است و با در نظر گرفتن پیروزی‌هایی که باید بر کافران به دست آوریم مفتخریم که در قرن گذشته به اهداف خود نزدیکتر شده‎ایم. "

گفته یکی از رؤسای بانک‌های انگلیس: "  تحت این نظام انحصار بانکی، کسانی که اسکناس و { اوراق } اعتبار را صادر و منتشر می‎کنند، عملاً حکومتها را هم در اختیار دارند و نتیجتا سرنوشت تمام مردم { و مملکت } را به دست خواهند گرفت. "

جمله‎ای از کتاب عاموس نبی باب دوم، آیة 6، کتاب عهد عتیق: " اسرائیل و یهودا باید به محاکمه کشیده شوند. چون عدالت را به نقره فروختند. "

کی از اول کسانی که در مجامع جهانی نقش یهودیان را جستجو کرد، شخصی به نام " آلفرد روزبرگ" بود. او معتقد است که جنگ جهانی اول را یهود برپا کرده‌ اند. انقلاب روسیه هم محصول فکر یهودیانی همچون تروتسکی، زینوویف و کامنف بود. او معتقد است که یهود با نفوذ در بعضی از تشکیلات بین‌المللی مانند فراماسونری، تلاش برای قبضه کردن اقتصاد جهانی و در نهایت قصد سلطه بر سراسر جهان را دارند.

" شاید تعجب کنید اگر بگویم که لنین وقتی از اروپا برای برپایی حکومت بلشویکی به روسیه می ‎رفت محموله ‎‌ ای طلا به ارزش 5 تا 6 میلیون دلار به همراه داشت. که کلاً از طریق چند سوسیالیست آلمانی بسیار ثروتمند همچون الکساندر هلفند Alexander Helphand و ماکس واربرگ یهودی پرداخت شده بود. "

انجمن سری " ماسونری " شخصی یهودی بود به نام " آدام وایزهاب " موجود بی‌عاطفه و شروری که در اول می 1776 این فرقه را به منظور توطئه برای کنترل جهان پایه‌گذاری کرد.

امیدوارم جناب عارف محب‌الله فهمیده باشی که نقش خدای حرامزاده‌تان یعنی پول و ثروت ربوی در نشست قوم شریف! یهد بر تخت خلافت مورد ادعای‌تان چیست
del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo

اختلافات فرقوی  (اسلام)

دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 10:48 PM
khalil
سه شنبه 3 اسفند ماه سال 1389 ساعت 10:24 AM
سلام استاد
طبق اسنادی که ارائه کرده اید فرقه های مذهبی اسلام قدمت چندانی ندارند ولی با توجه به آیه:

«مُنِیبِینَ إِلَیْهِ وَاتَّقُوهُ وَأَقِیمُوا الصَّلَاةَ وَلَا تَکُونُوا مِنَ الْمُشْرِکِینَ. مِنَ الَّذِینَ فَرَّقُوا دِینَهُمْ وَکَانُوا شِیَعًا کُلُّ حِزْبٍ بِمَا لَدَیْهِمْ فَرِحُونَ. به سوی او بازگردید، تقوا پیشه کنید و نماز به پا دارید و چون مشرکین نباشید. هم آنان که در دین تفرقه و شعبه می سازند و هریک به داشته های خود خرسندند». (روم، ۳۱ و ۳۲)

آیا در زمان پیامبر اسلام دین فرقه فرقه شده بود یا آیات بالا را یک هشدار بر این کار فرض کنیم.
و منظور از آیه زیر چیست؟

کَیْفَ تَکْفُرُونَ بِاللَّهِ وَکُنْتُمْ أَمْوَاتًا فَأَحْیَاکُمْ ۖ ثُمَّ یُمِیتُکُمْ ثُمَّ یُحْیِیکُمْ ثُمَّ إِلَیْهِ تُرْجَعُونَ «28»
چگونه به خدا کفر مى‏ورزید در حالى که [پیش از دمیده شدن روح به کالبدتان ترکیبى از عناصر] مرده بودید ، پس شما را حیات بخشید ، سپس شما را مى‏میراند ، آن گاه دوباره زنده مى‏کند ، سپس شما را به سوى او بازمى‏گردانند . « 28»(ترجمه استاد حسین انصاریان)
پاسخ:
آقای خلیل. در قرآن آیات با مضمون هشدار فراوان است. مسلما نمی توان فرقه بازی مورد تمسخر خداوند را امری جاری در زمان پیامبر گرفت،‌ چنان که از هم پاشی کوه ها و دیگر عوارض در کائنات، خاموش شدن خورشید و سوگند به قلم و مسطورات ناشی ازکاربرد آن غیره، امری موکول به آینده است.  
 
 
 
آمون : گاهی اوقات ، خسته می شم از ...
del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo

گریه های یهودیان  (یهود)

دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 10:45 PM
عارف محب الله ۲
دوشنبه 2 اسفند ماه سال 1389 ساعت 10:12 PM
خطاب به جهان موسوم به اسلامی:

۱.تنها رب العالمین است که صاحب عرش عظیم و منصوب کننده مردم روی زمین به مقام ها و اختیارات مختلف است.

۲.امروز بنی اسراییل با خواست و اراده ی خداوند، تخت جانشینی رب العالمین را در روی زمین بر عهده دارند .
بنابراین مبارزه با بنی اسراییل مبارزه با خواست و اراده ی شخص خداوند محسوب میشود.

۴.اگر کوچک ترین مشکلی با شیوه ی عملکردشان دارید،  می توانید از از طریق قانون یعنی خواندن رحمان و دعا ،  شکایت خود را نسبت به عملکرد بنی اسراییل به منصوب کننده آن ها به این مقام یعنی صاحب عرش هستی ارائه دهید.

خداوند هم ، همانطور که هیتلر را در یک سرزمین زیر سلطه کامل یهود ، بدون کوچک ترین در گیری حاکم کرد،شما را هم اگر مومن باشید و عمل صالح انجام دهید ،جانشین خودش میکند.


۵. به جز دعا ، دست زدن به هر گونه اقدام خود سرانه علیه بنی اسراییل  ، کفر کامل و به رسمیت نشناختن خداوند متعال و صاحب عرش هستی  ، محسوب میشود.


۶. خطر شیطان را جدی بگیرید و مثل کشوهای عربی امروز نباشید ،که کنترل خود را به دست دشمنشان شیطان سپرده اند.

                                                            عارف محب الله
                                                           ۱۳۸۹/۱۲/۲

پاسخ:
باید به این طفل معصوم یاد آوری کرد که رهبران سیاسی و عبادی کنونی اسراییل، همین چندی پیش در مقابل تریبون خبرگزاری های جهان اعتراف کردند که قوم یهود باید وعده های توراتی را نادیده بگیرند. این هنوز در حالی است که اسراییل فقط با مردم فلسطین مواجه و درگیر است نه با امپراتوری در مسیر شکوفایی اسلام.
del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo

فرقه بازی در اسلام  (اسلام)

دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 10:42 PM
دیدگاه اخوان المسلمین
دوشنبه 2 اسفند ماه سال 1389 ساعت 1:02 PM
اظهارات سخنگوی رسمی اخوان‌المسلمین در باره‌ی دیدگاه‌های اخوان المسلمین و آینده‌ی مصر
با توجه به اینگه سایتی که این مصاحبه را منتشر نموده است دارای ارتباطات معنوی و فکری با اخوان‌المسلمین است و متعلق به جماعت دعوت و اصلاح ایران است که به عنوان اخوان المسلمین ایران تلقی می‌شود مصاحبه‌ی آورده شده قابل اعتنا می‌باشد.

دعوت و اصلاح ایران از سال 56 شروع به فعالیت نموده است و دارای شاخه‌هایی در تمامی نقاط دارای اهل سنت در ایران می‌باشد. دفتر مرکزی این تشکل دینی و سیاسی در تهران است. اساسنامه و مرامنامه‌ی جماعت دعوت و اصلاح ایران در سایت www.islahweb.org قابل مطالعه و دانلود است. این جماعت در انتخابات دهم ریاست‌جمهوری از مهندس موسوی حمایت کرد.
و آدرس مصاحبه:
www.islahweb.org/html/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=3620
پاسخ:
آقای دیدگاه.این هم  یک سخن رانی بی پشتوانه و تکراری و سرگرم کننده دیگر بود. توجه شما را به پاسخ زیر جلب می کنم که پیش تر برای آقای سعید نصب شده بود.

اینک مشکل امر، خالی بودن عرصه ملی کشورهای به پا خاسته برای گزینش جانشین سیاسی در جوامع اسلامی است، که خود حاصل دراز مدت برقراری خشونت و دیکتاتوری در مدیریت این کشورها است. برگزیدگان و صاحب نظران ملل مسلمان مناسب ترین فرصت  تاریخی را پیش رو دارند که ملت های مسلمان را به خروج از قوم و فرقه بازی و تجدید حیات امپراتوری اسلامی دعوت کنند. همین جا معلوم می شود که سازندگان مذاهب در دین اسلام تا چه حد از کاربرد تفرقه انگیز و چاره ناپذیر این فرقه ها مطمئن بوده اند، چنان که امروز حتی نمی توان الگویی برای خروج از ایده های مندرج در مذاهب ارائه داد.
del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo

دانلود اسلام و شمشیر با فرمت PDF  (اسلام و شمشیر)

دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 10:39 PM
عابدی
شنبه 30 بهمن ماه سال 1389 ساعت 8:19 PM
استاد پورپیرار نمی دانم شما با چه معیاری به من استاد می گویید، نمی دانم؟!


آقای حسینی این لینک را از این جا بر دارید.

http://wwww.naria.ir/uploads/File/PDF/Islam_&_Shamshir.pdf

آقای علی رضا به روی چشم.
پاسخ:
آقای عابدی. هرکس از سایت گذر کرده، اعتراف دارد که ساخت سایت کار یک استاده. آیا پاسورد سایت را تغییر داده اید!؟
del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo

جویای حال  (دوستانه)

دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 10:38 PM
شنبه 30 بهمن ماه سال 1389 ساعت 3:41 PM
سلام
یه ایمیل به آدرس
info@karangbooks.com
میاد که توش یک کد تاییدی برای یکی از ایمیل های من داره. لطفا همون ایمیل رو برای همون آدرس بفرستید. ممنون.
راستی امروز نه دفتر بودید و نه خونه و نه موبایل جواب می داد!
del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo

وحدت تنها بر اساس قرآن  (احیاء وحدت مسلمین)

دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 10:36 PM
حسین
شنبه 30 بهمن ماه سال 1389 ساعت 11:25 AM
با سلام.
ضمن عرض خسته نباشی

استاد عزیز همانطور که فرموده اید هدفتان اصلی تان ایجاد اتحاد و همبستگی در دین اسلام در سایه قران می باشد.و پایان دادن به تفرقه میان مسلمانان که توسط یهود ایجاد گردیده است.

۱- سوال اینجانب این است که ایا بدون داشتن یک رهبر واحد می توان وحدت و اتحاد را تنها براساس ایات قران پیاده نمود.

۲- در کامنتهای قبلی در مورد خمس سوال گردید مبنی بر اینکه بلاخره خمس باید پرداخت شود یا نه و آیا در زمان صلح است یا برای زمان جنگ.شما ارجاع دادید به ایه ۷ سوره ال عمران. یعنی اینکه دراین مورد فعلا نمیتوان برداشت دقیقی کرد.پس تکلیف خمس چه می شود.

از اینکه جواب می دهید کمال سپاسگزاری را دارم.
پاسخ:
آقای حسین. تجربه دو قرن اخیر نشان می دهد که سپردن رسن حرکت تاریخی ملت ها به اختیار یک تصمیم گیرنده اصلی، در فاصله کوتاهی منجر به ظهور دیکتاتور خواهد شد. اینک اتحاد داوطلبانه گروه های اجتماعی و سیاسی متکی بر گزینش مردمی، راه حل معضلات ارائه می شود. در مورد سئوال دوم نیز لطفا به دفاتر آیات عظام مراجعه فرمایید.
del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo

لینک مستند زخم نشر و مشاهده در youtube.com  (مستند نشر زخم)

دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 10:35 PM
علیرضا
شنبه 30 بهمن ماه سال 1389 ساعت 10:48 AM
آقای عابدی سلام

این آدرس مستند زخم نشر است که در یوتیوب آپلود کرده ام را لطفا در سایت ناریا قرار دهید تا در دسترس بازدیدکنندگان سایت باشد.

http://www.youtube.com/nariaproduction

متشکرم
del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo

جوابیه ای به 206  (عجز و آوارگی مخالفان)

دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 10:33 PM
عربگری
پنجشنبه 28 بهمن ماه سال 1389 ساعت 04:20 AM
سلام استاد
در این هنگام از نیمه شب که باید بخوابم و ساعتی دیگر جهت رفتن به کار بیدار باید بشوم موفق شدم جوابیه ای برای ۲۰۶ بنویسم
اگر به وبلاگ ایکس مراجعه بفرمائید تا نظر شما چه باشد
سرزنده باشید
پاسخ:
آقای عربگری. انصافا زحمت کشیده اید، گرچه فرارهای او از حقیقت ارزش ممانعت نداشت و به ماهیت وی برمی گردد که یک یهودی است، چنان که در ردیف ۳۸ قصد اصلی او تمسخر خداوند و کتاب قرآن است و فی الجمله می خواهد بگوید که مسلمانان بی نیاز به دلایل عقلی مطالب قرآن را ماخذ می گیرند!!؟ خسته نباشید.
del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo

آخرین عقب نشینی ها  (پوریم)

دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 10:31 PM
حمید
پنجشنبه 28 بهمن ماه سال 1389 ساعت 01:36 AM
جناب استاد ضمن عرض سلام وخسته نباشید  ظاهرا دوستان کم لطفی کردند و بنده را عامل ایجاد تشنج وتنش معرفی کرده و خیلی سریع هم روانه ی سطل یهود کردند!! اما اگر ازین جوگیر شدن ها بگذریم  با کسب اجازه از شما ودعوت به گفتکوی بدور از هر گونه تعصب و توهین ، ابتدا خلاصه ی ادله ی شما برای اثبات پوریم در مقاله ی 104 که بارها بنده را به آن ارجاع داده اید ومن هم بارها آنرا مطالعه کرده ام ، نظری بیفکنیم و مطالبی را عرض بکنم. قبل از هرچیز اگر بخواهیم صورت مساله را دوباره مرور کنیم بطور خلاصه  اینه که 1- مسلمابراساس قرائن وشواهد انقطاع ورکودی در تاریخ این منطقه وجود دارد.2- این انقطاع پیامدها و عواقب و عوارضی را به دنبال داشته است 3- جعلیات و تحریفاتی از سوی سران کنیسه وکلیسا ازچند قرن پیش درپی این انقطاع صورت گرفته است. این معلومات اولیه ی ماست برای حل مساله یی که عامل و بانی انقطاع بوجود آمده را از ما می خواهد. حضرتعالی در مقاله ی  104 با ارائه ی 15 دلیل تاکید دارید که عامل انقطاع ، نسل کشی کامل ملتهای شرق میانه  توسط یهودیان بوده است و بنده نازل شدن عذاب الهی را عامل آن حدس زده ام. حال اگر بخواهیم دلایل ارائه شده را دسته بندی بکنیم به چهار دسته ی کلی تقسیم می شوند: دسته ی اول دلایلی که نشان ازوجود انقطاع و خاموش شدن چراغ زندگی ملتهای منطقه و دلالت بر رخدادن واقعه ای بزرگ دارد (موارد شماره 2-4-5-6-7-8) که با استناد به آنها نمی توان به عامل انقطاع پی بردبلکه فقط وجود انقطاع را اثبات می کنند. دسته ی دوم  دلایلی که  به عواقب و پیامدهای ناشی از انقطاع می پردازند (موارد شماره 3-9-11-12-13-14 ) که عامل انقطاع چه پوریم باشد وچه عذاب الهی فرقی ندارد چون این عواقب باز سرجای خود خواهند بود . دسته ی  سوم  اشاره به جعلیات صورت گرفته برای پر کردن خلا موجود (سماره 10) که می تواند مستقل از عامل انقطاع باشد زیرا امکان جعل و تحریف در هر زمان ومکانی وجود دارد ومهم اهدافی است که پشت آنها وجود دارد که شما هدف از آن را سرپوش گداشتن بر پوریم می دانید و بنده اهداف و برنامه هایی دیگر را که قبلا عرض کردم پشت این جعلیات معرفی کردم. دسته ی چهارم دلایلی که می تواند قوم یهود را بعنوان مظنون معرفی بکند یکی نقل مستقیم تورات ودیگری قدمت ودیرینگی قوم یهود که گویا جان سالم از آن واقعه بدر برده اند.(موارد 1و15) مسلما با توجه به تحریفات و دستبردن های  مکرر در آن  تورات نمی تواند سند محکمی برای استناد کردن باشد. قدمت قوم یهود نمی تواند دلیل کافی برای متهم کردن آنها باشد زیرا اعراب هم  در شرق میانه از قدمت بالایی برخوردارند وشما درجواب خارج بودن اعراب از حوزه ی پوریم را مطرح کردید در حالیکه نیزه بدستان منسوب به هخامنشیان و یهودیان هم بنا به فرمایشات شما بعداز اجرای پوریم به خواستگا ه های خودشان که خارج از حوزه ی مذکور بوده اند برگشته اند . پس اصولا قدمت قوم یهود یا هر قوم دیگری نمی تواند دلیل کافی برای متهم کردن آنها باشد.
باتوجه به موارد فوق تنها دلیل اصلی ازمیان ادله ی شما برای اثبات پوریم جعلیات صورت گرفته  توسط یهودیان می باشد  که خود جای بسی سوال است  که چگونه  شما این نتیجه گیری را کرده اید وبطور مسلم برآن پافشاری می کنید که هدف آنها از این جعلیات اختفای قتل عام پوریم است!؟ اگر هم این استدلال شما درست باشد با توجه به  فرمول ارائه شده توسط  توسط حضرتعالی که  " مراتب هر اظهار نظری ابتدا از ظن و شک شروع می شود و اگر لااقل دو نمونه دلیل اثباتی همراه خود بیاورد، آن گاه از ظن به مقام نظر بالا می جهد و اگر این پله ها به چهار و پنج رسید، تبدیل به مدخلی قابل دفاع و یا شایسته نقد می شود. "  پوریم حداکثر می تواند در مقام نظر قرار بگیرد نه اصل مسلم و غیر قابل انکار. بنده باز تاکید می کنم  تنها دلیل شما که قویا می توان به آن  پرداخت و جای بسی تامل است جعلیات صورت گرفته توسط یهودیان می باشد که مجموعه ی آنها تنها بعنوان یک دلیل قابل ارائه است وسایر دلایل به شرح فوق دلایل اثبات پوریم یا عامل انقطاع نیستند.
با  عرض پوزش از حضورتان لطفا نظرتان را بفرمایید
پاسخ:
آقای حمید. خدا را شکر که بالاخره حتی با خط زدن فله ای ادله آن مقاله، باز هم یک دلیل عمده در اثبات سعی پر هزینه یهود برای پنهان نگه داشتن ماجرای پوریم  را پذیرفته اید. حالا کاری به دسته بندی کج و کوله شما نسبت به نشانی های مندرج در یادداشت ۱۰۴ ندارم. فقط سعی کنید یک دلیل هم شما برای نسبت دادن انهدام و انقطاع هستی شرق میانه به امر الهی بیاورید. با این توجه که در شروح سیاسی کنونی از هخامنشیان تا قاجار و آن غول ها و محصولات فرهنگی که از همان دوران در ذهن ما کاشته اند هرگز نامی از پوریم نیامده است!؟   
del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo

گذر قرآن در طول زمان  (احیاء وحدت مسلمین)

دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 10:27 PM
منصور
پنجشنبه 28 بهمن ماه سال 1389 ساعت 01:07 AM
سلام علیکم
استاد گرامی؛ به نظر می رسد با یادداشت های ویرانگر ایران شناسی و نیز مقالات متفرقه طی سالهای 82 تا 88 که از کنار هیچ یک از آنها نمی توان به سادگی و بی تعمق گذشت و همچنین یادداشت های به یادماندنی اسلام و شمشیر, دیگر بر همه ی رهپویان بنیان اندیشی روشن شده که تمام دانایی ها درباب علوم انسانی مخصوصا تاریخ ایران و اسلام دروغ محض و عین نادانی است. حالا همه تمایل داریم تنها اثر دانایی و سند بدون خدشه ی حال حاضر جهان را آنگونه که هست بشناسیم و بفهمیم. به هر حال این یک کاری مهم و بزرگ است که باید انجام شود چون ما نمی توانیم مثلاً با زوم کردن بر روی پنجره ی خانه ای آن خانه را به طور کامل شناسایی کنیم. البته منظور من تفسیر قرآن نیست بلکه فهم درست آیات آن است. یکی از دوستان وقتی شرح من بر آیات آخر سوره ی شعرا را دید گفت همین شرح شما تفسیر است!!. در حالیکه همه می دانیم تمام مفسرین با استفاده از نکات غامض قرآن که تأویل آن فقط با خداست و نیز کلمات مجرد قرآن سعی در انطباق قرآن با کلیشه ی ذهن خود دارند که با تاریخ یهودساخته ساختار یافته است و حال آنکه بالعکس ما می خواهیم خود را بر مفاهیم قرآن انطباق دهیم و بر اساس آن زندگی کنیم. تفسیر یعنی چسب و قیچی کردن آیات قرآن , یعنی برداشتن «کلوا و اشربوا» از یک جا و چسباندن آن به «مااستطعتم من قوه» از جای دیگر. یعنی اینکه از میان آیات مربوط به حضرت شعیب و قومش امام زمان را در بیاوریم. متاسفانه جهل و تعصب چنان دل عده ای را سنگ کرده که به هیچ وجه حاضر نیستند بیش از آنی که هستند فکر کنند و همان اتهامات را که در مورد تاریخ شرق میانه به استاد می زنند مبنی بر اینکه ایشان مدارج کلاسیک ندارند, همان اتهامات را هم در زمینه قرآن پژوهی می زنند. ولی باید گفت همانگونه که دانشگاهی بودن علم تاریخ بی سوادی دارندگان مدرکش را می رساند حوزوی بودن یک آخوند هم بی سوادی او را در زمینه ی قرآن شناسی بیان می دارد.
از این رو پیشنهاد می کنم قرآن کریم را از ابتدا و به طور کامل شروع به خواندن کرده و مفاهیم و مضامین و دقایق آن را این بار فارغ از هر گونه سند غیر قرآنی مانند کسی که در صدر اسلام زندگی می کند و می خواهد مسلمان شود, مورد توجه قرار دهیم. دوستان قرآن پژوه زحمات بسیاری در زمینه ی روشنگری موضوعی در زمینه های مختلف انجام داده اند که جای تقدیر فراوان دارد و واقعا منشاء برکات بسیاری بوده است اما این کافی نیست دو دلیل اول اینکه بحث های متفرقه ی قرآنی جامعیت ندارد و کل قرآن را دربر نمی گیرد و ممکن است این شائبه ایجاد شود که موضوعاتی که مطرح نمی شود پس در آنجا برای ما اشکالی وجود ندارد و دوم اینکه نظم و ساختار مشخصی ندارد یعنی اگر چه ما این بلوکهای مجزا را به خوبی شناسایی می کنیم اما نمی توانیم آنها را در کنار یکدیگر قرار داده و بنای منسجم هر سوره و نهایتا کل قرآن را بشناسانیم. نمی توان گفت قرار گرفتن آیات متعدد در موضوعات مختلف و به ترتیب فعلی در قالب یک سوره ی خاص تصادفی است, حرف در حرف و بی نظم بودن آیات قرآن چیزی است که فراهم آورندگان مثنوی معنوی یا دیوان حافظ به آن معتقدند, اما آیا واقعاً چنین است؟
برای اینکه منظورم را واضح تر بیان کنم از میان هزاران مورد یکی را مثال می زنم؛ ببینید در مورد دلیل اول در نظر بگیرید خداوند در سوره بقره آیه 185 می فرماید: «فمن شهد منکم الشهر فلیصمه». یعنی هر کس از شما ماه را ببیند باید روزه بگیرد. در حال حاضر نه تنها در ایران که در هیچ جای جهان اسلام این فرمان خداوند اجرا نمی شود. مردم هر کشور در روز معینی روزه گرفتن را شروع و در روز معین دیگری هم آن را تمام می کنند و این روزها در کشورهای مختلف متفاوت است. شما فرض کنید کشورهای عربستان ایران مصر لیبی و الجزایر به ترتیب روزهای شنبه یکشنبه دوشنبه سه شنبه و چهارشنبه را روز شروع و مثلا همین روزها را هم پایان ماه رمضان اعلام کنند, حال اگر همین کشورها یک کشور واحد اسلامی بودند آنگاه تکلیف چه بود؟ آیا مثلا اگر کسی در قاهره ماه را مشاهده می کرد, لازم بود کل مردم این پهنه ی جغرافیایی در آن روز روزه بگیرند یا به آن پایان دهند؟ همین وضعیت را در مورد کشور خودمان در نظر بگیرید که کسی مثلا در مشهد ماه را می بینید و همه ی مردم ایران باید به حرف او روزه بگیرند. با تعمق در آیات قرآن می بینیم که خداوند دستورالعمل های اسلام را به شخص مسلمان ابلاغ کرده است ولی او را به تبعیت از دیگران در امور دین امر نکرده است و این موضوع خود به خود مفهومی به نام حکومت اسلامی را بی اعتبار می کند. در مورد دلیل دوم اهمیت بیشتری وجود دارد. اصولاً چه دلیل وجود دارد که ما برخی سوره ها را مکی و برخی مدنی بدانیم؟ ما که برای تاریخ فعلی اسلام پشیزی ارزش قائل نیستیم نباید کوچکترین پیش زمینه ای جدای از قرآن برای فهم آن برای خود در نظر بگیریم. ما قرآن را همین گونه که هست قبول داریم و می خوانیم, برخی براین باورند که قرآن را باید آنگونه که بر پیامبر اکرم نازل شده و متعاقباً بر مسلمین قرائت شده , مطالعه کرد تا آن را به خوبی دریافت؛ ولی چه نظم و ترتیب تضمین شده ای در مورد آیات قرآن وجود دارد؟ آیا تصور این است که تعهد خداوند به حفظ قرآن فقط شامل حفظ کلمات و آیات و سوره ها است یا شامل حفظ نظم و ترتیب آن نیز می شود؟ تعهد خداوند تام است و همه جانبه می باشد قرآن دقیقاً به همین شکل که به دست ما رسیده است بر مسلمین صدر اسلام قرائت شده است. آیا اگر غیر از این باشد ظلمی در حق ما روا داشته نشده است؟ پس مثلاً در 500 سال پیش به چه شکل بوده؟ در 700 سال پیش به چه شکل یا در 1000 سال پیش و .... مثلا آقای بازرگان کتابی دارد به نام «سیر تحول قرآن» که آمده و نزول آیات قرآن را با توجه به طول آیات مرتب کرده یعنی کوتاه ترین آیات را آیات اولیه و بلندترین آیات را آیات واپسین قلمداد کرده است. البته در عنوان کتاب چند کلمه دیگر هم وجود دارد که به خاطرم نیست. اگر ما قائل شویم که خداوند قرآن را به ترتیبی غیر از قرآن کنونی بر پیامبر نازل کرده ضمن اینکه عجز خداوند را در حفظ ترتیب سوره ها قائل شده ایم راه را برای انواع و اقسام دست کاری در آیات خداوند بازگذاشته ایم. یعنی اینکه با مشتی آیات به هم ریخته روبروییم که هر کس می تواند برای آنها ترتیبی قائل شود یا حتی آنها را کم و زیاد کند. این همان چیزی است که مفسران شیعه از آن حداکثر استفاده را برای انحراف اسلام برده اند.
حتی بسیاری از علائم وقف و وصل در آیات را هم مجبوریم با توجه به بی اعتباری تاریخ فعلی اسلام جابجا کنیم.

پاسخ:
آقای منصور. به جز نصب پلاک مکی و مدنی که امری جدید و با هدفی پلید است، یک امر کلی تکلیف می کند که ترتیب سوره ها و آیه ها در قران های کنونی را امین و مانده از زمان پیامبر بدانیم، چرا که در قدیم ترین لت نوشته های پوستی قرآن نیز، با همین دسته بندی و ترتیب سوره ها و آیات رو به روییم با این تفاوت که در متون قدیم نقطه و علامت حرکت و قرائت و قطع و وصل و غیره دیده نمی شود. چنین مراتب مطمئن کننده در باب قرآن ما را از بازخوانی موشکاف سراسر آیات بی نیاز می کند و تنها به کشف حضور اسراییلیات در تفاسیر و ترجمه ها موظفیم که کار زمان بری است و نمی توان بی مهابا دل به دریای تشکیک سپرد. این که با نشانه هایی می توان آغاز ژرف اندیشی در قرائت و برداشت از قرآن در نزد بنیان اندیشان را ملاحظه کرد، باید سپاس گزار خداوند بود که اجر بندگان را ضایع نمی کند. اما آن چه که به پورپیرار مربوط می شود سعی در نزدیک تر کردن زمان وحدت اسلامی است که دشمنان با دعوت به تفرقه، در شمای تعصبات مذهبی، تلقین کرده و تراشیده اند.    
del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo

معنای آل در قرآن  (قرآن)

دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 10:23 PM
عابدی
چهارشنبه 27 بهمن ماه سال 1389 ساعت 7:44 PM
سلام استاد. خسته نباشید.

استاد آل عمران در یک جمله دوبار تکرار شده و در پاراگراف آخر به جای «جا»، «حا» نوشته شده است.

ضمنا چه معنی برای «آل» می تواند صحیح باشد؟

پاسخ:
استاد بزرگ آقای عابدی. با تشکر، تعمیر شد. برای آل چند معنا قرار داده اند. پیروان، وابستگان، منسوبین، تبار، خاندان و اخلاف که در واقع همگی به یک معنا اشاره دارد: کسان و بستگان.
del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo

فراماسونری و اعداد  (متفرقه)

دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 10:12 PM
آرمین
چهارشنبه 27 بهمن ماه سال 1389 ساعت 01:26 AM
با سلام خدمت استاد پورپیرار
استاد؛همانطور که میدانیم اعداد ۱۱ و مضارب آن٬به خصوص عدد ۳۳ از نمادهای فراماسونری میباشند.به عنوان مثال:جنگ ۳۳ روزه لبنان٬کشته شدن جان.اف.کندی در مدار ۳۳ درجه٬کشته شدن آبراهام لینکلن در صندلی شماره ۳۳ تئاتر و ...
حال نظر شما در رابطه با انقلاب ما که در ۲۲ برج ۱۱ یعنی بهمن ماه که جمع این دو٬عدد ۳۳ را نشان میدهد چیست؟
چرا باید انقلاب مصر  در ۱۱ فوریه و سی و سومین سال پیروزی انقلاب ما رخ دهد؟
به نظر شما اینها اتفاقی است یا کسانی در پشت پرده همچون محمد علی فروغی(ماسون درجه ۳۳ ایران)این اقدامات را برنامه ریزی و کارگردانی میکنند؟
با تشکر از زحماتتان
پاسخ:
آقای آرمین. این ها برآیند تصادف محض است و نکته تاریک مانده ای را روشن نمی کند، زیرا ده ها برابر این چند نمونه هم به زمانی روی می دهد که ربطی با عدد ۳۳ ندارد.
del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo

زبان آرامی  (زبان ها)

دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 10:11 PM
محمدرضا نیسی
سه شنبه 26 بهمن ماه سال 1389 ساعت 4:10 PM
سلام‌علیکم

****‌ خبری شگفت انگیز و امیدبخش برای ابهامات****

زبان قرآن "آرامی" است نه "عربی"

هر دم از این باغ بری می‌رسد! مزدورانی چون "نصر حامد ابوزید" و دانشمندانی !!! چون "محمد آرکون" کم بودند حالا کریستف لوکزنبرگ (Christoph Luxenberg) اضافه شد

لینک مطلب:

http://salamjavan.blogfa.com/post-606.aspx

سؤالی داشتم که اگر کسی از بزرگواران بتواند کمکم کند، ممنون می‌شوم:
بر اساس نظریه‌های موجود در حوزه زبان‌شناسی و مکتوبات اوریجینال بر جای مانده، ارتباط بین زبان عربی و نوشته‌های قدیمی منسوب به "آرامی" چیست؟
پاسخ:
آقای نیسی. باید ابتدا به دنبال ارامیان بود، سپس خط و زبان آن ها.
del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo

دانلود مستند شرح کامل جنگ جهانی اول  (نظرات جالب دیگران)

دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 10:09 PM
دانلود مستند شرح کامل جنگ جهانی اول
دوشنبه 25 بهمن ماه سال 1389 ساعت 9:28 PM
http://vatandownload.com/2011/02/-the-first-world-war.php
del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo

کتاب های ممنوع الانتشار کارنگ  (متفرقه)

دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 10:08 PM
علیرضا
دوشنبه 25 بهمن ماه سال 1389 ساعت 3:52 PM
استاد احیانا این کتاب که کار نشر کاررنگ نیست؟!!
http://www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsID=1253219

پاسخ:
آقای علیرضا. نشر کارنگ ۱۵ کتاب در قسمت ارزیابی وزارت ارشاد  دارد که مجاز نیستند رونمایی شوند.
del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo

بازتاب مطالب در سایتی خبری  (انعکاس و بازتاب)

دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 9:56 PM
محمد اوجال اولوتورک
یکشنبه 24 بهمن ماه سال 1389 ساعت 9:48 PM
رجانیوز: جعلیات دانشگاه شیکاگو؛ عامل ضبط الواح گلی ایران در مورد کعبه زرتشت

http://www.rajanews.com/detail.asp?id=79135

استاد، چقدر بی شرف و بز دل و بی شرم اند اینها! عین عکسها و مطالب شما در ارتباط با جعلیات انجام شده در مکعب زرتشت را برداشته اند، بدون کمترین اشاره ای به نام شما و یا حداقل مستند گرانسنگ مجعولات مجلل که عکسها را عینا از همانجا برداشته اند.

گرچه با همه اینها، همین کارشان هم باز باعث خرسندی است.

پاسخ:
آقای اوجال. باید از ارائه همین میزان نیز ممنون شان باشیم. باید جایی تغییری در تگاه به موضوع صورت پذیرفته باشد که بسیار مبارک است.
del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo

تحولات منطقه  (دوستانه)

دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 9:36 PM
صالح
یکشنبه 24 بهمن ماه سال 1389 ساعت 7:07 PM
با عرض سلام خدمت استاد و دوستان

جناب نیسی عزیز ، حوادث و تحولات سریع و غیر مترقبه اخیر تونس و بخصوص کشورمصر ! مجالی را برای دخالت غرب در ایجاد " هرج و مرج خلاق" باقی نگذاشته کما اینکه شاهد شکل گیری مسالمت آمیز این انقلاب مردمی را هستیم تا یک هرج و مرج (؟)
ثبات یک کشور مهم  هم جوار و هم مرز با اسرائیل و دارا بودن  نظام و حکومتی  سازشکار و هم پیمان (حکومت مبارک) با خواسته های رژیم صهیونیستی که در این مدت 30 سال شاهد آن بوده ایم خیلی بهتر و مفیدتر از مصری با هرج و مرج که ناامنی مرزی را برای اسرائیل بهمراه خواهد داشت ، میباشد . که اگر بخواهیم این انقلاب روز افزون مردمی را هرج و مرج ساخته و پرداخته شده غربیها بدانیم ! پس شاید ممکن است در آینده نزدیک این حوادث و رویدادها دامن گیر کشور اردن هم  شود که مرز شرقی و بسیار امن اسرائیل محسوب میشود (؟!)

استراتژی غرب و یهود در این چند ساله اخیر در ایجاد طرح " خاور میانه جدید و بزرگ " بر حسب ایجاد ساختاری حکومتها و نظامهای مطیع تر و سازشکارتر و آن هم بر اساس حفظ هر چه بیشتر امنیت اسرائیل بود که اخیراً هم با واکنشهای نظامی امریکا و اسرائیل در تضعیف مسلمانان منطقه همراه گردید و این طرح با مقاومت مردم منطقه و در راس آنها حزب الله لبنان و حماس به شکستن انجامید و با انقلاب مردمی که امروزه در کشورهای مسلمان عربی شاهد آن هستیم ، فاتحه این طرح و استراتژی خوانده شد .

شاید بتوان گفت که تنها وسیله باقیمانده در دست یهود و غرب ، فقط و فقط حربه اختلافات مذهبی و فرقه ای، این یار و یاور قدیمی قوم یهود در طول تاریخ میباشد و در این راستا گسترش و شناساندن روز افزون تالیفات استاد پورپیرار و حقایق بیان شده از جانب ایشان نقش بسیار مهمی را در بیداری و هوشیاری مسلمانان ایفا خواهد کرد تا به یاری خداوند این حربه اختلافات مذهبی و فرقه گرایی یهود ساخته به شکست انجامد .

اینک به اهمیت و حقیقت رسالتی که استاد پورپیرار در این مدت چند ساله گذشته در بازگویی و بیان حقایق تاریخی و دینی عهده دار آن هستند پی میبریم تا در این زمان و مکان مناسب ، وسیله و رهگشا و راهنمایی جهت بیداری و هوشیاری و وحدت هر چه بیشتر مسلمانان و بخصوص مردم منطقه شرق میانه  باشد .

استاد عزیز ، جا دارد تا در اینجا از زحماتی که حتی در این کهولت سنی و با تمام نابسامانیها و ناملایمات روزگار برای آشکار شدن حقایق جهت آینده و نسلی بهتر می کشید تشکر و قدردانی کرده و از دور ، دست مبارکتان را میبوسم و از خداوند منان سلامتی و اجر دنیوی و آخرت را برای شما انسان بزرگ و پاک خواستارم .  

با آرزوی سلامتی و موفقیت
پاسخ:
آقای صالح. از تعارفات شما ممنونم ضمن این که من کار عمده ای جز ادای وظیفه نسیب یه حقایق منطقه انجام نداده ام.
del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo

ترس از پوریم یا جعلیات ؟  (نظرات جالب دیگران)

دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 9:01 PM
یکشنبه 24 بهمن ماه سال 1389 ساعت 02:25 AM
سلام
خیلی ساده، هر کس که با پوریم و پذیرش اون مشکلی داره، می شه توضیح داد و اگر نپذیرفت، تو سطل یهود انداخت! یکیش همین حمید خان! ایضا این 206 صندوق ترکیده! به نظرم کار درستی می کنند، حداکثر می گن بعضی از ما جعل هم می کنند! اما در مورد پوریم، قدرت عقب نشینی ندارند و نمی تونند در مورد اون هیچ حرفی بزنند الا اینکه همواره سعی در اختفای اون بکنند. خیلی جالبه. این واقعا نقطه ضعف یهوده و از تعمیم اون مثل سگ می ترسند! الان این سوال برای من مطرحه که این جماعت وقیح، چرا از علنی شدن پوریم این همه می ترسند؟آیا نمی تونن بگن پدران ما یه غلطی کردن به دلیلی و رفت پی کارش؟! مگه همین الان علنا ترور نمی کنند؟
یا اینکه من در اشتباهم و هم از انتشار پوریم می ترسند و هم از اثبات جعلیات؟
del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo

امحاء اقوام  (پوریم)

دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 8:59 PM
حمید
یکشنبه 24 بهمن ماه سال 1389 ساعت 00:55 AM
جناب استادضمن عرض سلام و تشکر بخاطر ارائه ی فرمول و قاعده ی راه گشایتان برای ارزیابی و سنجش مطالب که انشاء الله از آن استفاده خواهیم کرد جسارتا در مورد این فرمایش شما که فرموده اید: به این بهانه متوسل اید که چرا قتل عام شرق میانه در قرآن نشانی ندارد اما اگر از خود شما پرسیده شود چرا پوریم آسمانی مورد ادعای شما و یا لااقل کشتار بابل در قرآن ثبت نیست،
باید عرض کنم اگربه مطالب بنده مراجعه کنیم چنین سوالی که چرا قتل وعام شرق میانه در قرآن  نشانی ندارد، مطرح نشده  بلکه عین متن  نامه ی بنده  در این خصوص  بدین صورت می باشد:
... درقرآن کریم ازقوم یهود وجنایت های آنها به تفصیل وبیشترازهرقوم دیگری صحبت شده است ولی درکارنامه ی اعمال آنها ازهرنافرمانی و کج رویی صحبت شده الا ازکشتارجمعی ملتها. حداکثرکشتاری که به دست آنها صورت گرفته کشتن پیامبرانشان بوده است. اما ازهلاک شدن و ازبین رفتن ملتهای بیشماری به دست خدواند سخن بسیاررفته است...
با توجه به این مطلب عرضم این بود که اگر این قتل و عام  توسط یهودیان انجام شده بدلیل اهمیت موضوع ودامنه ی جنایت و همچنین  اختصاص آیات متعدد وبسیاری از کلام خداوند به  سرگذشت و رفتار یهودیان کمترین اشاره ای درین خصوص نمی بینیم. هرچند این را باید عرض کنم من از قرآن انتظاری شبیه کتاب تاربخ را ندارم که باید همه ی وقایع را بازگو کند اما آنچه که مسلم است یک سری از مطالب تاریخی در قرآن موجود است ودر بسیاری از موارد حتی جزئبات را هم بطور کامل شرح می دهد .خلاصه آنکه تا آنجا که از یهودیان و وقایع مربوط به آنها صحبت شده از ذکر چنین واقعه ای  خبری نیست. اما بر عکس برای حدس وگمان بنده یعنی نزول عذاب الهی  بدون وجود هر گونه واسطه یا مجریی (مانند یهود ) آیات متعدد وبسیاری در سراسر قرآن وجود داردبدین مضمون که چرا به سرگذشت ملتها واقوام پیشین  که در زمین  گرفتار عذاب الهی شده اند و شهرهایشان ویران شده نمی نگریید؟ یعنی می توان در قرآن برای ازبین رفتن ملتها وشهرهااز طریق عذاب الهی  قراین وشواهد بسیاری یافت اما برای قتل وعام ونسل کشی ملتها بدست ملتی دیگر ازجمله یهودیان که به کرات از آنها در قرآن به بدی یاد شده نمی توان قرینه یا اشاره ایی یافت. رجوع بنده به قرآن برای این مساله بدان خاطرست که حدس من( عذاب الهی) مارا ملزم میکند تا به کلام باری نظری بیفکنیم ودرصدامکان چنین قضیه ای را ارزیابی کنیم . قابل ذکر است یکی ازدوستان چنین برداشت کرده اند که من انتظار دارم کلمه یا واژه ی پوریم در قرآن باید ذکر شده باشد تا من آن را بپذیرم !! خیر اسم یا نامگذاری واقعه مهم نیست بلکه خود واقعه که نسل کشی مردم بدست یهودیان می باشد مهم است.
پاسخ:
آقای حمید. در قرآن به دو فساد بزرگ اشاره می شود که به دست یهودیان و نه خداوند یکتا در زمین اجرا شده است. در ضمن به پاسخ چند کامنت بالاتر نیز توجه کنید، که پوریم های جاری و امروزین یهود هم، که با دست کورش و بازوی نظامی امروزین یهود، یعنی آمریکا صورت می گیرد، به مجوز های یهوه متکی است، نه به رهنمودهای قرآن، ضمنا در قرآن به امحاء اقوامی اشاره می شود که نه فقط راه نمایی های الهی را به تکرار ندیده گرفته اند، بل رسولان و حاملان هشدارهای الهی را نیز می کشته اند.
del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo

فرق قرآن و تورات  (قرآن)

دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 8:55 PM
شنبه 23 بهمن ماه سال 1389 ساعت 11:25 PM
فراموش نکنید که اگر اجرای پوریم را، که موجب امنیت خاطر یهود شد، به خداوند نسبت دهیم بارگاه الهی را بازوی نظامی یهود فرض کرده ایم. برای ارتقاء مقام ظن خود به نظر لااقل یک دلیل روشن اشاره کنید و نردبانی را به دیوار بام نچسبانید که هیچ پله ندارد.

جناب حمید  اینم دلیل:

خدایت که پیش روی تو چون آتش سوزنده عبور می کند، ایشان را هلاک خواهد کرد و پیش روی تو ذلیل خواهد ساخت. پس ایشان را اخراج نموده به زودی هلاک خواهی کرد، چنان که خداوند به تو گفته است. (تثنیه، باب ۹، آیه ی ۳)

و یهوه خدایت می فرماید از قومی به قوم دیگر بلا نازل خواهد شد، از چهار گوشه ی گیتی طوفان به پا خواهد خاست، روی زمین پر از اجساد کشتگانی خواهد شد که یهوه خدایت آنان را هلاک خواهد ساخت. برای آن ها کسی ماتم نخواهد گرفت، آن ها دفن نخواهند شد، بر روی زمین رها شده و تبدیل به کود خواهند شد. (ارمیا، باب ۲۶، آیه ی ۳۲ و ۳۵)

شما از کاه حامله شده خس خواهید زایید و قوم ها مثل آهک سوخته و مانند خارهای قطع شده که از آن آتش مشتعل گردد، خواهند شد. (اشعیا، باب ۲۳، آیه ی ۱۲)

و خداوند دشمنان ات را که با تو مقاومت نمایند، از حضور تو منهزم خواهد ساخت، از یک راه بر تو خواهند آمد و از هفت راه پیش تو خواهند گریخت». (عهد عتیق، تثنیه، ۷:۲۸-۱)

جناب حمید به جای یک دلیل شما رو به ۴ دلیل مسلح کردم. خدا قوت.
پاسخ:
بفرمایید. این یهوه خدای یهود است که از درون سفحات تورات، در همه جا و هر زمان، دستور اجرای قتل عام  را می دهد، نه خداوند قرآن که رعایت حقوق اسیر را نیز توصیه می کند.

یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُل لِّمَن فِی أَیْدِیکُم مِّنَ الأَسْرَى إِن یَعْلَمِ اللّهُ فِی قُلُوبِکُمْ خَیْرًا یُؤْتِکُمْ خَیْرًا مِّمَّا أُخِذَ مِنکُمْ وَیَغْفِرْ لَکُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِیمٌ.  اى پیامبر به کسانى که در دست ‏شما اسیرند بگو اگر خدا در دل هاى تان قصد خیرى بیابد، شما را می بخشد و به تر از آن را عطا می کند که از دست داده اید، و خدا آمرزنده مهربان است (۷۰)
del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo

حذف تفرقه های اسلام  (احیاء وحدت مسلمین)

دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 8:50 PM
سعید
شنبه 23 بهمن ماه سال 1389 ساعت 3:21 PM
استاد گرامی پیروزی درخشان مردم مصر در سرنگونی مبارک نوکر یهود را به شما تبریک می گویم. به امید آن که همه مسلمین روزی نه چندان دور خاورمیانه اسلامی غیریهودی را به وجود بیاورند و شرق میانه کهن را احیا کنند.
پاسخ:
آقای سعید. اینک مشکل امر، خالی بودن عرصه ملی کشورهای به پا خاسته برای گزینش جانشین سیاسی در جوامع اسلامی است، که خود حاصل دراز مدت و خشن برقراری دیکتاتوری در مدیریت این کشورها است. برگزیدگان و صاحب نظران ملل مسلمان مناسب ترین فرصت  تاریخی را پیش رو دارند که دعوت به تجدید امپراتوری اسلامی متشکل از تمام سرزمین های مسلمان را عنوان و درخواست کنند، که تنها مانع اصلی آن گردن گذاری به فرق و مذاهب دشمن دین است. همین جا معلوم می شود که سازندگان مذاهب در دین اسلام تا چه حد از کاربرد تفرقه انگیز این فرقه ها مطمئن بوده اند، چنان که امروز حتی نمی توان الگویی برای خروج از ایده های مندرج در مذاهب ارائه داد.
del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo

خمس در قرآن  (قرآن)

دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 8:48 PM
سلام
شنبه 23 بهمن ماه سال 1389 ساعت 2:52 PM
با سلام از جناب استاد  در مورد آیه خمس سوالی داشتم /
در این آیه چند مورد هنوز برای بنده روشن نیست

۱ - همان مسئله قدیمی که برادران اهل سنت  خمس را متعلق به زمان جنگ می دانند و البته با توجه به کل سوره که در آن به نوعی آداب و احکامجنگ آمده  نظریه اهل سنت قویتر به نظر می رسد

۲ - در تعدادی از ترجمه ها  برای ذی القربی (  خویشاوندان ) دیده می شود و در بعضی دیگر ( خویشاوندانش ) که اشاره به خویشاوندان پیامبر می کند که این ضمیر متصل را نیز داخل کروشه از طرف خود مترجم آورده اند

۳  -  مطابق قانون مدنی و قوانین شرع خویشاوندان به طبقه و هر طبقه نیز به درجانی  تقسیم بندی شده است . ...  که نهایتا و تقریبا  به  جد پدری و مادری می رسد و بعدا عملا وجود ندارد  .  حتی اگر دیدگاه شیعی را نیز  در مورد خمس معتبر بدانیم باز هم این سوال خودنمائی می کند :
که خویشاوندان پیامبر نهایتا در عرض صد سال اول از دنیا رفته اند و دینی که اصل را بر اطاعت از الله و تقوای الهی می داند و تمام حقوق های نژادی و ملیتی و .. را رد می کند  چطور  خودش حقوقی موروثی برای تمام دورانها  ایجاد می نماید .

۴ - با جستجوی ساده ای مشخص می شود که دستور زکات ۳۳  بار در  قرآن بکار رفته ولی مسئله خمس تنها یکبار  .چرا تشیع اینقدر کمرنگ به زکات نگاه می کند و عمده پافشاری اش روی خمس است .  آیا سی و سه  بار تکرار دستور زکات دلیل بر اهمیت آن نیست  ؟
۵ -  اگر ذی القربی و مشهابهات  آنرا در قرآن جستجو کنیم به نتایج جالبی خواهیم رسید که قرآن در چندمورد دستور کمک و احسان به خویشاوندان  هر شخص را می دهد  و این حس و قرینه تقویت می شود که همام ذی القربی معروف شامل خویشاوندان خودشخص می باشد .

با توجه به این که نظر عمده دوستان فقط روی مورد اول متمرکز است پس تکلیف  شبهات !  دیگر ۲ و ۳ و ۴  و ۵  چه می شود ؟  
با تشکر
پاسخ:
آقای سلام. به تر است  به آیه هفتم از سوره آل عمران رجوع کنید.  
 
 
 
 
آمون : شاید بهتر بود در بخش مبهمات دسته بندی شود، ولی جای مناسب آن، همین جاست.
del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo

تلاش برای هدف بزرگ  (احیاء وحدت مسلمین)

دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 8:45 PM
khalil
شنبه 23 بهمن ماه سال 1389 ساعت 12:04 PM
استاد از محبتها و تلاشهایی که شب و روز برای بیداری مردم از خواب چندین ساله و آگاه سازی ملت از بیهوده بودن تعصبات موروثی و ملی و فرهنگی انجام داده اید متشکرم.
شما متفکر بزرگ قرنید.
پاسخ:
آقای khali. مقصد برداشتن گام کوچکی در مسیر وحدت اسلامی و بازگرداندن خلوص دین اسلام و اثبات بی پیام بودن فرق و مذاهب اسلامی است
del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo

احوالپرسی  (دوستانه)

دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 8:42 PM
بی نام
شنبه 23 بهمن ماه سال 1389 ساعت 08:10 AM
استاد عزیز سلام علیکم-خسته نباشید

امروز کامنت جناب آمون و اعلام خبر  کسالت شما راخواندم .ترجیح دادم تلفنی مصدع اوقات نشوم وبه این وسیله
از درگاه خداوند منان طلب صحت وسلامت برای وجود نازنینتان بکنم.انشا الله سایه شما همیشه بر سر ما مستدام باشه.
پاسخ:
آقای بی نام. از مرحمت شما ممنونم. به لطف و عنایت الهی روزگار را بی شکایت می گذرانم.
del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo

نصب سوال بر آیات قرآن  (اسلام)

دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 8:40 PM
عربگری
جمعه 22 بهمن ماه سال 1389 ساعت 11:30 PM
سلام استاد
۱- کتاب آیت الله عسگری(۱۵۰صحابه دروغین)را چگونه می توانیم تهیه کنیم؟
۲- یادداشتهای قلم در چه آدرسی است و نویسنده اش کیست؟
۳-این یادداشت نیز انصافا بلامنازع است و محکم، و درد دل ماست که اندکی قرآنی هستیم ولی سوء استفاده ها را آنچنان در برابرمان می بینیم که اگر امر به معروف کنیم به جرم اوباش خیابانی در جا کشته می شویم و اگر از این واجب سرباز زنیم خائن به دین خدا خواهیم بود
آیه الهکم التکاثر... را سالهاست داد می زنم
آیه ویل للمطففین... را سالهاست ناله می زنم
آیه قل یاایهاالکافرون لااعبدما...را پیشه ساخته ام
آیه الَّذِینَ یَأْکُلُونَ الرِّبَا ...را سالهاست گریه می کنم
آیه یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ لاَ تَأْکُلُواْ الرِّبَا... را سالهاست بر سر علمائی که سود بانکی را حلال کرده اند می کوبم
آیه الزَّانِیَةُ وَالزَّانِی فَاجْلِدُوا ... را بر صورت مردم بی تقوا می کوبم
آیه الزَّانِی لَا یَنکِحُ إلَّا زَانِیَةً... را سالهاست با جوانان در میان می گذارم
و ...
حیف که مشکل هم از بالا و هم از پایین است. اگر در روزگاری یکی دو پیامبر مردم جهان را نمی توانستند جمع و جور و هدایت نمایند امروزه 124000 پیامبر نیز با تک تک ما مشکل پیدا خواهند کرد
آیا اسلام پویاست؟ آیا پویایی اسلام خوبست؟ آیا اگر در کاری موفق شویم مدیریت الهی در کار بوده است پس آن کار خوب بوده است؟ مگر خدا به تمام کارهای دنیا مدیریت ندارد( وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء)؟
پاسخ:
آقای عربگری. کتاب علامه عسکری در مقابل دانشگاه تهران پیدا می شود و مطالب قلم را می توانید در یادداشت های ۲۸۰ به بعد بیابید.
به ترین محل نصب سئوال برابر آیات الهی،  رجوع به دفاتر پاسخ به اشکالات و شبهات در شهر قم است.

هیچ نظری موجود نیست: